profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

AK
Ab K.
Rotterdam
Antwoord van profipack.nl
Goedemiddag Ab, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. Ik heb uw bestelgeschiedenis bekeken en gezien dat u 4 x een set van 50 postdozen heeft besteld. Bij geen van uw bestellingen is een beschadiging gemeld. Uiteraard kan het voorkomen dat een pakketje onderweg beschadigd raakt, en dat betreuren we zeker. Helaas kunnen wij echter niets doen als u het niet meldt en ons geen eventuele foto's stuurt. Onze vriendelijk klantenservice staat u altijd graag telefonisch te woord of antwoord altijd uw mail. Met vriendelijke groet, Team Profipack PS; Ab, u kunt beter even de klantenservice de foto's mailen van de dozen in plaats van meerdere revieuws te plaatsen over hetzelfde
14 apr 2024
The package has not yet been delivered. They keep sending a message every day that it will be delivered that day, but I still haven’t received the package
Antwoord van profipack.nl
Thank you for your feedback and apologies for the inconvenience! We have handed over the shipment to DHL, and indeed, it seems to be stuck there. I have just spoken with DHL, and they will look into how the package can still be delivered to you. If we have more information, we will get back to you immediately.
Beetje jammer dat ze niet reageren op mailtjes
Antwoord van profipack.nl
Wat vervelend dat er niet gereageerd is op jullie mailtjes. Ik denk dat er dan iets is misgegaan bij het versturen, of een miscommunicatie van onze kant. Ik ga u direct contacten en zorgen dat we het oplossen. Fijne dag!
20 mrt 2024
Vanwege een typefout in de productomschrijving (7x textielband vermelden bij de set omwikkelingssnoer, maar je moet polyester band bestellen) het verkeerde artikel besteld. Dit is dus niet te gebruiken. En dan weigeren om de aangebroken rol retour te nemen vind ik belachelijk. Erken je fout en neem je verlies.
Antwoord van profipack.nl
Goede morgen Anne, Ondertussen is er contact geweest en is alles weer opgelost. De foutieve rollen zijn geretourneerd, gecrediteerd en het geld is teruggestort. Bovendien zie ik dat de juiste rollen al naar u zijn verzonden. Mocht u twijfelen tussen een juiste product voor u of ergens anders hulp bij nodig hebben, laat het ons dan weten. Het Profipack Team staat voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Zorg dat het rekeningnummer klopt bij de bedrijfsnaam, en niet via mondu..
Antwoord van profipack.nl
Beste Leon, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We hebben dit even voor u nagekeken. U heeft een online bestelling geplaatst op onze website en daarbij gekozen voor de betaalmethode Mondu. Mondu is een onafhankelijk financieel bedrijf. Wanneer u via Mondu bestelt, ontvangt u ook de bankgegevens van Mondu en niet van Profipack. Op basis van ons onderzoek lijkt het erop dat u verder geen contact heeft opgenomen met Profipack voor andere verzoeken, dus alles lijkt volgens de normale gang van zaken te zijn verlopen. We hopen dat u wel blij bent met de tape die u heeft ontvangen en wensen u dan ook veel plak-plezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
De foto was erg onduidelijk, het leek alsof ik 3 maten dozen bestelde met deksels. Dit is niet duidelijk vermeld. Heb nu iets besteld dat niet voldoet aan het geen dat ik nodig ben.
Antwoord van profipack.nl
Beste heer Boersma, bedankt voor je beoordeling. Op de foto staan A4 paraatdozen met een bodem en deksel. De foto is een gezamenlijke foto van de verschillende beschikbare hoogtes paraatdozen. U besteld de dozen met een afmeting van 305 x 215 x 100mm hoogte. (25 stuks staat erbij) Dan kun je niet verwachten dat we 3 andere maten opsturen. Dit staat ook niet zo bij het product vermeld. We nemen even contact met je op om te kijken wat je dan wel nodig zou hebben, misschien kunnen we je alsnog helpen. Fijne dag!
Dozen waren beschadigd
Antwoord van profipack.nl
Wat vervelend om te horen dat de dozen zijn beschadigd tijdens het transport. Wij gaan contact met u opnemen en zorgen dat we het oplossen!
VEEEEELSTE LAAT ONTVANGEN
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Ebrunu, Bedankt voor uw beoordeling, we kijken even met u mee. Op vrijdag om 17.29 uur heeft u een bestelling gedaan. Aangezien wij dan net met weekend gaan is deze zending maandag verzonden. Dinsdag geeft DHL de status: "Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd", dus is het woensdag om 13.18 uur geleverd. Er zijn daarom geen rare dingen te zien door ons. Eerder bestellen mag wel altijd, zodat we eerder kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 dec 2023
Over stap maken naar een andere bezorger op dit moment is het pakket in Hengelo bij dhl dit is een half uur rijden van af Nijverdal ik moet het daar vandaan gaan halen als het een bedrijf is zijn de meeste weg naar 16.30 en ze komen na die tijd langs dan heb je een probleem
Antwoord van profipack.nl
Goedendag William, Bedankt voor uw beoordleing. We hebben heir medling van gemaakt en DHL gevraagd het alsnog aan te bieden, Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec 2023
Nog steeds niks ontvangen van jullie
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Zo te zien is er wat misgegaan tijdens transport. Er is een onderzoek opgestart. Voor u zullen we de folie nogmaals verzenden, zodat u in ieder geval verder kunt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec 2023
De producten die in voorraad zouden zijn zijn niet in voorraad. Ze wilden leveren in onze vakantie, dus maar even gebeld. Okay, dan leveren we na 2 januari. Wordt je op 18 december op je vakantieadres gebeld: hallo, we staat hier met ene pallet van van Profipack. WAT ONTIEGELIJK SLECHT ALLEMAAL!
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Frank, Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor het ongemak! Dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs en had zeker beter gekund. Ik zie inderdaad de memo's staan, maar de uitvoering is niet goed gegaan. We horen graag van u wat we kunnen doen om u alsnog een positief gevoel te geven. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Ik heb de spullen nog steeds niet binnen
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, Als het goed is het vandaag geleverd! Door alle feestdagen hebben pakketdiensten het erg druk, wij vertrouwen op uw begrip! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Week na bestelling en betaling nog niks binnen. Op email voor navraag wordt niet gereageerd.
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Jurrien, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het verheugt mij te zien dat mijn collega gisteren al heeft gereageerd op uw e-mail, slechts vier uur na ontvangst van uw bericht. We begrijpen volledig dat klanten uitkijken naar hun bestellingen en streven naar een zo spoedig mogelijke levering. Echter, met Black Friday en Sinterklaas voor de deur, bevinden we ons in de drukste tijd van het jaar voor vervoerders. Hierdoor kunnen niet alle pakketten direct de volgende dag worden afgeleverd. We vertrouwen op uw begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 nov 2023
Bestelling nog steeds niet volledig ontvangen!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Stephanie, We hebben vanmorgen contact gehad met elkaar, er is een onderzoek opgestart bij DHL. Zodra we reactie krijgen, zullen we dit gelijk met u delen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 nov 2023
bestellingen worden dezelfde dag verzonden staat op jullie site. Helaas een week later heb ik mijn bestelling nog niet binnen.
16 nov 2023
Goedendag Govert, Zojuist hebben we elkaar gesproken, en ik had u graag beter nieuws willen brengen. Het pakket is verzonden via DHL, maar gisteren hebben we het retour ontvangen van DHL. We hebben het opnieuw verzonden, helaas kunnen we niet meer doen dan dat. We hopen oprecht dat het nu spoedig bij u wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 nov 2023
Ik heb vacuumzakken ontvangen die niet vacuum getrokken worden. Kan er niets mee. Ander merken doen het wel.
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Peter, Mijn collega heeft u zojuist gesproken. De machine die u heeft en de vacuümzakken die u heeft besteld, die matchen inderdaad niet. Voor uw machine heeft u structuur vacuümzakken nodig die wij uiteraard ook in ons assortiment hebben. Twijfelt u tussen artikelen die u nodig heeft, neemt u dan gerust contact op met onze Profi-toppers, zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Ik heb schuim bescherming besteld van 2 meter voor het beschermen van kunst en worden deze dubbelgevouwen geleverd Helemaal uit vorm daardoor
17 okt 2023
Ondertussen hebben we contact met elkaar gehad, als we nog iets kunnen doen, dan vernemen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Verkeerde adres geleverd

Op het afleveradres leveren ipv het factuuradres!!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag D. van Staalduinen, We hebben uw beoordeling ontvangen en alles bekeken. Wij zijn nogal verwonderd en vinden het uiteraard erg vervelend. Het is een online bestelling, waar u zelf het adres heeft ingevoerd. Er is een bevestiging verstuurd met het adres en er is een track en trace verzonden met het adres. Wij hebben geen reden gezien om aan te nemen dat het niet goed zou gaan. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Onjuiste product geleverd
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Miriam, Het klopt dat er inderdaad een fout was opgetreden, nogmaals onze excuses. Er is al contact geweest met onze collega Willem en begreep dat alles alweer is gecorrigeerd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 sep 2023
Ik heb ook tape besteld niet gekregen
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Majid, We kijken even mee. Online heeft u onder dit ordernummer een rol schuimfolie van 150 cm besteld. Hier zit geen tape bij inderdaad. Er staan onder dit emailadres geen andere orders open, dus graag vernemen we welke tape u zou wensen, dan kunnen we dat naar u toesturen. Met vriendelijke groet, Team Profipack