profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.433 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

25 jul 2023
Mijn pakketje is zonder mijn toestemming achtergelaten.
25 jul 2023
Goedendag Farah, Verevelend dat uw pakketje zonder toestemming is achtergelaten, dit is zeker niet de bedoeling., onze excuses! Wij gaan dit zeker oppakken met DHL. Als er zoiets gebeurd, dan hebben wij graag direct een melding en het liefst met foto (zie dat dit vrijdag al gebeurd is) zodat wij er gelijk mee aan de slag kunnen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 jul 2023
Omdat ik nog niks heb gekregen krijgen jullie een 1
4 jul 2023
Goedendag, Elkaar gesproken, volgens DHL is het pakket vorige week donderdag al geleverd. Er is bij DHL een onderzoek opgestart, omdat u niet heel veel haast heeft wachten we dat onderzoek even af en houden elkaar op de hoogte! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Verkeerde adres geleverd

Op het afleveradres leveren ipv het factuuradres!!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag D. van Staalduinen, We hebben uw beoordeling ontvangen en alles bekeken. Wij zijn nogal verwonderd en vinden het uiteraard erg vervelend. Het is een online bestelling, waar u zelf het adres heeft ingevoerd. Er is een bevestiging verstuurd met het adres en er is een track en trace verzonden met het adres. Wij hebben geen reden gezien om aan te nemen dat het niet goed zou gaan. Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 nov 2023
Bestelling nog steeds niet volledig ontvangen!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Stephanie, We hebben vanmorgen contact gehad met elkaar, er is een onderzoek opgestart bij DHL. Zodra we reactie krijgen, zullen we dit gelijk met u delen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 jun 2023
dozen worden zo in de tuin gezet en regenen nat
30 jun 2023
Goedendag, We hebben hier van de week contact over gehad. DHL had uw dozen buiten neergezet, omdat er niemand was en dat is zeker niet de bedoeling. We hebben daarom uw bestelling gelijk opnieuw verzonden. Zo te zien zijn de nieuwe dozen gisteren alweer geleverd. Kunt u beginnen met inpakken! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Ik heb de spullen nog steeds niet binnen
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, Als het goed is het vandaag geleverd! Door alle feestdagen hebben pakketdiensten het erg druk, wij vertrouwen op uw begrip! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 sep 2023
Ik heb ook tape besteld niet gekregen
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Majid, We kijken even mee. Online heeft u onder dit ordernummer een rol schuimfolie van 150 cm besteld. Hier zit geen tape bij inderdaad. Er staan onder dit emailadres geen andere orders open, dus graag vernemen we welke tape u zou wensen, dan kunnen we dat naar u toesturen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec 2023
Nog steeds niks ontvangen van jullie
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Zo te zien is er wat misgegaan tijdens transport. Er is een onderzoek opgestart. Voor u zullen we de folie nogmaals verzenden, zodat u in ieder geval verder kunt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 jun 2023
Mijn bestelling is nooit bezorgd.
26 jun 2023
Goedemorgen, Spijtig te lezen dat het nog niet is aangekomen. We hebben gelijk DHL gebeld en het pakket heeft de scan geweigerd gekregen en is retour naar ons. We hebben elkaar ook al gesproken en we hopen dat de levering volgende keer beter gaat. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Dozen waren kapot aangekomen
13 jun 2023
Goedemorgen Laurens, Kreeg zojuist uw voicemail, graag krijgen wij wat meer informatie. U heeft gebruikte dozen besteld, nu zijn deze niet nieuw, maar deze mogen zeker niet kapot zijn. Vraag is even, was de omdoos kapot of de dozen zelf. Graag horen we van u! Hebben elkaar zojuist gesproken en gelukkig viel de schade mee en hebben we het weer opgelost! Bedankt voor het terug bellen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Onjuiste product geleverd
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Miriam, Het klopt dat er inderdaad een fout was opgetreden, nogmaals onze excuses. Er is al contact geweest met onze collega Willem en begreep dat alles alweer is gecorrigeerd. Met vriendelijke groet, Team Profipack