happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.435 beoordelingen in totaal

17 jul 2023
Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

9 jan 2024
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

26 mei 2024
Super ik heb een ketting en arm bande gekocht en ze werken ook echt waar ze voor staan dit is iets dat je niet wil missen als je iets waar wil voor je geld dan is dit het en eerlijk gezegd geld speelt geen rol als het helpt om je gezondheid te verbeteren dus echt een aanrader!!
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je lovende recensie, dat stellen we erg op prijs! We zijn zo blij om te horen dat onze spirituele producten doen waarvoor ze gemaakt zijn en dat je ze waar voor je geld vindt. Hier bij Happy-Spirit.nl geloven we dat het verbeteren van je gezondheid belangrijk is en elke prijs waard. Nogmaals bedankt!
28 mei 2024
Mooie producten, snelle levering. Het kadootje zeer gewaardeerd! Misschien kaartjes met de naam en beschrijving van de steen erbij doen. Nu heb ik een paar die ik moet raden welke wat is. Voor de rest super tevreden voor de eerste keer, hoop volgende keer weer net zo.
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden en dat je voor ons hebt gekozen! We zijn zo blij dat je het cadeau leuk vond en we waarderen je suggestie! Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien. Veel plezier met je bestelling!
23 mei 2024

Wierook en een wierookhouder…

Ik heb wierook en een wierookhouder gekocht. De houder ziet er fantastisch uit en is een kadootje. Maar omdat hij zo mooi is ga ik hem zelf ook aanschaffen 😀 Je kunt kiezen uit heel veel soorten kwalitatieve wierook. Blij mee!
5 jun 2024
Bedankt voor de geweldige recensie! We besteden veel zorg aan het selecteren van kwaliteitsproducten voor onze winkel, dus we zijn blij dat je iets perfects hebt kunnen vinden voor jezelf of om cadeau te geven. Houd onze verbazingwekkende selectie in de gaten!
3 jun 2024
Ik dacht eerst dat mijn zwarte toermalijn kralen nietecht waren, omdat ze bijna alleen maar zwart zwart zijn. Maar ik heb ze uit laten pendelen en ze zijn helemaal echt en sterk werkend, heel erg fijn!
5 jun 2024
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn zo blij dat je de tijd hebt genomen om je zwarte toermalijnkralen te pendelen - dat is een geweldige manier om er zeker van te zijn dat ze echt en sterk zijn. Onze stukken zijn bedoeld om je te helpen je gesterkt te voelen op je eigen spirituele reis!
28 mei 2024
Regenboog maansteen oorbellen 925 zilver en Regenboog maansteen 6cm zeer mooi en gratis rozenkwarts ketting mooie producten de ontvanger is er zeer blij mee
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij dat je onze Regenboog Maansteen Oorbellen en Rozenkwarts ketting mooi vond. We streven ernaar om mooie producten samen te stellen die mensen een goed gevoel geven, en het is geweldig om te horen dat we dit samen met jou hebben bereikt. Bedankt voor je steun!
Netjes en op tijd geleverd. Had meerdere hangers besteld. Was fijn geweest als er per hanger de naam van de steen op stond.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel is geleverd. We waarderen de feedback over het labelen van de stenen en we zullen er zeker rekening mee houden bij toekomstige bestellingen. Nogmaals bedankt voor het steunen van onze edelstenen en spirituele producten! Blijf rocken ✨
BS
Betty S.
Alphen
goede service, snelle levering. kwaliteit/ prijs is netjes. voor iedereen wat. evt minder plastic verpakkingen/
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je blij was met onze service.. Wij geloven in het leveren van kwaliteitsproducten tegen betaalbare prijzen, dus we zijn blij dat je dit waardeert. We streven er ook naar om onze plastic verpakkingen tot een minimum te beperken en zijn altijd op zoek naar manieren om onze voetafdruk te verkleinen. Nogmaals bedankt voor je recensie!
Snelle afhandeling. De kleuren van de stenen zijn vaak niet gezelfde als op de foto. Valt soms tegen. 😔
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We waarderen de snelle afhandeling die je hebt ervaren enorm. We doen ons best om de kleuren van onze edelstenen en spirituele producten zo nauwkeurig mogelijk te matchen, maar we begrijpen dat dit soms niet lukt zoals gepland. Ons doel is altijd om een uniek en natuurlijk product te creëren - we geloven dat elk individueel stuk bijzonder is. Nogmaals bedankt voor je feedback!

groot aanbod

duidelijke website, groot aanbod, snelle levering, precies gekregen wat ik heb besteld
5 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je zo'n geweldige ervaring met ons hebt gehad. We streven naar een geweldige winkelervaring met onze overzichtelijke website, grote keuze en snelle verzending. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy-Spirit.nl familie!

Alles wat je wil in een webshop

Snelle levering, mooi ingepakt, goede kwaliteit producten voor lage prijzen!
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar! We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze levering en producten. We stoppen veel liefde en zorg in het verpakken van je edelstenen, dus het betekent veel voor ons dat je het waardeert. Ons doel is om producten van hoge kwaliteit te leveren tegen betaalbare prijzen, dus we zijn blij dat je hebt gemerkt dat je waar voor je geld krijgt. Bedankt voor het kiezen van happy-spirit.nl! ✨🌟
22 mei 2024

Zeer tevreden

Duidelijke foto’s en prachtige edelstenen schedels gekocht. Zeer tevreden
22 mei 2024
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de foto's en de prachtige edelsteenschedels. We streven ernaar om onze klanten een unieke selectie spirituele producten te bieden en we hopen je snel weer te zien!

Goed en snel geleverd

Snel geleverd, keurig verpakt. Lekker geurtje erbij. Helemaal tevreden
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je lieve woorden! Bij Happy-Spirit.nl streven we ernaar dat elke klantervaring top is. We zijn zo blij dat je tevreden was met de levering, verpakking en geur. Bedankt voor de steun!
CV
4 jun 2024
alles is ok mooie kralen ketting en op tijd verzonden ben er blij mee
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden over onze kralenketting en voor je tijdige levering! We streven ernaar dat al onze klanten een geweldige winkelervaring bij ons hebben en we zijn blij dat je het leuk vond. Bedankt dat je een tevreden spirituele klant bent!
26 mei 2024
Snelle levering en mooie producten die zorgvuldig ingepakt zijn
5 jun 2024
Bedankt voor de positieve recensie! We vinden het erg fijn om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat de artikelen zorgvuldig verpakt waren. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar om kwaliteitsproducten en -diensten te leveren, dus het is geweldig om te weten dat we in de roos hebben geschoten!
27 mei 2024
bij een vraag , krijg je ook werkelijk antwoordt. prima service
5 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat we je de antwoorden kunnen geven die je nodig hebt. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar om vreugde en geluk te brengen met onze spirituele producten en edelstenen. We waarderen je feedback!
1 jun 2024
Goede kwaliteit producten, snelle levering en duidelijke site.
5 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten en service te beoordelen. We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van de kwaliteit van onze producten, de snelle levering en het gebruiksgemak van onze site. Het is onze hoogste prioriteit om al onze klanten een prettige winkelervaring te bezorgen! Proost op nog meer mooie tijden in het verschiet!
25 mei 2024

Gewoom goed

Goede, en eerlijk beschreven, stenen. Plus heel snel geleverd.
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor de positieve recensie! We zijn zo blij dat je de stenen mooi vond en dat ze snel aankwamen - we streven ernaar dat onze klanten tevreden zijn als ze bij ons winkelen. Bedankt voor je steun!

Geweldig

Snel verzonden en heel goed verpakt. Blij met de zonnevanger!
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat deze met zorg is verpakt. We zijn ook blij om te weten dat je geniet van je zonneschijnvanger! Jullie steun betekent de wereld voor ons. Blijf die positieve vibes verspreiden! Vrolijke groet, Het Happy Spirit team
6 jun 2024
Alles was netjes en mooi verpakt. Stenen zagen er goed uit.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je vriendelijke feedback! We zijn blij dat je blij was met de verpakking en de stenen. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten producten van hoge kwaliteit te bieden, en we zijn blij om te horen dat je blij was met je aankoop!
Ben heel blij met mijn armbanden, en super snelle levering👍
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar! Heel erg bedankt voor de positieve recensie, we zijn blij dat je blij bent met je armbanden en dat onze levering snel was. Blijf die goede vibes verspreiden! ✨