ducq.com/eu/nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden262 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2019
ducq.com/eu/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vergat kortingscode toe te voegen bij afrekenen; stuurde hierover een mail. Ondanks dat het al vrijdag na 1800 uur was, kreeg ik binnen half uur een reactie per mail: maandag zouden ze de korting terugstorten. De pan was de volgende dag al in huis en maandag geld op de rekening!

De toegang tot de betaalmogelijkheden was voor mijnlastig

Beoordelingen voor ducq.com/eu/nl

JS
Jose S.
Purmerend
15 okt 2023

Betaling via Molly

Helaas ging het met de betaling , in eerste instantie, niet goe. Gelukkig is het verder allemaal goed verlopen en ben ik heel blij met de pannen die ik heb aangeschaft.
SUPER SNELLE LEVERING VAN MOOIE PRODUCTEN EN GOEDE PRIJS KWALITEIT PRODUCTEN BLIJVEN MOOI IN GEBRUIK
27 mei 2023
Inderdaad volgende dag geleverd en keurig ingepakt voor bescherming
22 aug 2023
Snelle levering. Leuk dat je een foto van je bestelling krijgt.
Hele fijne pannen en snelle levering
netjes op tijd geleverd
19 sep 2023