profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl
Beoordelingen:

939 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.328 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

de meest kritische beoordeling

21 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor profipack.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
28 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering niet geaccepteerd

Snelheid van leveren. Echter waardeloos verpakt door jullie. Levering niet geaccepteerd.
Beoordeling melden
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pakbon is niet duidelijk

Ik heb mijn bestelling in 2 aparte zendingen ontvangen:1 grote en 2 kleine dozen, gevolgd door weer een grote doos. Ik vind echter de pakbonnen onduidelijk. Ik dacht dat mijn zending na de eerste zending al compleet was. Maar dat was niet zo. Daar zit een verbeterpunt.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
23 jan. 2024
Bedankt voor de beoordeling! Ik zie inderdaad dat de levering uit meerdere pakketten heeft bestaan. Dit kwam omdat onze voorraad niet volledig was op dat moment. Hier zullen we aan werken!
4 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is wel volgens verwachting bezorgt Alleen is het in tweeën geleverd het had ook in een keer gekund toch zonde voor het milieu
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
5 jan. 2024
Goedemorgen Marinus, Dank u wel voor uw beoordeling en het is fijn te horen dat u zich zorgen maakt om het milieu! We hebben even nagekeken waarom uw zending in twee delen is geleverd. U heeft een rol noppenfolie besteld van 120 cm en wat kleine artikelen. De rol noppenfolie kan vanwege zijn enorme volume niet over de standaard lopende band bij DHL. Het andere kleine pakket kan dat wel. Daarom worden deze pakketten gescheiden bij DHL. Het grote pakket gaat mee met het vrachtvervoer, zodat de kleine voertuigen van DHL niet zes keer per dag naar het depot hoeven te rijden, wat natuurlijk slecht zou zijn voor het milieu. Met vriendelijke groet, Team Profipack
29 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zie bijlage. Ik snap dat het niet altijd gaat zoals het moet. Maar dit screenshot spreekt zichzelf tegen.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
29 nov. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben even navraag gedaan bij de vervoerder. De zending wordt morgen geleverd. Uw zending heeft gisteren de aansluiting gemist. Voor vervoerders is het momenteel de drukste periode van het jaar, met Black Friday en Sinterklaas die ons land bezoekt. Wij vertrouwen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Profipack
26 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verpakking in slechte staat. Met 2500 bekers en dan in elkaar zakken als een lege doos.....
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
27 nov. 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en onze oprechte excuses voor het ongemak! Zijn de bekers nog in goede staat, of is er iets waarmee we u kunnen helpen? Zou u wellicht een foto van de doos kunnen delen? Dit stelt ons in staat om te onderzoeken waar precies het probleem lag, zodat we hiervan kunnen leren en verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
in web shop wel voorradig echter na order bevestiging. levertijd weekje
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
27 nov. 2023
Goedendag René. We stellen vast dat het Krimppistool Express Hornet momenteel een veelgevraagd voorraadartikel is, en we betreuren het dat iemand anders u voor was. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Morgen wordt er een nieuwe zending verwacht en zullen we direct een exemplaar naar u verzenden. Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
het juiste artikel meegeven
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
5 dec. 2023
Het spijt ons dat er bij ons afhaalpunt verkeerde rollen zijn meegegeven, onze excuses hiervoor. Gelukkig kon dit snel worden opgelost. We hopen dat u hierdoor nog steeds een positief gevoel heeft en nu lekker aan de slag kunt met de krimpfolie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
PV
Peter v.
Maarssen
10 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
11 dec. 2023
Goedendag, Wij doen ons uiterste best alle voorraad bestellingen die maandag t/m donderdag voor 16uur worden besteld en alle zendingen die vrijdag voor 14uur worden besteld, nog dezelfde dag te verzenden. Daarna zijn wij afhankelijk van de vervoerders. Vanaf Black Friday tot aan kerst hebben zij het extra druk en kan het soms iets langer duren, wij vertrouwen op uw begrip. Wij doen er in ieder geval alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling

verpakking en band

site is ok, verzending snel. maar verpakking van de producten vaak niet goed. dozen altijd kapot. polyesterband als navul voor de set niet ok. het slipt uit de metalen gespen en het glijdt steeds van de rol. profipack is niet echt ontvankelijk voor deze klachten. het product is daarom moeilijk te gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
8 nov. 2023
Goedendag Willem, Bedankt voor uw tijd om een beoordeling te plaatsen. Wij zijn altijd blij met beoordelingen, wij kunnen hier namelijk erg veel van leren om het (nog) beter te doen. Echter dit is wel van heel lang geleden. U heeft in mei 2021 (2,5 jaar geleden) bij ons voor het laast polyesterband besteld. Met dit band was schijnbaar toendertijd iets niet correct en daarom is het in augustus 2021 gecrediteerd. Dat u 2,5 jaar later nog steeds het gratis band gebruikt vinden wij bijzonder, maar niet heel erg. Dat u 2,5 jaar later schrijft dat wij niet ontvankelijk zijn voor deze klachten vinden wij wel heel erg jammer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
20 astbestzakken besteld. 19 zakken opgestuurd gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
26 okt. 2023
Goedendag Theo, Bedankt voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak! We werken hier met mensen en mensen maken helaas soms een foutje. We hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar kregen uw voicemail. Graag horen wij van u, hoe we het voor u het beste op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
6 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De geleverde tape is van matige kwaliteit. Ik plak er kartonnen dozen mee dicht maar na een half uur laat de tape alweer los.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
4 jul. 2023
Goedemorgen Niels, Er is zojuist contact geweest. Om dozen dicht te tapen wordt niet geadviseerd met duct tape te werken. Daar is bijvoorbeeld PP Acryl of PVC tape fijner voor. Voor elke toepassing een andere tape! Weet u niet welke tape voor uw toepassing de beste is, neem dan contact op met ons Profi-team om u te adviseren. Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd artikel toegestuurd. Wel volgende dag de juiste verzonden.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
8 jun. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, een foutje is snel gemaakt. Wel fijn te lezen dat het de volgende dag al was opgelost. Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Karton vol met deuken en hoeken helemaal kapot
Beoordeling melden
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product omschrijving en product goed!
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
11 mei 2023
Goedemorgen Leen, Bedankt voor u beoordeling. U heeft aangegevens dat het verzenden wat sneller zou mogen, wij hebben het voor u nagekeken. Van maandag t/m donderdag verzenden wij voorraadbestellingen tot 16u nog dezelfde dag. U heeft u bestelling gedaan op donderdag 4 mei om 16.27 uur. (na 16uur dus) Deze bestelling is vrijdag 5 mei ingepakt en maandag door DHL geleverd om 11.53 uur. Veel sneller kunnen wij het niet voor u regelen, wel kunnen wij u adviseren dan voor 16uur te bestellen. Had u dat donderdag 4 mei gedaan, dan was het waarschijnlijk vrijdag 5 mei aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
20 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betalen op rekening optie werkte niet.
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
20 mrt. 2023
Hallo Erik, Momenteel werken wij met het onafhankelijke financiële bedrijf Biller, zodat er op rekening gekocht kan worden. Er zijn veel klanten die deze betaalwijze kiezen, u dient zich dan wel eerst aan te melden en Biller maakt de afweging of er dan op rekening gekocht kan worden. Lukt dit niet, kunt u altijd een andere betaalwijze kiezen. Met vriendelijke groet, Teanm Profipack Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
22 aug. 2023
Dank u voor uw beoordeling, graag vernemen we wat we (nog) beter kunnen doen om er de volgende keer 5 sterren van te maken. Voor nu veel verzendplezier van de luchtkussen enveloppen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
26 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van profipack.nl
28 feb. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, we zijn erg benieuwd wat we (nog) beter kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Profipack