Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

366 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden712 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor je review. Als u ons feedback wilt geven over hoe we de 4 sterren kunnen omzetten in 5 sterren, zouden we dat erg op prijs stellen. U kunt onze klantenservice bereiken op: service@surprose.nl -Team Surprose-🌹
De levering was keurig op tijd. Er zaten een paar bloemen tussen die niet zo mooi waren en daar hebben we meteen een goeie oplossing voor gevonden dus de service is heel erg goed en de bloemen heel mooi
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn blij dat we een passende oplossing hebben gevonden en u van de rozen kunt genieten. -Team Surprose- 🌹
Mooi verpakt , verrassend
20 mrt 2024
Bedankt voor deze positieve review, als je nog feedback voor ons hebt om van de 4 sterren, 5 sterren te maken, dan horen we deze graag van je op: service@surprose.nl! - Team Surprose 🌹
Hele mooie bloemen, bezorging is ook top!
19 mrt 2024
Bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan. - Team Surprose 🌹

Bestelling ging vlot, helaas 1 roos minder

Bestelling ging vlot, keurig op tijd bezorgd en beschrijving van de rozen is correct, mooie foto’s. Enkel minpuntje is dat ipv 20 maar 19 rozen zijn afgeleverd en de klantenservice er niks aan kon doen.
19 mrt 2024
Bedankt voor uw review. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. We zouden hier graag meer over horen (service@surprose.nl). - Team Surprose🌹
Ik vond alles leuk, maar een paar rozen versterkten de knoppen de volgende dag, hoewel ze volgens de aanbeveling werden gesneden en voedsel aan het water werd toegevoegd
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor je beoordeling, mocht je hier meer informatie over willen geven, dan horen wij graag van je. Je kunt het beste even een mailtje sturen naar onze klantenservice: service@surprose.nl, dan kunnen we er even naar kijken. - Team Surprose 🌹

Blauwe rozen

Mooie kleur
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review, erg fijn om te horen dat de blauwe rozen in de smaak vallen! - Team Surprose 🌹

Helaas later ontvangen dan gewenst, top opgelost.

Helaas waren eerst de bloemen volgens DHL bezorgd maar was er niet ontvangen door de persoon waarvoor we ze hadden besteld.. :( Hadden gekozen voor SameDay bezorging, maar de fout lijkt bij DHL te hebben gelegen. Na een mailtje heeft surprose snel gezorgd voor een nieuwe zending en hadden we alsnog mooie bloemen binnen. 👍🏻
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Fijn dat alles goed is opgelost en er van het boeket genoten is! - Team Surprose 🌹

Mooie bloeml

Mooie bloempot
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de positieve review, mocht u nog verdere feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl. - Team Surprose 🌹
mooi boeket voor en goed prijs.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond, mocht u nog feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl! - Team Surprose 🌹

Bloemen besteld en nooit bezorgd.....wel prima opgepakt door Suprose

Bloemen besteld en nooit bezorgd ; vandaar 4 sterren. Echter ze hebben dat prima opgepakt en 3 dagen later kwamen de bloemen wel aan. Fout DHL , jammer want de verrassing was er in de tussentijd uiteraard van af.
Antwoord van Surprose.nl
Ik zie inderdaad dat u een nieuw en vers boeket heeft gekregen, fijn dat het alsnog op een goede manier is opgelost en er nog genoten kon worden van de rozen, dat zien wij natuurlijk het liefst! - Team Surprose 🌹
PV

slechte bloemen ontvangen

Toch een oplossing gevonden, en krijg netjes mijn geld terug, jammer dat het zo is gegaan, maar kan helaas altijd gebeuren.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review, mocht u nog feedback voor ons hebben, dan horen we die graag! - Team Surprose 🌹
31 okt 2023
Mooie Roos. Ik heb 6 rozen met vaasje besteld. Helaas maar 1 kaartje erbij. En maar 4 zakjes voeding. Was voor 6 personen die ik wou verrassen.
1 nov 2023
Die informatie hadden wij helaas niet, we hadden hier graag van gehoord, dan hadden we u vast en zeker kunnen helpen, voor de volgende keer dan maar! - Team Surprose 🌹

3/10

Van de 10 rozen kon ik er 3 helaas vlug wegdoen. De overige 7 zijn nog wel lang goed gebleven.
24 okt 2023
Wat jammer om te horen dat niet alle blauwe rozen lang zijn blijven staan. Zou u daarover contact willen opnemen met onze klantenservice? - Team Surprose 🌹

Rozen

Een mooie bos rozen hebben jullie geleverd! Eén tip: kijk in de envelop
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de bos rozen goed is aangekomen. Wij horen nog wel graag meer over de tip over de envelop. Als u feedback voor ons heeft, dan horen wij dat graag (verkoop@surprose.nl)! - Team Surprose 🌹
4 okt 2023

Rozen XXL

Mooie bos rozen
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond! Mocht u verdere feedback hebben dan horen wij die graag. - Team Surprose 🌹
27 sep 2023
Goede service en vlotte reactie op de mail
29 sep 2023
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de rozen. Bedankt voor de complimenten! - Team Surprose 🌹
21 sep 2023

Rozen

Netjes en op tijd en verpakkingen was super Heb ze al 1 week staan en nog steeds mooi ,zie foto Niks aan doen , gewoon Super
21 sep 2023
Bedankt voor deze mooie review, fijn dat alles naar wens is gegaan! - Team Surprose 🌹
6 sep 2023

Verbeteren vervoersmethode

Kwaliteit was goed, maar door verzend periode van 4 dagen slechter als na 1 dag verzending. Tevens hebben wij elders bloemen abonnement, waarbij zowel verpakking als postbedrijf anders en beter is. Wellicht beter om andere vervoerder gebruiken voor waddeneilanden, is blijkbaar maar 1 post bedrijf wat conform opgave werkt.
7 sep 2023
Bedankt voor de review. Fijn dat de rozen van goede kwaliteit zijn! Nogmaals onze excuses voor de vertraging... 95% van de bestellingen komt op tijd aan, helaas zat uw bestelling bij de 5% met vertraging. Graag horen we welk post bedrijf goed kan leveren op de Waddeneilanden. Alvast bedankt voor het sturen! - Team Surprose 🌹