profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

939 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul. 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

21 apr. 2023
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.

Beoordelingen voor profipack.nl

PM
P.h. M.
Helmond
1 feb. 2024
Profipack , voor mij de bekendheid ,van de op dit moment aanwezigheid , daar ik blijkt achter af via een ex-medewerker c.q. vertegenwoordiger ooit het zelfde artikel heb gekocht. Verder is uw service geweldig

Top prijs-kwaliteitverhouding en topservice

Een ruim assortiment, een heel duidelijke website, concurrerende prijzen en snelle, correcte levering, helemaal volgens verwachting. Gewoon niets op aan te merken!
Antwoord van profipack.nl
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Op naar een fijne verdere samenwerking!
5 feb. 2024
Klantvriendelijk en goed (telefonisch) advies, snelle levering.
6 feb. 2024
Dat is fijn om te horen, we zijn altijd goed te bereiken zowel telefonisch als per e-mail. Bedankt voor je beoordeling!
IH
Irene H.
Den Haag
5 feb. 2024
De dozen zijn van goede kwaliteit, en werden snel geleverd.
BS
Bram S.
Huizen

Goed en snel

Goede keus en goede prijzen en ook nog snelle levering.
10 feb. 2024

Snelle levering, product is wat ik er van verwacht had
1 feb. 2024

Vrijdagavond besteld en zaterdag meteen verstuurd.
MH
Marc H.
Amsterdam
Goede producten, goede prijzen en snel geleverd
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fijne beoordeling!

Dikke 10

Supersnelle levering, keurig verpakt. Dikke 10
Antwoord van profipack.nl
Hier worden wij blij van! Fijne avond! :)
2 feb. 2024
Exact wat we besteld hadden. En snel geleverd.
3 feb. 2024

Prima!

Levering is snel en ze hebben vele varianten.

Snel en efficiënt

Correct en vlotte levering zoals beloofd.
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij streven ernaar om de beste klantervaring te bieden, en we zijn blij dat onze levering aan uw verwachtingen voldeed. Wij waarderen uw zaken en hopen u in de nabije toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
6 feb. 2024
Top en snel geleverd. Duidelijke website.
6 feb. 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling!
Soepel bestel proces en vlotte levering
28 jan. 2024

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Snelle bezorging, en goede kwaliteit
4 feb. 2024
Steeds correcte en snelle levering
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Fijne dag!
Goed product en snelle levering.
28 jan. 2024

Doosje

Prima verpakking snelle service
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Fijne dag!
altijd zeer snelle levering!!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Alvast goed weekend!
30 jan. 2024
Snelle en goede levering