Lucardi Juwelier Utrecht Centrum

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden72 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Fijne verkoopster! Doordat Lucardi gaatjes schieten in de winkel doet gaat de service voor klant die wat wil kopen er vanaf. Verkoopster heeft geen tijd om door te vragen wat ik als klant eigenlijk zoek omdat er meerdere klanten wachten en een ander verkoopster bezig is met gaatjes schieten.Je voelt de stress drukte. Jammer! Misschien gaatjes laten schieten met afspraak inplannen.

13 mei 2023
Ik denk dat de service voor de andere klanten erg fijn was, maar voor ons was het een beetje minder. We wisten welk item we wilde hebben en moesten alleen vragen voor een deurtje open, en daarvoor hebben we 20 minuten in de rij moeten staan. Mensen voor ons kregen alle tijd om hun oorbellen eerst te proberen voordat het deurtje weer dicht ging, en een horloge werd op maar gemaakt, en andere mensen wilde ook een service iets. Alleen omdat er maar één medewerker was, de andere ging opeens pauze houden terwijl het mega druk was (begrijpelijk hoor, alleen net slechte timing). Het was gewoon net een serie aan ongemakkelijke momenten, waar het personeel niks aan kan doen, dus daar geen verwijt aan. Op een drukke dag zoals een zaterdag middag lijkt dan een winkel met maar 2 mensen niet genoeg.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Utrecht Centrum

13 apr 2024
Erg goed geholpen bij locatie hoog Catharijne. Hebben ook gebeld naar locatie bakkerstraat om te vragen of zij hetgeen hadden wat ik wilde. Locatie bakkerstraat minder klant vriendelijk maar oké.
20 apr 2024

Super ook voor reparaties

Ik ga altijd naar dezelfde dame die daar werkt: zeer specialistisch met het repareren van zilver. Erg vriendelijk en professioneel.
Vriendelijk dame die mij hielp met aandacht
Leuke ketting gekocht heel blij mee
Werd er goed geholpen
7 apr 2024
Erg professioneel en vriendelijk. Een uitnodigende uitstraling en heel respectvol. Ik word zeker een vaste klant bij deze winkel.
Mooie collectie aan juwelen, armbanden en horloges. Juwelen mogen wel iets groter en betere design.
Vriendelijke werknemers en helpen goed.
RV
vriendelijke dame, opgeruimde zaak

10% korting op alles, maar niet op alles

'10 % korting op alles als je member wordt', staat er op een bord bij de kassa. Vervolgens blijkt het niet te gelden bij gaatjes schieten... 🫤
Attent personeel en goede kwaliteit in de winkel werd ik erg fijn geholpen en de prijs kwaliteit verhouden is erg goed. Ook veel opties voor verschillende budgetten.
28 jan 2024
Verkoopster veel verstand van sieraden, heeft ons geweldig geholpen. Prachtige bijzondere zilveren ketting gekocht, heel blij mee.
6 jan 2024
De verkoopster was heel erg attent en heeft me goed advies gegeven voor mijn aankoop.
Aardige dame
16 okt 2023
De service was goed. Hoefde niet te wachten om geholpen te worden, alleen het afstellen van mijn aangeschafte horloge ging niet super snel, maar er werd ook uitleg gegeven aan een nieuwe medewerker en het was verder ook geen probleem. Wat ik wel jammer vond was dat er geen g-shock's in de winkel te vinden waren :'(
Wij waren mijn vriendin en ik in de winkel in de bakkerstraat 5e utrecht. Wat zijn wij ontzettend vriendelijk geholpen. Ze na,en echt de tijd voor ons met het uitzoeken van ringen. En als klap op de vuurpijl verpakte ze onze gekochte ringen heel erg leuk in in een kerstbal.
29 aug 2023

Tijd en aandacht voor de klant

Ik mocht verschillende kettingen even passen en ondanks drukte hield de verkoper oog voor mij, zonder me op te jagen. Verkoper tipte me ook op het membership. Zo een fijne 10% korting gekregen.
19 okt 2023
Voor kinderen een groot assortiment. Overzichtelijke winkel. Ben vriendelijk geholpen. We waren de enige in de winkel al enige tijd, maar moesten wel de verkoopster om aandacht vragen.