profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

878 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

21 apr 2023
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.

Beoordelingen voor profipack.nl

Zorg dat het rekeningnummer klopt bij de bedrijfsnaam, en niet via mondu..
Antwoord van profipack.nl
Beste Leon, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We hebben dit even voor u nagekeken. U heeft een online bestelling geplaatst op onze website en daarbij gekozen voor de betaalmethode Mondu. Mondu is een onafhankelijk financieel bedrijf. Wanneer u via Mondu bestelt, ontvangt u ook de bankgegevens van Mondu en niet van Profipack. Op basis van ons onderzoek lijkt het erop dat u verder geen contact heeft opgenomen met Profipack voor andere verzoeken, dus alles lijkt volgens de normale gang van zaken te zijn verlopen. We hopen dat u wel blij bent met de tape die u heeft ontvangen en wensen u dan ook veel plak-plezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
De foto was erg onduidelijk, het leek alsof ik 3 maten dozen bestelde met deksels. Dit is niet duidelijk vermeld. Heb nu iets besteld dat niet voldoet aan het geen dat ik nodig ben.
Antwoord van profipack.nl
Beste heer Boersma, bedankt voor je beoordeling. Op de foto staan A4 paraatdozen met een bodem en deksel. De foto is een gezamenlijke foto van de verschillende beschikbare hoogtes paraatdozen. U besteld de dozen met een afmeting van 305 x 215 x 100mm hoogte. (25 stuks staat erbij) Dan kun je niet verwachten dat we 3 andere maten opsturen. Dit staat ook niet zo bij het product vermeld. We nemen even contact met je op om te kijken wat je dan wel nodig zou hebben, misschien kunnen we je alsnog helpen. Fijne dag!
Dozen waren beschadigd
Antwoord van profipack.nl
Wat vervelend om te horen dat de dozen zijn beschadigd tijdens het transport. Wij gaan contact met u opnemen en zorgen dat we het oplossen!
24 dec 2023
De producten die in voorraad zouden zijn zijn niet in voorraad. Ze wilden leveren in onze vakantie, dus maar even gebeld. Okay, dan leveren we na 2 januari. Wordt je op 18 december op je vakantieadres gebeld: hallo, we staat hier met ene pallet van van Profipack. WAT ONTIEGELIJK SLECHT ALLEMAAL!
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Frank, Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor het ongemak! Dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs en had zeker beter gekund. Ik zie inderdaad de memo's staan, maar de uitvoering is niet goed gegaan. We horen graag van u wat we kunnen doen om u alsnog een positief gevoel te geven. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 dec 2023
Over stap maken naar een andere bezorger op dit moment is het pakket in Hengelo bij dhl dit is een half uur rijden van af Nijverdal ik moet het daar vandaan gaan halen als het een bedrijf is zijn de meeste weg naar 16.30 en ze komen na die tijd langs dan heb je een probleem
Antwoord van profipack.nl
Goedendag William, Bedankt voor uw beoordleing. We hebben heir medling van gemaakt en DHL gevraagd het alsnog aan te bieden, Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec 2023
Nog steeds niks ontvangen van jullie
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Zo te zien is er wat misgegaan tijdens transport. Er is een onderzoek opgestart. Voor u zullen we de folie nogmaals verzenden, zodat u in ieder geval verder kunt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
VEEEEELSTE LAAT ONTVANGEN
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Ebrunu, Bedankt voor uw beoordeling, we kijken even met u mee. Op vrijdag om 17.29 uur heeft u een bestelling gedaan. Aangezien wij dan net met weekend gaan is deze zending maandag verzonden. Dinsdag geeft DHL de status: "Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd", dus is het woensdag om 13.18 uur geleverd. Er zijn daarom geen rare dingen te zien door ons. Eerder bestellen mag wel altijd, zodat we eerder kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Week na bestelling en betaling nog niks binnen. Op email voor navraag wordt niet gereageerd.
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Jurrien, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het verheugt mij te zien dat mijn collega gisteren al heeft gereageerd op uw e-mail, slechts vier uur na ontvangst van uw bericht. We begrijpen volledig dat klanten uitkijken naar hun bestellingen en streven naar een zo spoedig mogelijke levering. Echter, met Black Friday en Sinterklaas voor de deur, bevinden we ons in de drukste tijd van het jaar voor vervoerders. Hierdoor kunnen niet alle pakketten direct de volgende dag worden afgeleverd. We vertrouwen op uw begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Ik heb de spullen nog steeds niet binnen
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, Als het goed is het vandaag geleverd! Door alle feestdagen hebben pakketdiensten het erg druk, wij vertrouwen op uw begrip! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 mei 2023
Slechte zaak, had luchtkussen folie besteld en is te laat verzonden, nu vandaag zitten we zonder en kunnen we geen orders verwerken!! Update: Gelieve het pakket vandaag nog te laten bezorgen, en anders opnieuw te laten bezorgen morgen met instructies het voor de deur te leggen. Wij zitten hier met een enorm probleem. Jullie hebben de bestelling veelste laat verzonden
25 mei 2023
Goedendag, We hebben contact gehad, DHL is 23 mei om 10.34 uur langs geweest, en op 24 mei om 9.34 uur. Als er niemand aanwezig is neemt DHL het weer mee, omdat er voor zakelijk pakketten getekend moet worden. Nu hebben we aangevraagd het nogmaals aan te bieden. Met vriendelijke groet, Team Profipack
PV
Paul v.
Uithoorn
28 mrt 2023

Geen voorrraad

Jullie tonen spullen op voorraad die niet op voorraad zijn, maar een langere levertijd hebben. Dit zou natuurlijk een foutje kunnen zijn, maar we zijn inmiddels een week verder en het betreffende artikel staat nog altijd vermeld als zijnde "op voorraad". Resultaat is dat wij op een machine zitten te wachten die wij al lang nodig hadden en anders elders hadden besteld.
17 apr 2023
Hartelijk dank voor uw beoordleing, we gaan hier zeker naar kijken! Op dit moment is de PP-air luchtzakjes machine PROFI weer voorradig. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Ik heb schuim bescherming besteld van 2 meter voor het beschermen van kunst en worden deze dubbelgevouwen geleverd Helemaal uit vorm daardoor
17 okt 2023
Ondertussen hebben we contact met elkaar gehad, als we nog iets kunnen doen, dan vernemen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 nov 2023
bestellingen worden dezelfde dag verzonden staat op jullie site. Helaas een week later heb ik mijn bestelling nog niet binnen.
16 nov 2023
Goedendag Govert, Zojuist hebben we elkaar gesproken, en ik had u graag beter nieuws willen brengen. Het pakket is verzonden via DHL, maar gisteren hebben we het retour ontvangen van DHL. We hebben het opnieuw verzonden, helaas kunnen we niet meer doen dan dat. We hopen oprecht dat het nu spoedig bij u wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 nov 2023
Ik heb vacuumzakken ontvangen die niet vacuum getrokken worden. Kan er niets mee. Ander merken doen het wel.
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Peter, Mijn collega heeft u zojuist gesproken. De machine die u heeft en de vacuümzakken die u heeft besteld, die matchen inderdaad niet. Voor uw machine heeft u structuur vacuümzakken nodig die wij uiteraard ook in ons assortiment hebben. Twijfelt u tussen artikelen die u nodig heeft, neemt u dan gerust contact op met onze Profi-toppers, zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Profipack
15 sep 2023
We hebben 1/2 del van de bestelling ontvangen. Geen contact te krijgen met dit bedrijf.
15 sep 2023
Goedendag, Wij zijn telefonisch te bereiken op 0348-712514, daar gaat ergens wat mis denk ik. We hebben elkaar gesproken en het is 1 groot misverstand. U heeft een wielenset voor de knapzakhouder besteld en u had een knapzakhouder willen hebben. Dat lijkt niet echt op elkaar. We gaan de knapzakhouder alsnog verzenden. Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 aug 2023
Product was bij nader inzien niet beschikbaar en alternatief koste vele malen meer
31 aug 2023
Goedendag, Wij proberen altijd een alternatief te geven, mochten we een keer misgrijpen. Soms is een andere oplossing duurder, soms komt er een beter en/of goedkoper idee uit. Wij proberen altijd een alternatief aan te bieden, omdat soms de snelheid van leveren belangrijker is dan een prijs. De klant heeft uiteindelijk altijd zelf de keuze. Met vriendelijke groet, Team Profipack
PV
Paul v.
Uithoorn
Jullie willen helemaal niet verbeteren, vraag dan ook niet wat er beter kan.
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Paul, Ondertussen is er contact geweest met mijn collega Marc en gaan wij zeker voor verbetering! We zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack
28 apr 2023
Geen bevestiging gekregen van bestelling en ook nog niet ontvangen
1 mei 2023
Goedendag, We hebben ondertussen contact gehad. Gmail adressen willen onze mails nog wel eens in de spambox zetten. Onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Profipack
31 mei 2023
wachten met je beoordeling tot ik het pakket heb ontvangen
1 jun 2023
Goedemorgen, We hebben uw bestelling bekeken. U heeft online besteld op 25 mei 's morgens om 07.43 uur. Volgens de DPD is uw bestelling de volgende dag, vrijdag 26 mei om 12.51 uur geleverd. (De aftekenbon zullen we u toemailen). Het moment van beoordeling is woensdag 31 mei. Graag vernemen we hoelang u vindt dat we moeten wachten. We horen het graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 jul 2023
Mijn pakketje is zonder mijn toestemming achtergelaten.
25 jul 2023
Goedendag Farah, Verevelend dat uw pakketje zonder toestemming is achtergelaten, dit is zeker niet de bedoeling., onze excuses! Wij gaan dit zeker oppakken met DHL. Als er zoiets gebeurd, dan hebben wij graag direct een melding en het liefst met foto (zie dat dit vrijdag al gebeurd is) zodat wij er gelijk mee aan de slag kunnen. Met vriendelijke groet, Team Profipack