happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.276 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Ik had gevraagd of ze een hele mooie steen voor mij wilden uitzoeken omdat het een kadootje is. Ze hadden inderdaad een heel mooi exemplaar gestuurd met een leuke kaart erbij, heel attent. Goede zaak met mooie spullen en goede service ;-) Dank u wel ;-)
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je blij was met het prachtige kristal dat we je hebben gestuurd, compleet met kaartje. Ons team is toegewijd aan het vinden van de perfecte edelstenen en spirituele producten om mensen te helpen hun eigen speciale geluk te vinden. Nogmaals bedankt voor je lieve woorden!
Keurig verpakt en heel blij met mij bestelling , helaas heb ik geen kaartje of id ontvangen van de werking van de stenen in de armband en geen kadoverpakking , dit had ik specifiek aangegeven .

duurde wat lang

Het duurde best lang voor ik het ontvangen had en een van de stenen is niet zo mooi, wat beschadigingen, maar dat is het risico met online stenen kopen. Verder prima verpakt verzonden.
in het bijzonder bevielen de 2 stenen die erbij werden geleverd,de levering was snel , in het vervolg koop ik meer dingen van happy spirit
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van de stenen en de snelle levering. We stellen je steun echt op prijs en kijken ernaar uit om te zien welke andere goodies je in de toekomst bij ons vindt!
MK
Michelle K.
Hellevoetsluis
31 mrt 2024
Zijn mooi. Wel wat scherpen puntjes aan. Bezorging was iets later maar dankzij brievenbus en afhaalpunten heb je er geen omkijken naar.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je feedback! We stellen het erg op prijs. We willen onze klanten de prettigste winkelervaring bieden, van de kwaliteit van onze producten tot de leveringsopties. We zijn blij dat we je een handige manier hebben kunnen bieden om je bestelling via de brievenbus en afhaalpunten te ontvangen. Nogmaals bedankt voor jouw steun! Happy Spirit Team💫
ED
Els d.
Amersfoort

Pakket niet ontvangen

Dat ik het pakketje nog steeds niet heb ontvangen. Het is al vanaf 23 april onderweg naar de ontvanger dus dit duurt wel erg lang

Mooie sieraden

Super mooie sieraden die netjes verpakt zijn. Zou hier zeker weer bestellen! Leuke website met veel informatie over de stenen.

Mooie winkel en vriendelijk personeel

mijn bestelling was netjes ingepakt, vriendelijk personeel en een hele mooi winkel, kom er zeker nog een keer terug
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de lieve woorden! We zijn blij dat je genoten hebt van je bezoek. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar om onze klanten een geweldige winkelervaring en kwaliteitsproducten te bieden, dus het is altijd fijn om te horen dat we op de goede weg zijn. We hopen je snel weer te zien!
MB
Marianne B.
Amsterdam

Mooie collectie en goed

Het is altijd weer een feest om het pakketje open te maken. Mooi en goed verpakt en het cadeautje is gewoon leuk.
Bestelling van 2 boeken gedaan. Volgende dag in huis en netjes ingepakt. Lief klein kadootje erbij💝 Erg blij
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de lieve recensie! We stellen het erg op prijs. We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad bij happy-spirit.nl en dat je je bestelling snel hebt ontvangen. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten en uitstekende service leveren, dus we zijn blij dat je van je ervaring hebt genoten!
CV
Chrissy V.
Fijnaart
30 mrt 2024
De manier waarop elk artikel apart verpakt wordt..in een mooi organza zakje met het logo van Happy Spirit.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze verpakking! We geloven in het belang van presentatie, en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze producten er net zo speciaal uitzien als ze zijn. We waarderen je feedback en streven er altijd naar om het beter te doen.
31 mrt 2024
Snelle levering en goede service zeker een aanrader om bij jullie te bestellen. Vooral zo doorgaan!!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We stellen je positieve feedback erg op prijs en we zullen ons best blijven doen om uitstekende service en tijdige leveringen te bieden. We zijn blij dat je zo'n geweldige ervaring met ons hebt gehad en we zouden je graag snel weer terug willen hebben!
Zeer goed en netjes verpakt. Mooie producten en een gratis verassing is altijd leuk
7 apr 2024
Alles naar wens. Goed product. Mooie winkel. Corecte behandeling en afhandeling.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn zo blij dat je genoten hebt van onze producten, winkel en service. We streven ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben en stellen je feedback zeer op prijs. Nogmaals bedankt!
Ruime overzichtelijke site. Snelle verzending. Goed verpakt. Heel tevreden
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je geweldige feedback! We streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring hebben bij Happy-Spirit.nl en zijn blij dat we onze belofte van een geweldige winkelervaring konden waarmaken. We kijken ernaar uit om je binnenkort te helpen bij het vinden van jouw perfecte spirituele product!
Goede spullen 3 dagen na bestellen had ik mijn stenen !Raamdecoratie!
Prima afhandeling van mijn bestelling. Goed verpakt en snel geleverd.
14 apr 2024
Mooie edelstenen met duidelijke omschrijving. Snelle levering
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor het delen van deze positieve beoordeling van onze stenen en beschrijvingen! We zijn blij dat je blij bent met de snelle levering. Bij happy-spirit.nl geloven we in het leveren van prachtige edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit om je leven vreugdevoller en kleurrijker te maken. Nogmaals bedankt voor je steun!
CW
C W.
Blokker
Mooie, fairy stone. Met een hele zachte beschermende energie
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden over onze Fairy Stone! We zijn blij dat je de zachte en beschermende energie ervan voelt. We streven ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die zeker een glimlach op je gezicht zullen toveren. Nogmaals bedankt voor jullie steun!
Snellen levering, en artikel is naar behoren. Zo blij mee.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn erg blij dat je het artikel op tijd hebt ontvangen en dat het in goede staat was. We streven ernaar om alleen de beste producten en klantenservice te bieden, zodat onze klanten een prettige ervaring hebben. Bedankt voor je steun!