Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

387 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden744 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Snel bezorgd en hele mooie bloemen!!
Fijn dat alles naar wens is verlopen. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
24 okt 2023
Super mooie rozen en snelle levering
24 okt 2023
Fijn dat er genoten wordt van de rozen en bedankt voor de mooie beoordeling! - Team Surprose 🌹
11 sep 2023
Aangegeven datum bezorgt, mooie rozen
12 sep 2023
Wat ontzettend fijn om te horen dat de rozen op de aangegeven datum zijn aangekomen en ook mooi zijn! Bedankt! - Team Surprose 🌹
Super goede ervaring met dit bedrijf
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed om te horen dat u z'n goede ervaring heeft gehad! - Team Surprose 🌹
27 jul 2023

Goede service

Snel een mooie zwarte roos gekregen.
3 aug 2023
Goed om te horen dat er van de zwarte roos genoten wordt! - Team Surprose 🌹
31 mei 2023
Lekker snel en op tijd een levering
31 mei 2023
Fijn om te horen dat alles goed is verlopen! Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
13 sep 2023
Ik ben tevreden. Het was goed.
13 sep 2023
Goed om te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor de 5-sterren review. - Team Surprose 🌹
Hele mooi rozen en netjes bezorgd.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹
27 sep 2023
Prima levering en goede kwaliteit
29 sep 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de rozen goed zijn ontvangen! - Team Surprose 🌹
9 aug 2023
Hele goede service en mooie rozen
9 aug 2023
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en de rozen! Bedankt voor de review! - Team Surprose 🌹
21 nov 2023
Hele mooie apart verpakte rozen.
22 nov 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
Goeie service, snelle bezorging!
10 okt 2023
Heel erg fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
Goede service en top kwaliteit!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad! - Team Surprose 🌹
Mooien en verse rozen geleverd
Bedankt voor de positieve review. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
5 sep 2023

Rozen waren van prima kwaliteti

Rozen waren van prima kwaliteit
6 sep 2023
Wat ontzettend fijn om te horen dat de rozen van prima kwaliteit zijn! Bedankt voor de complimenten! - Team Surprose 🌹
14 jun 2023
Mooie bloemen, goede levering
14 jun 2023
Fijn om te horen, bedankt voor deze mooie beoordeling. Geniet van het boeket! - Team Surprose 🌹
25 okt 2023
Super mooi boeket gekregen!
26 okt 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat er van de rozen genoten wordt! - Team Surprose 🌹
23 nov 2023
Alles snel goede service