Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

366 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden712 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

23 jun 2023
Er was een probleem met de levering, maar dit was snel opgelost nadat ik contact via de mail had.
26 jun 2023
Fijn om te horen dat alles goed is gekomen, geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹

3/10

Van de 10 rozen kon ik er 3 helaas vlug wegdoen. De overige 7 zijn nog wel lang goed gebleven.
24 okt 2023
Wat jammer om te horen dat niet alle blauwe rozen lang zijn blijven staan. Zou u daarover contact willen opnemen met onze klantenservice? - Team Surprose 🌹
27 jul 2023
Prijs-Kwaliteit is prima! Mooi op tijd bezorgd. Mijn echtgenote geniet er nog elke dag van...
3 aug 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling. Ontzettend fijn om te horen dat er genoten wordt van de rozen! - Team Surprose 🌹
10 mei 2023
Super mooie bos rode rozen net als vorig jaar , volgend jaar weer 1 extra !
11 mei 2023
Fijn om te horen dat de bos rozen goed is ontvangen! Mocht u verdere feedback voor ons hebben, dan horen wij dit graag op verkoop@surprose.nl. - Team Surprose 🌹

Rozen

Een mooie bos rozen hebben jullie geleverd! Eén tip: kijk in de envelop
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de bos rozen goed is aangekomen. Wij horen nog wel graag meer over de tip over de envelop. Als u feedback voor ons heeft, dan horen wij dat graag (verkoop@surprose.nl)! - Team Surprose 🌹
27 sep 2023
Goede service en vlotte reactie op de mail
29 sep 2023
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de rozen. Bedankt voor de complimenten! - Team Surprose 🌹
23 aug 2023
Snelle service en mooie en sterke bloemen
25 aug 2023
Bedankt voor het compliment! Dat vinden we altijd fijn om te horen. - Team Surprose 🌹
mooi boeket voor en goed prijs.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond, mocht u nog feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl! - Team Surprose 🌹
4 okt 2023

Rozen XXL

Mooie bos rozen
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond! Mocht u verdere feedback hebben dan horen wij die graag. - Team Surprose 🌹

Mooie bloeml

Mooie bloempot
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de positieve review, mocht u nog verdere feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl. - Team Surprose 🌹
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review, mocht u nog feedback voor ons hebben, dan horen we die graag! - Team Surprose 🌹