profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl
Beoordelingen:

939 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.328 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

de meest kritische beoordeling

21 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor profipack.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
9 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
10 dagen geleden
Deze 2-sterren beoordeling kan ik voor nu niet helemaal goed inschatten. Ik begrijp dat u ergens niet helemaal tevreden over bent wat betreft onze producten of onze services. Wij nemen contact met u op, om te kijken hoe we dit met u kunnen oplossen.
12 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zijdepapier niet naar verwachting

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.
Beoordeling melden
21 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen blanco doos maar met hun reclame erop.

A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
3 mei 2023
Beste Chantal, Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Bijna al onze kartonnen dozen hebben een bedrukking aan de kleine flap aan de binnenkant van de doos. Als je de doos opent, zie je aan de korte zijde het artikelnummer / streepjescode, de afmeting en onze naam. Deze codes hebben we nodig om de orders te verwerken en te scannen bij het order picken. Daarnaast vinden klanten het juist fijn om te weten welke doos ze opnieuw nodig hebben als ze die willen bestellen. Wanneer je kleding besteld zit er in de nek ook altijd een label met streepjescode, artikelnummer, merk en was instructies. Dit is ook niet bedoeld om reclame te maken maar om informatie over het product te geven. Dat is bij ons hetzelfde. Ik zie inderdaad dat deze serie zonder een hoogte ril is, dit is een fout. Indien u het wenst kunt u de dozen retour sturen, wij zullen dan zorgdragen voor de retourkosten. Graag hoor ik van u, Vr. groeten, Team Profipack.
29 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voor de 2e keer achtereen dat een bestelling niet geleverd wordt door DHL. Dhl geeft aan dat het pakket te groot is, profipack blijk aangeven dat het gewoon kan. Oftewel van het kastje naar de muur. We zitten nu weer zonder verpakkingsmaterialen!
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
23 aug. 2023
Goedemorgen, Wij verzenden dagelijks meerdere rollen noppenfolie. Het blijft dan ook bijzonder dat er bij u wordt aangegeven dat het pakket te groot zou zijn. De klacht is bij DHL doorgegeven, zodat er in de toekomst rekening mee gehouden wordt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen fout van profipack maar er was slechts 1 van de 2 pakketten geleverd,weten nog niet wanneer ze het 2de pakket gaan leveren. Ivm klantvriendelijkheid en toekomstgerichte bestellingen zou er een commerciële tegemoetkoming mogen zijn.Wij rekenden op deze levering voor onze verhuis nu moeten we afwachten wanneer we verder kunnen.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
8 jun. 2023
Goedendag Mark, Wij hebben elkaar gesproken en wij hebben dit ook besproken met DHL. Het wordt alsnog geleverd, enkel iets later dan u van ons gewend bent. 98% van de zendingen van DHL worden de volgende werkdag geleverd. Het is zeker heel vervelend dat u nu juist met 1 pakket bij die 2% zit. Wij willen u echt adviseren, mocht u een einddatum hebben om op tijd te bestellen. Wij doen ons best alles zo snel mogelijk bij de klant te leveren, maar ook wij hebben te maken met derden partijen. Met vriendelijke groet. Team Profipack.
23 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De verpakking was beschadigt . Waardoor alle dozen een lichte beschadiging hadden!
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
23 feb. 2023
Goedendag Ad, We hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar kregen uw voicemail. Een pakket kan tijdens transport altijd beschadigen, als we wat voor u kunnen doen, belt u dan onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Profipack
9 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Plakband is vreselijk in het gebruik /
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
13 jun. 2023
Goedendag René, Wij gebruiken de tape ook, wij vinden het zeker niet vreselijk! Wij hebben geprobeerd contact met u te maken, maar tot nu toe nog geen reactie, graag vernemen we wat we voor u kunnen doen. Is voor uw toepassing misschien een andere tape beter? We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Neem een andere vervoerder.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
3 apr. 2023
Hallo Maarten, Ja dat heeft inderdaad wat lang geduurd, zie nu dat het toch is geleverd donderdag. Alsnog veel inpakplezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
8 mrt. 2023
Hallo Pim-Jan, We hadden inderdaad een verkeerd artikel verzonden, maar het juiste artikel is ook alweer onderweg. Met vriendelijke groet, Team Profipack
28 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
28 feb. 2023
Hallo Vincent, Heb vernomen dat er iets niet helemaal is goed gegaan, onze excuses! Mijn collega Rick zal contact met u opnemen om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Profipack