Lucardi Juwelier Utrecht Centrum

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden79 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Fijne verkoopster! Doordat Lucardi gaatjes schieten in de winkel doet gaat de service voor klant die wat wil kopen er vanaf. Verkoopster heeft geen tijd om door te vragen wat ik als klant eigenlijk zoek omdat er meerdere klanten wachten en een ander verkoopster bezig is met gaatjes schieten.Je voelt de stress drukte. Jammer! Misschien gaatjes laten schieten met afspraak inplannen.

25 jun 2023
Medewerkster stond alleen. Ik snap niet dat dat wordt gedaan! Was erg druk en ik moest erg lang wachten. Medewerkster was heel erg vriendelijk en behulpzaam, maar dit zou vanuit het bedrijf niet moeten kunnen, ook voor haar veiligheid!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Utrecht Centrum

4 mei 2024
Aardige verkoopster, ruim aanbod.
De service was goed. Hoefde niet te wachten om geholpen te worden, alleen het afstellen van mijn aangeschafte horloge ging niet super snel, maar er werd ook uitleg gegeven aan een nieuwe medewerker en het was verder ook geen probleem. Wat ik wel jammer vond was dat er geen g-shock's in de winkel te vinden waren :'(
RV
vriendelijke dame, opgeruimde zaak
Mooie collectie aan juwelen, armbanden en horloges. Juwelen mogen wel iets groter en betere design.
16 okt 2023
29 aug 2023

Tijd en aandacht voor de klant

Ik mocht verschillende kettingen even passen en ondanks drukte hield de verkoper oog voor mij, zonder me op te jagen. Verkoper tipte me ook op het membership. Zo een fijne 10% korting gekregen.
19 okt 2023
Voor kinderen een groot assortiment. Overzichtelijke winkel. Ben vriendelijk geholpen. We waren de enige in de winkel al enige tijd, maar moesten wel de verkoopster om aandacht vragen.
18 mei 2023

Veel keuze en vriendelijk personeel

Er is veel keuze en ik ben vriendelijk geholpen door de medewerkers. De medewerkers zouden nog wel kunnen vragen of ze wat voor mij konden doen. Ze waren daar wat passief in.
18 aug 2023
Ik werd erg fijn en rustig geholpen door de winkelier. Ze nam goed de tijd voor me en dacht met me mee. Het was een zeer positieve ervaring.
24 dec 2023

Goede service.

Medewerkster was erg vriendelijk en behulpzaam alleen vanwege de kerst was het heel druk. Had een extra medewerker ingezet kunnen worden.
De service is goed. Maar het zou handig zijn, indien mogelijk, een medewerker extra tijdens drukke momenten.
20 okt 2023

Goede service

Goede begeleiding en service voor het maken van een mooie keuze.
Aardige dame