happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.276 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

I paid to get it delivered at home but received a mail that I wasn't home while I was. also the delivery was more expensive than the product itself.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Het spijt ons te horen dat je levering niet ging zoals verwacht. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt - ongeacht hoeveel het product kost. Als je ooit problemen hebt met onze diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en het ons te laten weten. We zijn er altijd om te helpen en zijn trots op onze klanttevredenheid. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!

Different from the picture

I expected to have the product as the picture in the website but it was folded and also the color was not beautiful as the picture of website
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe je je voelt. Bij Happy Spirit streven we ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We begrijpen dat dingen soms anders lopen dan verwacht en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. We hopen dat je blijft genieten van onze producten en als we nog iets kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
Teleurstellend. Late levering, kralen met deukjes / barstjes, verschillende lengtes en kleur komt niet in de buurt van de foto’s: het is een soort rode aardetint
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn teleurgesteld dat je deze keer niet helemaal tevreden was met je bestelling. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die de productafbeeldingen op onze website zo dicht mogelijk benaderen. We verontschuldigen ons voor de problemen die we deze keer hebben ondervonden en werken er voortdurend aan om ervoor te zorgen dat klanten een naadloze ervaring hebben. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze gemeenschap!
16 dec 2023
Niets meer. Een pakje wat op de post gaat komt aan in een postagentschap wat in onze brievenbus past. Er waren 3 hartjes stuk Ze zaten alle 1o in een klein plastic zakje bij elkaar. Ik ben helemaal klaar met deze firma en wil er niets meer van . Zoiets moet toch goed verpakt worden .
11 sep 2023
Ik had de jaspis donut besteld.. deze is totaal niet hoe hij er op het plaatje uit ziet. Hij is roestbruin ipv rood. Met de foto’s kan je het verschil zien. Buiten de ontevredenheid qua kleur is de steen prachtig en hebben jullie een snelle service!
27 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen. We waarderen je vriendelijke woorden en we verontschuldigen ons voor je ervaring met de jaspis donut. We geloven echt in het maken van betekenisvolle producten met levendige kleuren en spirituele energie die onze klanten gelukkig maken. Elke steen is uniek en kan iets afwijken van de foto. Nogmaals bedankt voor je feedback en nog een fijne dag!
7 okt 2023
Ik bestel er altijd met enige aarzeling na wat tegenvallende leveringen. De stenen zijn bijna altijd kleiner dan vermeld. Ook is de levering door Trunkr beneden pijl. Ze leveren je pakket op een ander adres, zonder vermelding van waar het is.
11 okt 2023
Bedankt voor je recensie. We zijn er trots op dat we onze klanten edelstenen van hoge kwaliteit kunnen leveren. We streven naar een speciale winkelervaring voor onze klanten, vanaf het moment dat ze bestellen tot het moment dat hun pakket aankomt. We waarderen je feedback en nemen het zeer serieus.
5 sep 2023
Mijn bestelling had ik met een dag , super snel. Maar ik wil m’n bestelling ruilen , daar heb ik telefonisch contact over gehad, ze zouden mij een retourformulier op stieren maar nog niets binnen gekregen, daar zijn ze dus niet zo snel mee.
27 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen. We begrijpen het belang van het ruilen van goederen en verontschuldigen ons dat het proces niet zo snel is gegaan als we zouden willen. We streven ernaar dat klanten een positieve ervaring met ons hebben en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je je omruiling geregeld en weer op de rails krijgt.
PP
Prive P.
Privé
Leuk kado ontvangen voor mijn kleindochter, maar na een dat is hanger kapot oogje in het hart is er uit! Klein dochter zeer teleurgesteld! Heb ze gemaild hoe het op te lossen. Altijd tevreden geweest nu even niet.
23 aug 2023
Bedankt voor je eerlijke review, we begrijpen hoeveel het betekent als een cadeau dat je voor je kleinkind hebt gekocht niet werkt zoals verwacht en we verontschuldigen ons daarvoor. We waarderen het dat je in het verleden een tevreden klant bent geweest en willen je verzekeren dat we bij happy-spirit.nl altijd toegewijd zijn aan het aanbieden van kwalitatieve edelstenen en spirituele producten aan onze klanten. Voel je vrij om contact met ons op te nemen als we nog iets voor je kunnen doen!
IK
Ingrid K.
Schermerhorn
14 jun 2023
De bestellden en betaalden producte ook werkelijk leveren en zich excuseren wanneer dat niet het geval is. Maakt mij niet happy!
23 aug 2023
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! We streven ernaar om te leveren en verontschuldigen ons als dat niet lukt, en het spijt ons om te horen dat je ontevreden was. Onze filosofie is om altijd ons best te doen om onze klanten een geweldige ervaring te bieden. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen!
15 jun 2023
De aantal kwam niet overeen Had mogelijk ca. 4 a 6 stenen meer verwacht voor deze prijs.
23 aug 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze happy-spirit.nl producten te beoordelen! We waarderen je feedback en begrijpen dat je meer stenen had verwacht voor de prijs. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten van de hoogste kwaliteit te leveren, terwijl we de prijzen toegankelijk houden. Nogmaals bedankt voor je feedback!
15 mei 2023
Zorgen dat hun bezorgdienst de pakketjes brengt
17 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. Wij waarderen alle feedback omdat het ons helpt onze klanten beter van dienst te zijn. Wij erkennen dat bezorgdiensten een belangrijk aspect zijn van ons bedrijf en streven ernaar dat alle bestellingen snel en accuraat worden geleverd. Wij danken u dat u dit probleem onder onze aandacht hebt gebracht en nemen alle ervaringen van klanten serieus.
mijn bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen je frustratie over het niet ontvangen van je bestelling en verontschuldigen ons oprecht voor de vertraging. Onze missie bij happy-spirit.nl is ervoor te zorgen dat je je ontspannen en gelukkig voelt als je bij ons winkelt, dus we doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Nogmaals bedankt voor je feedback!
15 okt 2023
17 okt 2023
Heel erg bedankt voor je eerlijke feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We zijn blij dat je onze levering bevredigend vond, maar het spijt ons dat ons product en onze service niet aan je verwachtingen voldeden. Bij happy-spirit.nl zijn we toegewijd aan het leveren van edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit tegen redelijke prijzen, en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!