Lazamani.nl

354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden380 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2022
Lazamani.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Walking on clouds…..! Heerlijke slippers met een luxe uitstraling, door de prachtige bandjes en steentjes die erop verwerkt zijn! Ze zitten zeer comfortabel door de met leer en soft dempende zool die erin verwerkt zit. Hierdoor blijven de luxe slippers ook goed aan je voet zitten en schuift je voet er niet uit, zoals bij de meeste slippers….! Daarbij staat de slipper onder iedere outfit. Heel uniek en zeker een aanrader…..!

De slippers die ik heb gekocht bleken achteraf verschillend te zijn. Ik had de bon enz al weggegooid. Ik koop altijd Lazamani slippers en heb er nooit over te klagen. Maar in dit geval voel ik mij een beetje belazerd. Ik vond het al vreemd dat mijn maat er nog was.. Ik heb niet gereageerd omdat ik geen bon meer heb dus kijk goed je slippers na als je ze hebt ontvangen. Mijn slipper waren ook nog 89,95 euro dus niet goedkoop!
CD
Christa D.
Nieuwerkerk aan den IJssel

Beoordelingen voor Lazamani.nl

2 mei 2024
Prachtige sandalen gekocht. Heel charmant! Maat klopt. Mijn favoriete merk, o.a. vanwege het voetbed: leer met een zachte ondergrond. Loop er zo op weg: zonder steunzolen! Een eye-catcher, doen!
3 mei 2024
Wat fantastisch om te horen dat je helemaal weg bent van je nieuwe sandalen! Bij Lazamani zetten we alles op alles om ervoor te zorgen dat elke stap die je zet vrolijk en comfortabel is. Geniet ervan en show ze met trots, want jij hebt duidelijk gevoel voor stijl! Loop ze 😊💃
25 apr 2024

Kortingscode

Ik had geen mail gehad met een kortingscode in het weekend dat er korting was. Toen heb ik gemaild en kreeg ik een persoonlijke kortingscode die 3 dagen geldig was. Super netjes, top service!
26 apr 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze oplossing! We doen altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je met een glimlach kunt shoppen bij Lazamani. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel weer! 😊👠
BV
Bertien v.
Zaltbommel
24 apr 2024

Het betere werk

Snelle service, mooie producten, en de ene keer dat ik ooit een klacht had, is deze geweldig afgehandeld.
25 apr 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten, en dat je klacht naar tevredenheid is opgelost! Bij Lazamani streven we ernaar om altijd een uitstekende klantervaring te bieden, ook als er eens iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Favoriete sandalen

Lazmani zijn mijn favoriete zomersandalen. En ze zijn van leer en zacht voetenbad. Heerlijk!
19 apr 2024
Ik was de kortingscode vergeten, héél erg aardig dat jullie deze alsnog hebben toegepast 🤗
Prijs was oké voor erg mooie schoenen, en snel geleverd
Antwoord van Lazamani.nl
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering. Geniet van je mooie nieuwe schoenen en hopelijk zien we je snel weer bij Lazamani! 😊👠

Prima producten

Prima slippers, goede website en snelle verzending.
29 apr 2024
Goede klantenservice bij omruilen en terugbetaling
29 apr 2024
Dank voor je mooie feedback!
AK
Mooie leren sandaal, slipper, prachtig en apart
Antwoord van Lazamani.nl
Bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij dat je onze unieke stijl waardeert. Geniet van het comfort en de looks van je nieuwe Lazamani slippers! 😊🌟
20 apr 2024
Netjes op tijd geleverd volgens afspraak. Top!!
Goede beschrijving, snel verzonden en bezorgd.
21 apr 2024
Mooie sandaaltjes en op tijd bezorgd
22 apr 2024
Heerlijk om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe sandaaltjes en dat ze op tijd zijn bezorgd! Bij Lazamani doen we ons best om ervoor te zorgen dat je snel kunt genieten van je stijlvolle nieuwe aanwinsten. Draag ze met plezier en laat de zomer maar komen! 😊
Super leuke slipper Snelle levering
Antwoord van Lazamani.nl
Bedankt voor je enthousiaste review! Super om te horen dat de slippers in de smaak vallen en dat de levering snel was. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopelijk tot snel bij Lazamani! 😊🌟
17 apr 2024
afhandeling bestelling en kwaliteit
18 apr 2024
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met de afhandeling van je bestelling en de kwaliteit van onze producten. Bij Lazamani streven we ernaar om elke ervaring zo plezierig mogelijk te maken. Jouw feedback is voor ons heel waardevol en een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn. Geniet van je aankoop en we hopen je in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen! 🌟✨
Overzichtelijk en snelle levering
Antwoord van Lazamani.nl
Bedankt voor je positieve review! Heerlijk om te horen dat je blij bent met de snelle levering en dat je onze website overzichtelijk vindt. Veel plezier met je nieuwe aankoop en we zien je graag weer terug! 💃🎉
Fijne website en goede service.
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze website en service! Bij Lazamani streven we ernaar om het shoppen zo gemakkelijk en aangenaam mogelijk te maken.
Mijn sneakers netjes geleverd.
Antwoord van Lazamani.nl
Bedankt voor je review! We zijn blij dat je sneakers netjes en op tijd zijn aangekomen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! 😊✨
21 apr 2024
Mooie site, goede service!
Kwaliteit producten
20 apr 2024