Podobrace.nl

1.940 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

17 feb 2024
Slechte kwaliteit strassburg sok. De pasvorm is te ruim mt 35 - 38 besteld (ik heb mt 38). Het klittenband voor om de kuit heen is te lang en kriebelt. Ik heb deze sok gekocht vanwege de lovende reviews, maar ik ben er bedrogen uit gekomen. Ik heb intussen mijn geld teruggekregen, maar dat verandert mijn mening over dit product niet. Mijn beoordeling gaat dus over het product, niet over de service
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u inmiddels uw aankoopbedrag teruggestort heeft gekregen. Wij hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn!
Bestelling geretourneert. Hoor tijdje niets... Stuur mail metvraag hoe met de retour is Antw.wij hebben verstraging gehad en gaan de retour controleren. Nualleen een onderzoek. Dat is niet slim
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Inderdaad heeft uw retourzending vertraging opgelopen bij DHL, onze oprechte excuses hiervoor. Uw retour hebben wij direct verwerkt en teruggestort zoals aangegeven in ons mailcontact. Wij streven ernaar om alle retourzendingen direct te verwerken en betreuren het dat uw retourzending er langer heeft gedaan om ons magazijn te bereiken.
niets ontvangen
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien dat PostNL wel aangeeft dat dit bezorgd is. Wij zullen direct een onderzoek starten een dit voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen
HV
H.M.M. V.
Middelharnis

Waardeloze sokken

Deze sokken zijn waardeloos zonde van mijn geld, ik heb bij skafit ook sokken gekocht tegen wintertenen en die bevallen prima
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat u geen baat heeft bij onze sokken, onze oprechte excuses hiervoor. Bij ons heeft u altijd de gelegenheid om een product uit te proberen, mocht het product niet naar wens zijn dan mag u deze kosteloos retourneren, ook bij deze sokken. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet! Update: Helaas hebben wij nog geen reactie van u ontvangen.
Betere ondersteuning op drukpunten
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent en op zoek bent naar betere ondersteuning op drukpunten. De brace die u heeft is een brace voor lichte klachten met beschermingsniveau 1. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard kosteloos retourneren. Alle producten mogen gepast en uitgeprobeerd worden en weer geretourneerd als de producten niet naar wens zijn. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update na mailcontact: Fijn om te horen dat u een manier heeft gevonden waardoor u betere ondersteuning van de brace krijgt!
Je hoeft maar op een plaats van je been te meten, dan kom ik op een maat S uit. mijn kuit blijkt veel breder te zijn. dus paste de braze niet. helaas. gr.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet past. Helaas komt het weleens voor dat het even zoeken is naar de juiste brace omdat ieder been anders is. Vandaar dat alle producten kosteloos geretourneerd mogen worden. Wij hebben uw retourzending vorige week ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen hebben voor een andere kniebrace dan is ons team bereikbaar via de mail, telefoon en de chat!
Bestelling nog steeds niet binnen helaas. Geen communicatie spontaan vanuit het bedrijf. We moeten hier zelf achter aan. Erg jammer
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, onze oprechte excuses voor deze vertraging. Helaas is uw bestelling nog incompleet maar wij zullen alvast 1 deel ervan versturen.
21 jan 2024
Het is waarschijnlijk niet jullie schuld. Het is toch een impuls aankoop voor mij. Deze is te stug om te gebruiken tijdens hardlopen.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet naar wens is. uiteraard heeft u de mogelijkheid om de brace te retourneren. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet!
Slechte kwaliteit en veel te slap en klein
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de sokken, onze oprechte excuses hiervoor. Alle producten mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden als u niet tevreden bent. Wij zien dat deze bestelling ouder is dan 14 dagen. Wij hebben een mail naar u gestuurd zodat wij u tegemoet kunnen komen.
De podobrace krult op. Geheel krult op achter mijn tenen.
Gisteren zouden ze tussen 8 en 18 uur een pakje bezorgen . Nu een dag later nog niet bezorgt. Vandaar maar 1 ster
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd!
de schouder-brace voldoet niet; daarom zal ik hem ook terug sturen.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat de brace niet voldoet. Uiteraard mag u producten bij Podobrace uitproberen en als deze niet aan uw verwachtingen voldoen mag u deze kosteloos retourneren. Wij zien uw retourzending tegemoet en zullen na ontvangst uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Mocht u advies willen hebben voor een alternatieve brace dan horen wij dit graag!
26 nov 2023
PRODUCT IS VEEL TE KLEIN;ER IS MAAR 1 ENKELE MAAT BESCHIKBAAR; TERUGGESTUURD VOOR TERUGBETLING EN EEN PAAR DEN DAGEN LATER ZELFDE PAKJE TERUG ONTVANGEN;
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u uw retourzending weer thuis heeft ontvangen. Wellicht zaten de oude labels nog op het pakketje waardoor deze weer bij u is aangekomen. Wij hebben u een mail gestuurd met een nieuw retourlabel en zien graag de retourzending tegemoet!
28 okt 2023
Harde en scherpe randen bij duim doet pijn maak wat sachter en ronder
28 okt 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen dat de brace niet naar wens is. U heeft bij Podobrace retourrecht dus het is uiteraard mogelijk om de brace terug te sturen, zodat wij het aankoopbedrag kunnen restitueren.
27 okt 2023
Producten leveren die te gebruiken zijn en niet waarvan je bij voorbaat weet dat gebruik haast onmogelijk is.
27 okt 2023
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat het artikel geen goede pasvorm voor u heeft. Wij zien dat wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen. Onze financiële afdeling heeft inmiddels uw aankoopbedrag op uw rekening teruggestort. Mocht u advies willen over een alternatief product dan staat ons team voor u klaar via de chat, mail en telefoon.
24 okt 2023
Ik heb een klapvoet. Jaren geleden heb ik een brace aangeschaft, ongeveer als die u mij stuurde. Deze voldeed goed. Ook onder de knie was een band , vandaar liep het elastiek via de enkelband naar het plaatje onder mijn veters. Op den duur werd het elastiek slap en nergens was zulk stevig elastiek te vinden. Nu gebruik ik een stevige brace (van metaal?) met een klem en klittenband onder de knie. Lastig met broeken, die moeten ruime pijpen hebben. Jammer, de brace die u mij stuurde was waardeloos voor mij.
24 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de brace niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij zien dat wij inmiddels uw brace retour hebben gekregen en uw aankoopbedrag hebben teruggestort. Omdat niet elke klacht en lichaam hetzelfde is kunt u bij Podobrace zonder problemen de producten uitproberen en weer retourneren. Mocht u nog vragen hebben over een alternatief product dan staat ons team uiteraard voor u klaar!
14 okt 2023

Polsbrace van Novamed is een prul!

De gekochte polsbrace, voor langdurig dragen, zit niet lekker, niet comfortabel, door de slechte afwerking van de onderste rand, die erg gaat irriteren op de huid. Dus meer dan €40 weggegooid voor deze prul van Novamed.
14 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling en wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent. U kunt de brace uiteraard retour zenden of een foto van het defect mailen naar info@podobrace.nl. We kunnen u dan onder de garantie een gepaste oplossing bieden. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace Update1: helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij hebben u een mail gestuurd. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
7 okt 2023
Zorgen dat de bestelde artikelen op tijd geleverd worden!!!!
7 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Zoals destijds in onze mail al besproken betreuren wij het ook dat uw bestelling (die al een langere levertijd heeft doordat deze besteld moet worden bij de leverancier zoals aangegeven op de website) vertraging heeft opgelopen vanuit de leverancier. Wij hebben u via de mail hierover geïnformeerd. Daarop heeft u uw bestelling geannuleerd wat uiteraard geen probleem is. Wij hebben direct uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Nogmaals onze excuses, uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren.
29 sep 2023
Het is een waardeloos product welke gedeeltelijk met lijm aan elkaar geplakt is en welke na een keer gebruiken van de brace al los zijn waardoor de ballijnen er uit vallen
30 sep 2023
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat de polsbrace nu al defect is geraakt. Dit is zeker niet de bedoeling. Uiteraard zit er nog garantie op de brace. Wij hebben u een mail gestuurd of u een nieuw product wilt ontvangen of liever uw aankoopbedrag teruggestort wilt hebben. Onze excuses voor het ongemak.
25 sep 2023

Bestelling retour

Mn bestelling is retour gegaan maar dit is niet aangegeven bij afterpay door jullie. Ik krijg herinneringen van afterpay nu
26 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben op 15-09 contact opgenomen betreffend uw retourzending per mail. Onze excuses dat deze communicatie niet goed is doorgekomen. Zoals inmiddels besproken is uw openstaande Riverty factuur gecrediteerd. Er staan geen kosten meer voor u open. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace