Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden717 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Bedankt voor de positieve beoordeling! - Team Surprose 🌹
Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! - Team Surprose 🌹
Bedankt voor uw 5-sterren! - Team Surprose 🌹
Bedankt voor je mooie review! -Team Surprose-🌹
Bedankt voor de mooie 5-sterren beoordeling! -Team Surprose- 🌹

Prachtige bos rozen met een geweldige service!

Wij zijn goed geholpen door de vriendelijke klantenservice i.v.m. een zakelijke bestelling en kregen netjes op tijd een bijzonder mooie bos rozen geleverd voor onze collega. Wij zijn heel tevreden over de unieke rozen en zullen hier ook zeker vaker (zakelijk) bestellen!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve review. Wat fijn om te horen dat jullie collega blij is met de rozen. We zien jullie graag terug bij de volgende bestelling! - Team Surprose 🌹

Boeket was goed van uitstekende kwaliteit

Boeket was goed van goede kwaliteit. Echter jullie brachten mij wat in verwarring door ver voor de bezorg dag al informatie te geven dat het ingepakt was. Dit komt over dat het niet vers want achteraf zeker niet klopte.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze feedback! We gaan zeker even kijken naar de mail die je hebt ontvangen. Bedankt en veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹

Zwarte rozen

Na een mailtje de bezorgdatum aan kunnen passen. Goed meegedacht van het bedrijf. Ook prachtige rozen geleverd. 10 vonden ze zelf niet mooi genoeg dus daar werd over gebeld en opgelost naar tevredenheid.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor het compliment, we vinden het fijn om te horen dat het goed is gegaan. - Team Surprose 🌹

Prima bloemen

De blauwe rozen werden liefdevol ontvangen. Ze waren prachtig. De bloemen werden vrij laat bezorgd, rond 2140. Dat is niet altijd fijn. In dit geval kwam het goed uit.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie review en fijn de rozen goed zijn ontvangen. DHL kan het inderdaad tot ca. 22:00 uur bezorgen als er voor een avondlevering wordt gekozen. - Team Surprose 🌹

De bos bloemen was een prachtig cadeau!

De bos bloemen was een verjaardagcadeau. Wat opviel was de duidelijkheid in communiceren via de mail. Daarnaast de prachtige bos rozen, elegant en met zorg verpakt.
Antwoord van Surprose.nl
Wat een mooi compliment! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice. We wensen de jarige veel plezier met de bos Red Naomi rozen! -Team Surprose- 🌹
SA
Safiya A.
Papendrecht

Perfect service

The flowers were delivered on time. I received a tracking number immediately after placing the order, allowing me to monitor all movements. Highly recommended!
Antwoord van Surprose.nl
Thank you very much for your positive feedback! We are delighted that you are happy with our service. We look forward to your next order. -Team Surprose- 🌹
GL
Gert L.
Oldenzaal

Blauwe (!) rozen bij geboorte jongentje

De beschikbaarheid van blauwe (!) rozen en leuke knuffels maakte het eenvoudig om een leuke felicitatie te bestellen voor de geboorte van een jongentje!
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de blauwe rozen goed zijn aangekomen, Gefeliciteerd en geniet van de blauwe rozen! - Team Surprose 🌹
45 rozen voor verjaardag besteld voor de vrouw. Werden in een doos bezorgd en ze zijn prachtig. Staan na een week nog. Voor herhaling vatbaar.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Fijn dat onze rode rozen `EverRed` in de smaak vallen. We kijken al uit naar uw volgende bestelling. -Team Surprose- 🌹
Mooie bos rozen. Levering was alle in orde. De rozen komen aan in een mooie verpakking. Staan nu rond de 9 dagen. Tevreden klant!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat zowel de verpakking als de rozen zo goed zijn bevallen! - Team Surprose 🌹
You halp me a lot. Flowers was help with survive our relation a lot. Thanks for fast delivery. You are the best guys ! Greets!
Antwoord van Surprose.nl
Thank you for your review! It's nice to hear that the roses were able to contribute positively to your relationship! -Team Surprose- 🌹

Dik tevreden!

Mijn vriendin super leuk verrast met een bos rozen op haar werk. Netjes optijd en goede kwaliteit. Zeker aan te raden!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jouw vriendin zo verrast is op haar werk. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
Het boeket werd binnen de beloofde tijd bezorgd en de ontvanger was blij verrast met een hele mooie rozen.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de bezorging goed is gegaan en er genoten wordt van de rozen! - Team Surprose 🌹
30 mrt 2024

Top kwaliteit!

Prachtige bloemen, netjes ingepakt. En vooral goede service en uitleg.
Fijn dat alles goed gegaan is. Geniet van de regenboog rozen! - Team Surprose 🌹
Goede service, mooi verpakt en mooie verse bloemen. Zeer tevreden!
19 mrt 2024
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie rondom tevreden zijn! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Wat een kwaliteit rode rozen! Staan nu al langer dan 12 dagen :D
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de kwaliteit van de rozen jou heeft weten te overtuigen! Veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹