Lazamani.nl

354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden380 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2022
Lazamani.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Walking on clouds…..! Heerlijke slippers met een luxe uitstraling, door de prachtige bandjes en steentjes die erop verwerkt zijn! Ze zitten zeer comfortabel door de met leer en soft dempende zool die erin verwerkt zit. Hierdoor blijven de luxe slippers ook goed aan je voet zitten en schuift je voet er niet uit, zoals bij de meeste slippers….! Daarbij staat de slipper onder iedere outfit. Heel uniek en zeker een aanrader…..!

De slippers die ik heb gekocht bleken achteraf verschillend te zijn. Ik had de bon enz al weggegooid. Ik koop altijd Lazamani slippers en heb er nooit over te klagen. Maar in dit geval voel ik mij een beetje belazerd. Ik vond het al vreemd dat mijn maat er nog was.. Ik heb niet gereageerd omdat ik geen bon meer heb dus kijk goed je slippers na als je ze hebt ontvangen. Mijn slipper waren ook nog 89,95 euro dus niet goedkoop!
CD
Christa D.
Nieuwerkerk aan den IJssel

Beoordelingen voor Lazamani.nl

AV
Angelique V.
Etten-Leur
24 apr 2024
De levering was vlot. Maar als je een item wilt retourneren dan kost dat €5,99 en dat staat niet goed in de beschrijving erbij. Dat is dan teleurstellend.
24 apr 2024
Dank voor je eerlijke review. Retourneren kan bij ons tegen een goed en eerlijk tarief. Zie hiervoor onze retourpagina onderaan de website. Dit zijn wij namelijk verplicht te vermelden. Hopelijk tot een volgende keer bij Lazamani.nl
26 apr 2024
29 apr 2024
Hé daar! Jammer dat je niet helemaal tevreden bent, maar bedankt voor je feedback met 3 sterren! Als je nog specifieke punten hebt waar we aan kunnen werken, horen we dat heel graag. Zo kunnen we samen zorgen voor nog meer plezier en vrolijke voetstapjes in de toekomst.
De schoenen waren te smal .
Antwoord van Lazamani.nl
Het spijt ons te horen dat de schoenen te smal waren. Bij Lazamani streven we ernaar dat iedereen de perfecte pasvorm vindt en zich helemaal gelukkig voelt met hun aankoop. We begrijpen hoe belangrijk comfort is, naast de stijl van de schoen. Mocht je interesse hebben in een ander model dat mogelijk beter bij je past, of wil je advies over de breedte van onze verschillende modellen, dan helpen we je graag verder. Ook staan we klaar om je te assisteren bij het retourproces, mocht je besluiten dat je de schoenen wilt terugsturen. Onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat je ons de kans geeft om je alsnog te helpen bij het vinden van het perfecte paar schoenen. Jouw tevredenheid en comfort zijn onze prioriteit. 🌟✨
IN
I N.
Niederlande
Deze keer was het een teleurstelling, mijn twee orders niet leverbaar geweest zijn, ze zijn door lazamani geannuleerd. Heb wel een vriendelijk mai ontvangen en keurig snel mijn betaling terug ontvangen,
Antwoord van Lazamani.nl
Dank voor je review. Dit is inderdaad iets wat wij proberen te voorkomen. Lukt dit niet dan lossen we dit netjes met de klant op. Hopend je nog een keer terug te zien in onze webshop.
5 sep 2023

Leuke sandalen, maar niet geschikt voor wat bredere voeten.

De sandalen zijn geweldig leuk! Maar niet echt geschikt voor wat bredere voeten zoals die van mij. Maat groter betekent ook een langere slipper, maar was vooralsnog niet breed genoeg. Ook heb ik de kleinere maat een week geleden retour gedaan en nog steeds geen nieuws van ontvangst door Lazamani.
6 sep 2023
Dank voor je review. Jammer dat we niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Onze retour afdeling heeft een verwerkingstijd van maximaal 14 dagen.
23 jul 2023
Heb aan beide voeten een flinke blaar en irritatie na 20 minuten wandelen. Ik heb een allergie voor nikkel, maar ben er vanuit gegaan, dat de kralen op het leer zijn bevestigd en dus niet in aanraking komen met de huid.
25 jul 2023
Dank voor je review. Wat vervelend dat je aan beide voeten blaren hebt. Dit kan helaas voorkomen en kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Hopelijk wordt het na een aantal keer dragen minder.
4 nov 2023
Snelle levering. Twee paar schoenen besteld, deze werden in 2 pakketjes bezorgd, dat was wat onhandig.
7 nov 2023
Bedankt voor uw review. Idd onhandig, we zullen het doorgeven aan logistiek. Fijne dag!