happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

821 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.313 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

5 jul 2023
De website is helder en duidelijk te lezen. Misschien gratis verzending zou mooi meegenomen zijn. De prijzen vindt ik meevallen, daarom heb ik gelijk meerdere stuks besteld.
11 jun 2023
Duidelijke site met veel informatie. Verzendingsinstructie was iets onduidelijk maar vooral door vertraging PostNL dus konden ze zelf niet veel aan doen
22 jul 2023
Mooie producten, snel geleverd en vond het niet duur miste een item maar heb daar snel een reactie op gehad ga er zeker nog een keer bestellen
5 aug 2023
Ging prima, de aflevering. Wat jammer was, dat de kleur in het echt mn blauwig was en niet groen was zoals op de website de kleur groen

Mooi en snel

Snelle bezorging, mooie artikelen en leuk presentje. Jammer dat er niet bij alle stenen een beschrijving wordt meegestuurd.
De snelle levering is prima. Alleen mijn luxe labradoriet had barsten en zag er oud en versleten uit. Niks luxe aan.
31 dec 2023
Snelle levering, mooie stenen. Helaas geen kaartjes of uitleg vd werking en ook zijn sommige stenen beschadigd.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de vriendelijke woorden over onze snelle levering en prachtige edelstenen! Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld was over het gebrek aan kaarten of uitleg over de werking, en ook over de schade aan sommige stenen. Deze zijn ook te vinden op onze website! Hier bij Happy-Spirit.nl geloven we in het bieden van een hoogwaardige, holistische ervaring die is afgestemd op elke individuele klant. We waarderen je feedback en hopen dat je veel plezier beleeft aan je edelstenen!
21 mei 2023
Goede website, persoonlijk contact en info, snelle levering. Kwaliteit van een stuk mineraal 1kg viel tegen
26 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over onze diensten en producten. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze website, ons persoonlijk contact en informatie, en onze snelle levering. Wij waarderen de mening van onze klanten en streven ernaar te voldoen aan de verwachtingen van iedereen die wij bedienen. Hoewel wij teleurgesteld zijn te horen dat de kwaliteit van een van de mineralen niet was wat u had gehoopt, blijven wij ons inzetten om kwaliteitsproducten te leveren. Nogmaals bedankt voor uw feedback; het helpt ons om het in de toekomst beter te doen.
4 jun 2023
Redelijk snelle levering en goed verpakt. Soms ziet het er op de afbeelding anders uit dan wat je krijgt.
20 jul 2023
Ik vind de items leuk en gaaf. Sommige waren niet helemaal de kwaliteit die ik zou willen ontvangen.
27 okt 2023
Mooie stenen. Betaalbaar. Soms mist er wat in de bestelling.. Armbandjes breken soms.
1 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling! Dat stellen we erg op prijs. Het is geweldig om te horen dat je onze stenen betaalbaar en mooi vindt. We streven ernaar om producten van de beste kwaliteit te leveren, en het spijt ons om te horen dat er soms iets ontbreekt in de bestelling en dat sommige armbanden breken. We nemen feedback van klanten heel serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten te verbeteren. Jullie input is van onschatbare waarde voor ons!
28 okt 2023
De gele calciet is goed, de Labradoriet is wat minder van kleur. De maat is goed.
1 nov 2023
Bedankt voor je recensie! We zijn zo blij om te horen dat je de gele calciet mooi vindt en waarderen je feedback over de Labradoriet. We streven ernaar om onze klanten mooie, hoogwaardige spirituele producten te geven die unieke energie in hun leven brengen. We wensen je veel plezier met je aankoop!
WR
22 jul 2023
Producten geweldig, precies wat ik besteld heb. Jammer dat het cadeautje ontbrak
10 nov 2023

Práchtige site

Op de beloofde dag aangekomen! Leuk ingepakt en aardige attentie!
16 nov 2023
Hallo daar, Heel erg bedankt voor je vriendelijke review! We zijn zo blij om te horen dat je je bestelling op de beloofde dag hebt ontvangen. We waarderen je positieve feedback en het is fijn om te weten dat je de manier waarop we je bestelling hebben verpakt en de attentie leuk vond. Nog een fijne dag! Het beste, Happy Spirit Team
28 aug 2023
Klein puntje van kritiek is dat er niet geleverd wordt aan huis
11 jun 2023
Uitleg geven bij lossen stenen die per gewicht worden verkocht

informatievoorziening mbt bestelling

De informatievoorziening rondom mijn bestelling en bezorging
Snelle levering en een extra verrassing was er bijgevoegd
9 aug 2023
Zeer tevreden over de artikelen die ik heb besteld.
23 mei 2023
Alles was netjes verpakt en producten waren prima
26 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze producten te beoordelen! Wij zijn blij dat u ze van hoge kwaliteit vond en dat alles in perfecte staat is aangekomen. Hier bij Happy Spirit streven we ernaar om alleen de beste producten aan onze klanten te leveren, en we zijn dankbaar voor uw vriendelijke woorden.