Digimaxx.nl

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden438 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mrt 2023
Digimaxx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
De lens die ik wilde, was niet voorradig bij andere (fysieke) winkels. Omdat het toch om een behoorlijk bedrag gaat en delicate producten was ik wat terughoudend om online te bestellen. Na lezen van goede beoordelingen nam ik toch de gok. Fijn contact tussen bestellen en leveren. Artikelen waren niet op dezelfde locatie dus verzenden duurde een dag langer. Werd hierover netjes via mail bericht. Snelle levering en netjes geleverd! Kan het aanraden om hier te bestellen. Breed assortiment en prettig contact. Dank je wel!

24 jun 2023
Een objectief dop van 14 euro per aangetekende post verzenden is een beetje te veel van het goede. Hierdoor moest ik er speciaal voor thuis blijven, terwijl het met een postzegel gewoon door de brievenbus had gekund.

Beoordelingen voor Digimaxx.nl

14 jun 2023
Ik heb vrijdag 9 juni een objectief gekocht online, en op 13juni nog niets ontvangen .