happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Keurig verpakt en heel blij met mij bestelling , helaas heb ik geen kaartje of id ontvangen van de werking van de stenen in de armband en geen kadoverpakking , dit had ik specifiek aangegeven .

duurde wat lang

Het duurde best lang voor ik het ontvangen had en een van de stenen is niet zo mooi, wat beschadigingen, maar dat is het risico met online stenen kopen. Verder prima verpakt verzonden.
MK
Michelle K.
Hellevoetsluis
31 mrt 2024
Zijn mooi. Wel wat scherpen puntjes aan. Bezorging was iets later maar dankzij brievenbus en afhaalpunten heb je er geen omkijken naar.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je feedback! We stellen het erg op prijs. We willen onze klanten de prettigste winkelervaring bieden, van de kwaliteit van onze producten tot de leveringsopties. We zijn blij dat we je een handige manier hebben kunnen bieden om je bestelling via de brievenbus en afhaalpunten te ontvangen. Nogmaals bedankt voor jouw steun! Happy Spirit Team💫
ED
Els d.
Amersfoort

Pakket niet ontvangen

Dat ik het pakketje nog steeds niet heb ontvangen. Het is al vanaf 23 april onderweg naar de ontvanger dus dit duurt wel erg lang
Prima afhandeling van mijn bestelling. Goed verpakt en snel geleverd.

Mooie stenen

Het versturen van de bestelling mag wel wat sneller.
AV
Ardie v.
Ammerzoden
Snelle levering heel tevreden mooie site
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We stellen je positieve beoordeling erg op prijs en waarderen je feedback. Bij Happy-Spirit.nl streven we naar de best mogelijke ervaring met onze edelstenen en spirituele producten. We zijn zo blij om te horen dat je tevreden was over onze snelle levering en het ontwerp van de website. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy-Spirit familie!
7 apr 2024
mooie kwaliteit ben er blij mee
Antwoord van happy-spirit.nl
"Heel erg bedankt voor de lieve woorden! We streven er altijd naar om producten van hoge kwaliteit te leveren en we zijn blij dat ze je blij maken. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy Spirit familie!"
JM
Joke M.
Amsterdam
snel en mooi sterk verpakt
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze verpakking en de snelheid van levering. Bij Happy-Spirit.nl streven we ernaar producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring met ons hebben.
YV
Yvonne V.