happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl
Beoordelingen:

828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.276 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kleuren kloppen niet met wat besteld en geleverd is. Ik heb een armband besteld regenboog fluoriet. Op foto's op de website met verschillende kleuren. Paars, lichtpaars, roze, blauw, groen, lichtgroen. Ik krijg een armband met groene kralen en twee paarse kralen. Na gebeld te hebben wordt ik niet terug gebeld en stuur een mail. Als reactie krijg ik dat het een natuurlijk product is en kleuren iets kunnen verschillen. Ik begrijp dat natuur producten iets kunnen verschillen. Mijn fluoriet armbanden die ik eerder heb gekocht hebben altijd meerdere kleuren gehad zoals de foto's aangeven. Ik ben zeer teleurgesteld in de armband maar ook in de reactie op mijn email.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellend en dit voor eerste bestelling !!

Voor mezelf was het een eerste bestelling zeg maar een proef ik vind het bijzonder jammer dat ze maar zo weinig aandacht besteden aan het geen ze opsturen ik bestelde een zwarte toermalijn luxe palmsteen 120 -150 gr 6cm Het geen ik ontvangen heb is voor mij een derde keuze steen met breuken en putjes in en een deel zeg maar soort plek, is zeker geen mooie steen ben dan ook bijzonder teleurgesteld.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zoutlamp en het lampje voor erin hadden ze bij armbandje erbij gedaan lampje was stuk in duizende stukjes het armband zat helemaal onder de glassplinters dat doe je toch niet bij een armband erbij al 2 keer mail gestuurt je krijgt gewoon geen reactie terug
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
15 mrt 2024
Hallo daar! Bedankt voor je beoordeling. Bij happy-spirit.nl streven we er altijd naar om de hoogste kwaliteit edelstenen en spirituele producten te leveren. We begrijpen je frustratie en verontschuldigen ons als een deel van je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. klantenservice@happy-spirit.nl
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Armband komt van alie express af. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
4 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We waarderen je feedback en we begrijpen dat je teleurgesteld was over de armband. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om mensen vreugde en lichtheid te brengen door middel van onze spirituele producten. We hopen dat je nog iets anders in onze winkel vindt dat je leuk vindt!
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen pakket binnengekomen. Helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
8 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je pakket niet is aangekomen. Bij Happy Spirit zijn we er trots op dat we onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice kunnen bieden. We streven ernaar dat onze klanten een geweldige winkelervaring bij ons hebben, en we verontschuldigen ons als dit in jouw situatie niet het geval was. We lossen het graag voor u op via klantenservice@happy-spirit.nl
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat ik niet de grootte van de kralen krijg die ik bestel, ze zijn absoluut geen 8mm maar 6 of 7
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
31 jan 2024
Bedankt voor je mening over ons product. Wij van Happy-Spirit.nl streven ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We begrijpen je teleurstelling over het niet ontvangen van de exacte maat die je hebt besteld, en we willen je bedanken dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. Je kunt altijd een bericht sturen naar onze klantenservice!
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vorige week dinsdag besteld en nog steeds niks binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
16 jan 2024
Bedankt voor je bestelling! Hoewel het wat langer duurt dan verwacht, stellen we je geduld erg op prijs. Bij happy-spirit.nl zijn we trots op het leveren van kwaliteits edelstenen en spirituele producten met een uitstekende klantenservice. We hopen dat je snel van je bestelling kunt genieten!
17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De artikelen leveren die besteld zijn..niet de juiste producten sturen.Doen alsof je het corrigeert...niet dus! En dus ook het teveel betaalde houden
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
19 nov 2023
Bedankt voor je eerlijke beoordeling. We waarderen alle feedback van klanten en streven ernaar dat onze klanten de producten ontvangen die ze bestellen. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen om ervoor te zorgen dat klanten krijgen wat ze hebben besteld en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt. We willen dat al onze klanten tevreden zijn met hun aankoop, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt (klantenservice@happy-spirit.nl). Bedankt voor het winkelen bij ons!
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bericht gekregen dat mijn pakketje afgelevert was- ik was thuis en niemand was aan de deur en het word niet afgelevert bij de buren en nu wacht ik nog steeds om te horen wanneer mijn pakket nu komt
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
4 okt 2023
Bedankt voor het doorgeven van je ervaring! Het spijt ons te horen dat je pakket niet is bezorgd. Bij happy-spirit.nl streven we naar de best mogelijke service en zorgen we voor de tevredenheid van onze klanten en we verontschuldigen ons als we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen!
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het beeldje op de website zag er veel mooier uit dan wat ons is opgestuurd. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
27 dec 2023
Hallo, het spijt ons te horen dat het beeldje dat je hebt ontvangen niet aan je verwachtingen voldeed. We zijn er trots op dat we de meest unieke items voor onze collectie vinden en streven ernaar dat al onze klanten tevreden zijn. Als je dit verder wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten!
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb een mail gestuurd in verband met de grote geode en er wordt zelfs nog niet op gereageerd. .
Beoordeling melden
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ring die ik heb was blauw niet paars. Heb paars gekregen. En hij was stuk.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
23 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je de ring niet hebt ontvangen in de kleur die je wilde en dat hij kapot is aangekomen. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar om onze klanten alleen de beste kwaliteit edelstenen en spirituele producten aan te bieden met een uitzonderlijke klantenservice. Als we nog iets kunnen doen om deze ervaring goed te maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

HELAAS !!!

Helaas niks ontvangen! Onder is gestart
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
22 aug 2023
Hallo daar! Het spijt ons voor het ongemak. We streven ernaar om een prettige en betrouwbare service te bieden en streven er altijd naar om onze klanten op tijd te leveren. Mocht je niets ontvangen hebben contacteert ons dan even met je ordernummer op klantenservice@happy-spirit.nl. Laat het ons weten als je nog vragen of opmerkingen hebt, we horen graag van je. Bedankt voor je beoordeling.
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
1 nov 2023
Hartelijk dank voor je feedback! Het spijt ons dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het spijt ons dat dit in jouw geval niet is gebeurd. We waarderen je geduld en begrip, want we werken eraan om ervoor te zorgen dat al onze bestellingen op tijd worden uitgevoerd. Heeft u de klantenservice al bericht? klantenservice@happy-spirit.nl
5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nooit gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
8 nov 2023
Bedankt voor je recensie! Het spijt ons dat je je pakket niet hebt ontvangen en we begrijpen de frustraties die dit heeft veroorzaakt. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om onze klanten zo snel mogelijk te voorzien van producten van de hoogste kwaliteit. We werken er voortdurend aan om onze diensten te verbeteren en een positieve klantervaring te garanderen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. klantenservice@happy-spirit.nl
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket bezorgen
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
23 nov 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en nemen feedback van klanten serieus. Voor verdere opmerkingen/vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice, daar helpen we u graag verder.
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
23 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Het spijt ons te horen dat u geen optimale ervaring had met de producten en levering. Bij Happy-spirit streven we ernaar om onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren, dus we begrijpen uw teleurstelling over deze ervaring. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze klanten in de toekomst beter van dienst te zijn.