Lucardi Juwelier Amsterdam

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Amsterdam

4 mei 2024

Service

Ze was vriendelijk, geduldig en erg behulpzaam.
Vriendelijk
Ik heb op woensdag 27-3 geshopt bij Lucardi op de Ferdinant Bolstraat waar een jongedame (ik denk caribische afkomst) mij heel fijn heeft geholpen. Ze was geduldig, dacht mee en attendeerde mij op de ledenvoordelen. Al met al een hele prettige ervaring. Ik ging de deur uit met een prachtige oorbel en een helix piercing.
7 apr 2024
Klantvriendelijk + snel geholpen vanmiddag! Ben blij want ben geslaagd mooie creoolse zilveren oorbellen vanmiddag, want ben mijn oude oorringen kwijt, heb nu geen lege oren meer.
Super snel geholpen en heel vriendelijk. Ze wisten precies waar ik naar vroeg en hoe ik mijn ketting gegraveerd kon hebben.
Erg vriendelijke medewekster met veel geduld. Ze heeft heel deskundig de batterij vervangen.
Super goed geholpen.... jammer dat gin dicht om....17 uur (zondag)
Goed plekken,fantastisches medewerkers en mooie producten…
CB
Cecilia B.
Amsterdam
23 dec 2023
Ik kom al jaren bij Lucardi in de Ferdinand bolstraat en ik word altijd supergoed geholpen. Fatima plus team superbedankt voor jullie geduld en voor jullie goede service. Mooie feestdagen en een gelukkig 2024 toegewenst. Groetjes Cecilia Bergwijn
10 aug 2023

vriendelijk personeel

ben zeer vriendelijk geholpen en ze nam de tijd om met meerdere oorbellen te laten zien zodat ik op mijn gemak mijn keus kon bepalen
11 nov 2023
Super aardig personeel, behulpzaam en hielp zelfs mn armbandje bij me om te doen:)
17 jun 2023
Ik werd snel geholpen en ben ontzettend blij met de aankoop
16 aug 2023

fijn geholpen

fijn geholpen iets leuks voor fijne prijs
vriendelijke goeie service supper
23 jun 2023
Goede service en zijn geduldig
24 okt 2023
Super vriendelijk geholpen!