happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

821 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.313 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

AV
Ardie v.
Ammerzoden
Snelle levering heel tevreden mooie site
17 apr 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We stellen je positieve beoordeling erg op prijs en waarderen je feedback. Bij Happy-Spirit.nl streven we naar de best mogelijke ervaring met onze edelstenen en spirituele producten. We zijn zo blij om te horen dat je tevreden was over onze snelle levering en het ontwerp van de website. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy-Spirit familie!
7 apr 2024
mooie kwaliteit ben er blij mee
17 apr 2024
"Heel erg bedankt voor de lieve woorden! We streven er altijd naar om producten van hoge kwaliteit te leveren en we zijn blij dat ze je blij maken. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy Spirit familie!"
snelle behandeling
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden was over de snelheid van je bestelling. Bij happy-spirit.nl streven we naar een snelle en efficiënte service, zodat onze klanten in een mum van tijd van hun producten kunnen genieten!
BB
Bianca B.
Haarlem
7 apr 2024
Super ervaring mee. Snel antwoord op vragen. Snelle levering. En was best sceptisch over de werking van kristallen maar daar kom ik nu toch wel op terug want ik ben van chronische stress elke dag hele dag naar af een toe een momentje op de dag en dat komt in mijn ogen nog omdat mijn lichaam zo gewend is om in stress stand te staan dat het niet weet wat dit rust gevoel is. Dus wauw.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hoi, heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn erg blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt, van snelle antwoorden op je vragen tot een snelle levering. Het is geweldig dat de kristallen je hebben geholpen om met chronische stress om te gaan - we streven er altijd naar om onze klanten alleen de beste ervaring te geven! 😊

Vrolijk

Keurig inpakt. Dat doet een mens goed. Leuk en zeer attent cadeautje erbij. Precies de juiste steen.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden en voor de positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je onze verpakking en ons attente cadeau waardeerde en dat we het goed hebben gedaan met je steenkeuze. We hopen dat je blij blijft met onze producten en diensten!
Stokjes keurig verpakt en voor zover ik kan zien niet gebroken Nette en snelle verzending
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn erg blij om te horen dat de sticks goed verpakt waren en dat je ze zonder problemen hebt ontvangen. We stellen het erg op prijs en we zullen ons best blijven doen om ervoor te zorgen dat onze klanten producten van de beste kwaliteit krijgen. Cheers!
PV
P. V.
Overveen
10 mrt 2024
Goede communicatie! En uiteindelijk mooie stenen met een leuk aardigheidje erbij!
Antwoord van happy-spirit.nl
Hartelijk dank voor de vriendelijke recensie! We zijn zo blij om te horen dat je blij was met onze communicatie en dat onze stenen en speciale sieraden in perfecte staat aankwamen. We zetten ons beste beentje voor om ervoor te zorgen dat elke aankoop perfect is, net als jouw eigen speciale item!
Het pakket werdt netjes afgeleverdt en goed verpakt , dak u daarvoor.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn zo blij dat je pakket veilig en op tijd is afgeleverd. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het is leuk om te horen als we daarin slagen. Nogmaals bedankt voor jullie steun!
Snelle bezorging en zag er keurig netjes uit.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je vriendelijke woorden en we zijn blij dat je de snelle levering fijn vond. Bij happy-spirit.nl streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te geven!
CS
C S.
Rotterdam
De stenen die ze voor mij uitgezocht hebben.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden over de stenen die je bij ons hebt gekocht! Jouw tevredenheid is wat ons gemotiveerd houdt, en we zijn blij dat je onze selectie waardeert. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze producten iedereen die ze gebruikt vreugde en een blije geest geven!
Leuke site met mooie producten.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij dat je onze site en de producten die we aanbieden leuk vond. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten een geweldige ervaring met ons hebben, en we stellen je vriendelijke beoordeling zeer op prijs. Veel plezier met winkelen!
9 mrt 2024

Assortiment, prijzen, levering - alles prima. Alleen vind ik foto's misleidend - ze komen niet overeen met wat ik daadwerkelijk kreeg. Van 10 gekochte producten zien zes anders dan afgebeeld.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen. Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld was omdat de producten niet overeenkwamen met de afbeeldingen. Het blijven natuurlijke en dus unieke producten, dus het kan soms wat afwijken van de gemaakte foto's. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren en we zullen je feedback in overweging nemen als we onze diensten en selectie blijven verbeteren.