happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

821 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.310 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Assortiment, prijzen, levering - alles prima. Alleen vind ik foto's misleidend - ze komen niet overeen met wat ik daadwerkelijk kreeg. Van 10 gekochte producten zien zes anders dan afgebeeld.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen. Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld was omdat de producten niet overeenkwamen met de afbeeldingen. Het blijven natuurlijke en dus unieke producten, dus het kan soms wat afwijken van de gemaakte foto's. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren en we zullen je feedback in overweging nemen als we onze diensten en selectie blijven verbeteren.
De ongelooflijk grote keuze en de voordelige prijs anders zou ik nooit zulke mooie stenen en cadeautjes kunnen kopen
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij om te horen dat je onze grote selectie edelstenen en spirituele producten waardeert en dat je zulke geweldige aanbiedingen hebt kunnen krijgen. We streven ernaar de bestemming te zijn waar je terecht kunt voor kwaliteitsartikelen tegen een geweldige prijs. Nogmaals bedankt voor het winkelen bij ons!
CS
C S.
Rotterdam
De stenen zijn goed verpakt en van prima kwaliteit. De bezorging zo laat in de avond is niet fijn.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We waarderen het dat je de kwaliteit van onze stenen en hun verpakking opmerkt. We streven naar een uitstekende klantervaring en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt door de late levering. Fijne dag!
Een hele snelle service en een heel leuk cadeautje bij gekregen
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve beoordeling achter te laten! We zijn zo blij dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze snelle service en je kleine weggevertje. We streven naar een prettige ervaring voor al onze klanten, dus het betekent veel voor ons om je vriendelijke feedback te horen. Nogmaals bedankt!
Mooie aanbiedingen en alles prima verpakt.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We streven ernaar dat onze klanten een geweldige ervaring hebben met onze producten en we zijn blij dat je blij bent met de verpakking. We zien je graag snel weer terug!
Was snel in huis daar was ik blij mee 👍
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel is aangekomen en dat je tevreden was. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar dat alle klanten een positieve ervaring hebben en we zijn blij dat we dat voor jou konden doen. Cheers!
Bestelling is goed afgeleverd
18 jan 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij van happy-spirit.nl vinden het geweldig om te horen dat onze levering soepel is verlopen. Het is onze missie om met onze producten een glimlach op het gezicht van mensen te toveren en we zijn blij dat we dat voor jou konden doen!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We stellen het erg op prijs dat je je ervaring deelt. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar om kwaliteitsproducten voor edelstenen en spirituele producten te leveren met een uitstekende service, dus we zijn blij dat je hebt genoten van de producten en de service! We willen ons leveringsproces graag verbeteren als er een manier is waarop we het beter kunnen maken, dus aarzel niet om ons te laten weten hoe we dat kunnen doen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven - jouw mening is belangrijk voor ons!

Gewoon een goede betrouwbare winkel

GA
Gerda A.
Nieuwolda
27 sep 2023
Prima prijzen, snelle levering. Steentjes vielen wat tegen vergeleken bij de mooie foto's op de website. Ik snap wel dat geen steen hetzelfde is, maar het gold voor vrijwel alle stenen. Iets realistischere foto's zou dus handig zijn. En 3-4 cm bleek in werkelijkheid 1.5-2 cm. Zou prima nog een keer bestellen qua prijs, maar wordt niet mijn favoriet :-).
4 okt 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je eerlijke feedback achter te laten! We streven ernaar om onze klanten de beste en meest betaalbare edelstenen en spirituele producten te bieden en daarom tonen we prachtige foto's op onze website. We begrijpen echter dat elke steen uniek is en we verontschuldigen ons voor de teleurstelling die je mogelijk hebt ervaren. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft - onthoud alleen dat de grootte iets kan afwijken van wat online wordt getoond :)
22 sep 2023
Gewoonlijk steeds super tevreden , nu iets minder doordat ketting van bestelde pendel er iets aan mankeerde ( leek net alsof de ketting was stuk geweest en er een stukje werd tussen gewerkt ) als men waarde hecht aan zulks mooi materiaal is dit wel storend . Voor het overige dat ik bestelde ben ik heel tevreden .
27 sep 2023
Bedankt voor je feedback - dat stellen we erg op prijs! Het spijt ons dat de ketting van de hanger niet aan je eisen voldeed. Hier bij Happy-Spirit.nl vinden we kwaliteit en vakmanschap het allerbelangrijkste en we zullen er altijd naar streven om onze klanten te voorzien van materialen van de beste kwaliteit.
BS
Britt S.
Hillegom
16 jun 2023
Mooie producten! Zorgen dat er niet in de avond omdat wij al op bed lagen om 22.30 uur bij de buren wordt aangebeld om pakketje te bezorgen. Alleen daarom bestel ik niet meer want deze waren niet blij en terecht. Mensen die vroeg op moeten liggen dan vaak al op bed! Verder mooie producten en erg blij mee!
17 jun 2023

Erg tevreden

De bezorging en producten waren erg mooi en zoals verwacht. Ik had als opmerking gevraagd om een papier met betekenissen van de stenen. Dit zat wel op het cadeautje (cadeautje was erg leuk trouwens). Voor de overige producten zat er een scan me, alleen de producten waren cadeautjes voor meerdere mensen.
2 nov 2023

Bezorgdienst

Ik heb mijm bestelling via trunkers laten bezorgen. Nu was ik zelf niet thuis maar me broer wel. Ze hebben me pakketje buiten gezet me broer zei dat er niet was aangebeld en de doos was zeiknat van de regen ik kreeg om 7 uur de melding dat hij bezorgt was
8 nov 2023
Bedankt voor het delen van je feedback! We streven er altijd naar om onze klanten een positieve ervaring te bezorgen en het spijt ons om te horen dat je pakket onaangekondigd buiten is achtergelaten. Hier bij Happy-spirit.nl hechten we veel waarde aan de klantervaring en we zullen hier in de toekomst rekening mee houden. Bedankt dat je klant bent!
27 jul 2023

Leuke shop, mooie spulletjes.

Bestelling wordt snel opgenomen en behandeld, vlot verstuurd. Zou alleen fijn zijn als er iets van gebruiksaanwijzing bij zou zitten, heb ring en armband, mag je die dag en nacht dragen, moet je de stenen af en toe reinigen enz..
23 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback en we zijn blij om te horen dat je bestelling snel is verwerkt en verzonden. Bij Happy-Spirit geloven we in de kracht van natuurlijke edelstenen, mineralen en geesten om positieve verandering teweeg te brengen. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe stukken en vertrouwen erop dat je de informatie kunt vinden die je nodig hebt over hoe je ze het beste kunt gebruiken! Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen of opmerkingen hebt.
Heel fijn bezorgd, en vrij goed verpakt... lekkere producten. Alleen beetje jammer dat de Nuummiet en Blauwe Apatiet samen waren verpakt en de Blauwe Apatiet hierdoor iets tik schade heeft opgelopen.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de producten goed zijn geleverd en verpakt. Onze excuses dat de Nuummiet en Blauwe Apatiet samen waren en dat de Blauwe Apatiet licht beschadigd was. Hier bij Happy-Spirit streven we er altijd naar om onze klanten edelstenen van hoge kwaliteit te leveren, dus we begrijpen je teleurstelling.
23 dec 2023

Goede service, mindere kleur

Goede service, Vlotte levering. Een kaartje erbij, met duiding over de stenen zou welkom geweest zijn. Beide soorten kristallen, alle 6 stenen, waren ook veel grijzer, minder kleurig dan op de foto's
5 jun 2023

Ben tevrede bezorgkosten voor brievenbuspakketje te hoog over de artikelen die…

Ben tevreden over de artikelen die jullie verkopen. Ook snel verzonden. Alleen veel artikelen die ik bestel kunnen als brievenbuspakketje en dan vindt ik de bezorgkosten veel te hoog.
11 jul 2023
Mooie producten voor een vriendelijke prijs. Alleen jammer dat het per pakje wordt bezorgd, kan vaak makkelijk in een enveloppe met luchtbolletjes, scheelt ook in porto kosten!