IVOL.nlBeoordelingen

: 690GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Van den Brink's High Tech Parts B.V.
Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Nederland
Gevolmachtigde
Jim Luyendijk

Beoordelingen voor IVOL.nl

4.38/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

61 %
28 %
4 %
3 %
4 %
690 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over IVOL.nl

Filter 
(16)
1 maand geleden
Ik heb deze bestelling tot op heden nog niet ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
1 maand geleden
Beste mevrouw Prins, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u nog geen bestelling heeft ontvangen. Wij laten dit direct nakijken door onze klantenservice. U ontvangt vandaag een bericht van ons! Met vriendelijke groet IVOL.nl
2 maanden geleden
Ontvang eerst 5 mails met reminders. Vervolgens wordt er niet geleverd en dat adres niet zou kloppen en ontvang ik daar geen email update van. Vreemd. Tevens omdat het adres wel klopt. Moest er nu zelf achteraan.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
De levering is beroerd. Sterker nog, die moet nog plaatsvinden. Wanneer? Geen idee. Ik hoor niets van deze club. Op de website maken ze bekend dat hun spullen leverbaar zijn. Maar na betaling blijkt dat toch wat anders te liggen. En als ze dan om een review vragen... Tsja dan krijg je een slechte rating. Misschien is het product wel heel goed. Maar ja, daar kom je achter na ontvangst
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
4 maanden geleden
De door u bestelde hondenrek had inderdaad een vertraging opgelopen. Wij hebben u hierover direct, na 1 dag, van op de hoogte gebracht. We zien dat het hondenrek reeds is geleverd door de transporteur. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
5 maanden geleden
Kapot geleverd mail gestuurd vier keer Maar geen reactie super slecht
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
5 maanden geleden
Beste, bedankt voor uw beoordeling. We zien dat wij uw e-mail in goede orde ontvangen hebben. Een van onze klantenservicemedewerkers zal hier zo spoedig mogelijk op reageren. Excuses voor de vertraging in deze. Met vriendelijke groet, Ivol.nl
5 maanden geleden
Na een week is er nog niets geleverd en mijn email wordt niet beantwoord
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
5 maanden geleden
Beste Bart, we zien dat u inmiddels contact gehad heeft met onze klantenservice. Onze excuses voor de vertraging in deze. Met vriendelijke groet, Ivol.nl
6 maanden geleden
Ik wil graag een antwoord op mijn vraag! Beloofd om vandaag terug te komen en nu kan ik ze niet bereiken! Heel slecht
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
6 maanden geleden
Beste Fatema, bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice met betrekking tot uw bestelling. Wij gaan er dan ook van uit dat deze kwestie naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, IVOL
6 maanden geleden
Heb nog steeds mijn bestelling niet! En geen communicatie!
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Product niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Ik heb meerdere malen contact geprobeerd te krijgen over de annulering van mijn bestelling. Niemand neemt op en ik krijg ook geen reactie op de mail.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
7 maanden geleden
Beste Nico, bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, IVOL
7 maanden geleden
Intracommunautaire facturatie blijkt ivol niet te kennen, en tot overmaat van ramp ontvangen we nog eens volledig de foute producten ook. Weinig tot geen communicatie verder.
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Na meer dan een week nog altijd niks ontvangen, ook de klantenservice is niet bereikbaar..
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
7 maanden geleden
Beste Ferdi, bedankt voor uw beoordeling. We zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice inzake uw bestelling. Wij gaan er dan ook vanuit dat deze kwestie nu is afgerond. Met vriendelijke groet, Ivol.nl
8 maanden geleden
Verkeerde product ontvangen. Klantenservice zou nieuwe toesturen en oude ophalen. Hoor nu al dagen niks meer van ze.... Ik geef ze nog een paar dagen. Maar.... dit ruikt naar oplichting.
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Het product is beschadigd aangekomen de procedure van hun gevolgd met het melden en het sturen van foto’s Tot op heden nog niets gehoord
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
8 maanden geleden
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw beoordeling. Wat vreemd dat u nog geen terugkoppeling heeft ontvangen, onze excuses hiervoor. Zou u de foto's willen doorsturen naar klantenservice@ivol.nl? Onze klantenservice medewerkers kijken dan graag mee naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
9 maanden geleden
Verkeerd product ontvangen, op een geautomatiseerd mailtje na, zelfs na een week nog geen enkele respons op klacht. Zal verdere klachtafhandeling moeten laten doen door Paypal/Creditcard gezien service afdeling zo goed als niet bestaand is. Zonde van onze tijd. Onze klant is hier niet mee geholpen, hebben het product elders moeten aanschaffen.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
8 maanden geleden
Beste Guillaume, bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat u op 19 februari een reactie heeft ontvangen van onze klantenservice, en dat het juiste product alsnog bij u is geleverd. We gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost. Indien dit niet het geval is, vernemen wij dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, Ivol.nl
1 jaar geleden
Na bestelling een onjuiste Track & Trace code ontvangen. Een paar dagen later kreeg ik vanuit het niets een mail dat ík de bestelling geannuleerd heb en het geld weer terugkrijg. Geen verdere toelichting. Ik heb dus een paar dagen voor niets gewacht en nu bij een andere leverancier besteld én een dag later al ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
1 jaar geleden
Beste Jessica, bedankt voor uw beoordeling. We zien dat uw bestelling retour afzender is gekomen, en deze per abuis als retour is verwerkt, onze excuses hiervoor, dit had zeker niet mogen gebeuren. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
1 jaar geleden
Adverteren met misleidende foto’s.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
1 jaar geleden
Beste Bob, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig te vernemen dat u dit op deze manier ervaren heeft, onze excuses hiervoor. Echter hebben we dit per e-mail reeds aan u toegelicht. Met vriendelijke groet, Ivol.nl