Lazamani.nl

354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden380 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2022
Lazamani.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Walking on clouds…..! Heerlijke slippers met een luxe uitstraling, door de prachtige bandjes en steentjes die erop verwerkt zijn! Ze zitten zeer comfortabel door de met leer en soft dempende zool die erin verwerkt zit. Hierdoor blijven de luxe slippers ook goed aan je voet zitten en schuift je voet er niet uit, zoals bij de meeste slippers….! Daarbij staat de slipper onder iedere outfit. Heel uniek en zeker een aanrader…..!

De slippers die ik heb gekocht bleken achteraf verschillend te zijn. Ik had de bon enz al weggegooid. Ik koop altijd Lazamani slippers en heb er nooit over te klagen. Maar in dit geval voel ik mij een beetje belazerd. Ik vond het al vreemd dat mijn maat er nog was.. Ik heb niet gereageerd omdat ik geen bon meer heb dus kijk goed je slippers na als je ze hebt ontvangen. Mijn slipper waren ook nog 89,95 euro dus niet goedkoop!
CD
Christa D.
Nieuwerkerk aan den IJssel

Beoordelingen voor Lazamani.nl

Alles prima!
Antwoord van Lazamani.nl
Dank voor je mooie review!!
3 mei 2024
I N.
Niederlande
17 mrt 2024
17 feb 2024
Mooie slippers snelle levering.
Snelle bevestiging en levering
Antwoord van Lazamani.nl
Dank voor je vier sterren review. Graag horen we wat we de volgende keer beter kunnen doen om een vijf sterren review te ontvangen van je.
AR
Astrid R.
Barendrecht

Alles goed, behalve tarief retourneren

Ik was erg blij met de service, de kwaliteit van de schoenen en de vrolijke doos waar ze in zaten. Iets minder blij was ik met het tarief van het retourneren. Het laarsje sneedt in mijn voet bij de overgang van leer naar stof en ik durfde het niet aan. Omdat de retourneringskosten (ik snap dat het niet gratis is!) bijna EUR8,- bedragen, denk ik niet dat ik opnieuw bestel. Kwaliteit van de laarsjes was ik serieus verbaasd over. Ze sneden wel (ik heb dramavoetjes) maar wat een mooi spul.
Antwoord van Lazamani.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat je blij was met onze service en de kwaliteit van de schoenen, inclusief onze vrolijke doos! 😊 Echter, het spijt ons te horen dat het laarsje niet helemaal naar wens was en de retourkosten een drempel voor je vormen. We begrijpen dat comfort voorop staat, zeker met gevoelige voeten. We nemen je feedback serieus en zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, inclusief het retourproces. Jouw ervaring geeft ons waardevolle inzichten om dit te blijven ontwikkelen. We hopen je in de toekomst nog een keer terug te zien in onze webshop.

Prima service

M'n sandalen waren binnen een paar dagen bezorgd en zagen er keurig uit. Alleen jammer dat je alleen kunt terugsturen met DPD.
Antwoord van Lazamani.nl
Dank voor je review. We waarderen je eerlijkheid. Bij ons heb je de optie om retour te sturen met DHL en DPD. Veel plezier gewenst met de sandalen!
1 jul 2023

Walking on clouds…..!

Snelle levering. Retour procedure is makkelijk. Nog even afwachten hoe de retouverwerking gaat. Jammer dat DHL de vervoerder is, ze zijn niet altijd betrouwbaar.
EV
Elise V.
Swifterbant
23 aug 2023
Prachtige slippers! Mooie kwaliteit en schitterende kleuren. Enige minpuntje is dat ik ze altijd 1 of 2 maten groter moet nemen omdat de bandjes erg smal zijn bij de voorvoet.
25 jun 2023
Fijn dat er gereageerd werd op mail om te retourneren, het kan wel duidelijker uitgelegd worden op de site, het proces sprak niet voor zich zelf
12 jul 2023
Het is makkelijk te bestellen en retourzenden gaat ook makkelijk. Wel vind ik de afhandeling met terugbetalen wat lang duren.
12 jul 2023
Dank voor deze toffe review.