happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

821 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.309 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Snelle levering maar bezorger was niet professioneel
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen. We nemen feedback zoals die van jou serieus en we hechten veel waarde aan alle interacties met klanten. Het is onze missie om onze klanten de beste ervaring met edelstenen en spirituele producten te bieden en als onderdeel daarvan streven we naar een professioneel team van bezorgers. We nemen je feedback zeker in overweging en zullen hard blijven werken om je een geweldige ervaring te bieden. Cheers!
Snelle levering, keurig verpakt!!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat het mooi verpakt was. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Bedankt dat je ons steunt!
RB
Rudy B.
Amsterdam

Goed en betrouwbaar

Ik ben al een aantal jaren klant en ben heel tevreden over de artikelen die ik besteld heb. Kwalitatief zeer goed en ook de verpakking en verzending verloopt ook altijd prima. Kortom: geweldige service!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We stellen je loyaliteit erg op prijs en vinden het geweldig om te horen dat onze producten en service naar tevredenheid zijn. We streven ernaar om de beste edelstenen en spirituele producten te leveren en jouw positieve feedback betekent veel voor ons.
30 apr 2024
Netjes ingepakt en snel verstuurd!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn trots op onze zorgvuldige verpakking en snelle levering - we zijn blij dat je tevreden was met beide!
30 apr 2024
Goede shop en snelle levering
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de recensie! We zijn blij dat je genoten hebt van onze winkel en snelle levering. We streven ernaar om je de beste edelstenen en spirituele producten te brengen, dus we zijn blij dat we een schot in de roos hebben! Op meer gelukkige momenten. Cheers!
29 apr 2024
Mooie raamhamger!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je positieve review over onze Happy-Spirit producten! We streven ernaar om mensen blij te maken met onze spirituele producten, en we zijn zo blij dat we je hebben kunnen laten glimlachen. Blijf geweldig!
29 apr 2024
Alles precies zoals verwacht.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat alles soepel is verlopen en dat je de ervaring hebt gehad die je had verwacht. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar om de beste kwaliteit spirituele producten en edelstenen te leveren met een geweldige klantenservice. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!
28 apr 2024
28 apr 2024
27 apr 2024
Goede spullen 3 dagen na bestellen had ik mijn stenen !Raamdecoratie!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je je stenen en raamdecoratie binnen 3 dagen na je bestelling hebt ontvangen - we weten hoe belangrijk het is dat je je happy-spirit artikelen zo snel mogelijk in huis hebt. Ons doel is om positieve vibes en goede energie naar onze klanten te brengen. We waarderen je feedback en hopen dat je een mooie dag hebt!
27 apr 2024
Zeer goed en netjes verpakt. Mooie producten en een gratis verassing is altijd leuk
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt, we zijn blij dat je de verpakking en de gratis verrassing leuk vond! We zijn er trots op dat we mooie spirituele producten leveren met iets extra's. We hopen dat het je vreugde en geluk brengt :)

Mooie stenen

Het versturen van de bestelling mag wel wat sneller.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons dat de levering niet zo snel ging als je had gehoopt. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om al onze klanten een unieke winkelervaring te bieden die zowel plezierig als snel is. We blijven eraan werken om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen snel aankomen!