potonline.nl- Logo - Beoordelingen

potonline.nl

431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden747 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jun 2021
potonline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle en correcte levering. De pot bevatte bij ontvangst echter wel wat barsten hier en daar maar blijft tot nu toe heel na de planten erin te hebben gezet. Dit is echter niet de schuld van potonline want alles zat keurig verpakt van hun kant. Is ws al gebeurt tijdens transport naar hun magazijn van hun eigen leverancier. Vind echter wel dat ze eerst hun producten moeten nakijken en controleren voor ze ze opsturen, wat nu naar mijn idee niet is gebeurt omdat de binnendoos ook nog helemaal dicht zat.

Dit bedrijf verzendt bestellingen standaard via het postbedrijf PACKS. De eerste zending is PACKS kwijt geraakt (zogezegd verkeerd gesorteerd) en daar is de zending nooit meer gevonden. PACKS is onbereikbaar voor commentaar of schuift dit af op de verstuurder (lekker makkelijk). De tweede zending zou verstuurd worden met PostNL, maar kwam ook via PACKS binnen, wat wel te wijten is aan het handelen van Potonline.nl. Deze zending kwam beschadigd binnen, dus nu is het wachten op de derde zending via PostNL of de zending daadwerkelijk compleet en heel binnenkomt. De klantenservice van Potonline.nl is trouwens wel snel en behulpzaam, maar hun keuze in postbedrijf drukt een vreselijke smet op het bedrijf. Ik zal niet snel meer iets bestellen bij Potonline.nl wanneer zij van deze onbetrouwbare koerier gebruik blijven maken. Voor eenzelfde prijs kan je het ook bij de concurrent halen die wel gebruik maakt van gerenommeerde koeriersdiensten.

Beoordelingen voor potonline.nl

Alles goed.
Bij het bezorgbedrijf waar ze mee werken, werkt de track en trace mail niet waardoor ik 2 dagen onnodig thuis heb gezeten. Een telefoontje naar potonline leverde niet echt een prettige rectie op van de medewerker. Omgaan met klachten…..
Goed assortiment en snelle levering. Zou fijn zijn als er wat duidelijke informatie te vinden is over het formaat inzetpot dat bij de plantenpot past.
11 feb 2024

Geen 'woekerprijs' zoals elders.

Veel goedkoper dan de 'woekerprijs' bij Global Garden. Stipte levering. Goed verpakt zonder overdreven hoeveelheden verpakkingsmateriaal.
Vandaag bestellen morgen leveren was ook echt zo
HG
Henk G.
Veenendaal
11 jun 2023
Mooie potten tegen een goede prijs. De levering zou wel beter kunnen, werd ruim 2 uur later geleverd dan het aangegeven tijdsblok. via de website van de leverancier hebben we moeten achterhalen dat het afgeleverd was, alleen niet bij ons. Ook was er geen kaartje in de brievenbus gedaan terwijl dit wel aangegeven was nadat we dus niet meer thuis waren, het was dus even zoeken waar het afgeleverd was.

Plantenbakken met plussen en minnen

Ik had 4 plantenbakken besteld. Ze werden binnen de 24 uur geleverd. Knap ! Een van de bakken had een fabricagefout en de afmetingen van de producten klopten niet, op enkele cm. Ze zaten in een kartonnen doos, die op haar beurt herverpakt was in een veel te grote doos met meters bubbeltjesplastic. Er was wel snel een positief gesmaakte oplossing voor de bak met fabricagefout, ook knap.
14 aug 2023
drie van de vier potten snel geleverd. De vierde pot moet ik onverwacht twee weken langer op wachten. Communicatie daarover was kort via de email (deellevering aangekondigd), op papier bij aflevering stond meer informatie. Dit is dus een verbeterpuntje qua communicatie.
6 jan 2024
Donderdag 4 januari zou het bezorgd worden, ik ben de hele dag thuis gebleven maar zgn door “calamiteiten “ niet bezorgd. Gelukkig de volgende ochtend de mooie pot ontvangen.
16 jun 2023
Zeer tevreden met het product en diens aflevering. Verzending had mogelijk iets sneller gekund. Maar al met al veel liever VGL als koerier dan bv DHL e.d.
heel correct en tijdig geleverd. dat is 5 sterren waard de potten zelf : het zou helpen als jullie ook inzet cq vulmateriaal aanbieden
12 nov 2023
Betere bezorgdienst. 2x zijn de potten beschadigd bij mij binnen gekomen. Wel direct nieuwe opgestuurd. Dit is uitstekende service.
25 jul 2023
correcte behandeling van de bestelling. Misschien een keuzemogelijkheid van afleveringsmoment voorzien ?
De service! Ik had eerst een verkeerde maat pot. Dit werd erg goeden snel opgelost!
Kan de potten nog niet beoordelen, mijn dochter krijgt ze met kerst cadeau
Netjes geleverd maar miste wel instructie voor ruilen (verkeerde kleur).
LV

Pakket bezorgd op maandag i.p.v zaterdag (volgens uw opgave).

Pakket bezorgd op maandag i.p.v. zaterdag (volgens uw opgave).
5 jun 2023
Uitmuntend is hoog gegrepen. Maarvik ben dik tevreden
snelle levering, prachtige vazen
Mooie potten, tikje aan de prijs