Podobrace.nl

1.811 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.592 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

De podobrace krult op. Geheel krult op achter mijn tenen.
Slechte kwaliteit en veel te slap en klein
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de sokken, onze oprechte excuses hiervoor. Alle producten mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden als u niet tevreden bent. Wij zien dat deze bestelling ouder is dan 14 dagen. Wij hebben een mail naar u gestuurd zodat wij u tegemoet kunnen komen.
Betere ondersteuning op drukpunten
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent en op zoek bent naar betere ondersteuning op drukpunten. De brace die u heeft is een brace voor lichte klachten met beschermingsniveau 1. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard kosteloos retourneren. Alle producten mogen gepast en uitgeprobeerd worden en weer geretourneerd als de producten niet naar wens zijn. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update na mailcontact: Fijn om te horen dat u een manier heeft gevonden waardoor u betere ondersteuning van de brace krijgt!

Beste ,Podobrace,

Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u blij bent met de bestelling. Inderdaad heeft u ervoor gekozen om achteraf te betalen met Riverty. Waar loopt u tegenaan met betalen met Riverty? Mocht u hierover vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij horen graag waarmee wij u kunnen helpen.
24 okt 2023
Ik heb een klapvoet. Jaren geleden heb ik een brace aangeschaft, ongeveer als die u mij stuurde. Deze voldeed goed. Ook onder de knie was een band , vandaar liep het elastiek via de enkelband naar het plaatje onder mijn veters. Op den duur werd het elastiek slap en nergens was zulk stevig elastiek te vinden. Nu gebruik ik een stevige brace (van metaal?) met een klem en klittenband onder de knie. Lastig met broeken, die moeten ruime pijpen hebben. Jammer, de brace die u mij stuurde was waardeloos voor mij.
24 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de brace niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij zien dat wij inmiddels uw brace retour hebben gekregen en uw aankoopbedrag hebben teruggestort. Omdat niet elke klacht en lichaam hetzelfde is kunt u bij Podobrace zonder problemen de producten uitproberen en weer retourneren. Mocht u nog vragen hebben over een alternatief product dan staat ons team uiteraard voor u klaar!
6 aug 2023
Uiteindelijk is aan mijn verzoek wel tegemoet gekomen (tenminste dat moet ik nog afwachten) maar op mijn opmerking is op geen enkele manier ingegaan. Dus zeer onbevredigend!
5 sep 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het aankoopbedrag is inmiddels teruggestort op uw rekening. Wij zijn u ten alle tijden graag goed van dienst en hopen u zo voldoende te hebben geholpen.
6 sep 2023

Duimbrace

De brace geeft mij geen enkele steun of verlichting . Is veel te flexibel, houd ook de duim niet in rust stand. Helaas mag het niet retour, dus weg gegooid geld. Ook duurde antwoorden op mijn mail erg lang. Al met al een teleurstellende ervaring
6 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat de Medidu Duimbrace niet de juiste steun heeft geboden. U heeft bij Podobrace 14 dagen retourrecht. U valt nog dit termijn, dus het is nog zeker mogelijk uw bestelling te retourneren. U kunt uw gratis retour aanvragen via: www.podobrace.nl/retour Na ont vangst van uw retourzending ontvangt u het aankoopbedrag + verzendkosten teruggestort op de gebruikte rekening. We zien uw retourzending tegemoet! Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
14 okt 2023

Polsbrace van Novamed is een prul!

De gekochte polsbrace, voor langdurig dragen, zit niet lekker, niet comfortabel, door de slechte afwerking van de onderste rand, die erg gaat irriteren op de huid. Dus meer dan €40 weggegooid voor deze prul van Novamed.
14 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling en wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent. U kunt de brace uiteraard retour zenden of een foto van het defect mailen naar info@podobrace.nl. We kunnen u dan onder de garantie een gepaste oplossing bieden. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace Update1: helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij hebben u een mail gestuurd. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
7 jul 2023
De stoel rijd niet op de laminaat, daarover contact gehad, maar de wieltjes zitten er standaard onder, er kon verder niets geregeld worden. Nu moet ik bij een ander bedrijf andere wieltjes aanschaffen.
7 jul 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de wieltjes niet rijden op laminaat. Dit hebben wij eerlijk gezegd niet eerder gehoord. Kan het zijn dat er iets mis is met de wieltjes? Graag ontvangen wij dan een filmpje hiervan en dan zullen wij uiteraard de wieltjes voor u vervangen. Helaas hebben wij geen andere wieltjes in ons assortiment, uiteraard is het ook nog mogelijk om de bureaustoel te retourneren naar ons.
29 sep 2023
Het is een waardeloos product welke gedeeltelijk met lijm aan elkaar geplakt is en welke na een keer gebruiken van de brace al los zijn waardoor de ballijnen er uit vallen
30 sep 2023
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat de polsbrace nu al defect is geraakt. Dit is zeker niet de bedoeling. Uiteraard zit er nog garantie op de brace. Wij hebben u een mail gestuurd of u een nieuw product wilt ontvangen of liever uw aankoopbedrag teruggestort wilt hebben. Onze excuses voor het ongemak.
26 jul 2023
Als je wat besteld en betaald is het 1 uur voor dat ik moest betalen was het uitverkocht maar wel de aktie door laten gaan Terwijl je weet dat het uitverkocht was 😡
26 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Nogmaals onze excuses. De voorraad was net opgeraakt toen u uw bestelling plaatste. Wij hebben de volgende dag direct uw geld teruggestort op uw rekening. We vinden het jammer om te horen dat het een teleurstellende ervaring was, aangezien we altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling.
26 nov 2023
PRODUCT IS VEEL TE KLEIN;ER IS MAAR 1 ENKELE MAAT BESCHIKBAAR; TERUGGESTUURD VOOR TERUGBETLING EN EEN PAAR DEN DAGEN LATER ZELFDE PAKJE TERUG ONTVANGEN;
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u uw retourzending weer thuis heeft ontvangen. Wellicht zaten de oude labels nog op het pakketje waardoor deze weer bij u is aangekomen. Wij hebben u een mail gestuurd met een nieuw retourlabel en zien graag de retourzending tegemoet!
25 sep 2023

Bestelling retour

Mn bestelling is retour gegaan maar dit is niet aangegeven bij afterpay door jullie. Ik krijg herinneringen van afterpay nu
26 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben op 15-09 contact opgenomen betreffend uw retourzending per mail. Onze excuses dat deze communicatie niet goed is doorgekomen. Zoals inmiddels besproken is uw openstaande Riverty factuur gecrediteerd. Er staan geen kosten meer voor u open. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
Gisteren zouden ze tussen 8 en 18 uur een pakje bezorgen . Nu een dag later nog niet bezorgt. Vandaar maar 1 ster
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd!
27 okt 2023
Producten leveren die te gebruiken zijn en niet waarvan je bij voorbaat weet dat gebruik haast onmogelijk is.
27 okt 2023
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat het artikel geen goede pasvorm voor u heeft. Wij zien dat wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen. Onze financiële afdeling heeft inmiddels uw aankoopbedrag op uw rekening teruggestort. Mocht u advies willen over een alternatief product dan staat ons team voor u klaar via de chat, mail en telefoon.
22 sep 2023
mijn bestelling nog niet ontvangen en ik krijg ook geen antwoorden op de vragen waar mijn bestelling blijft.
29 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat uw bestelling nog niet is toegekomen. Het bestelde product is helaas tijdelijk uit de voorraad geraakt. Hier hebben we u op 12-09 over geïnformeerd per mail. Het lijkt erop dat deze mail niet goed is ontvangen. We verzoeken u om contact op te nemen via info@podobrace.nl. Uiteraard lossen we dit graag met u op. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
28 okt 2023
Harde en scherpe randen bij duim doet pijn maak wat sachter en ronder
28 okt 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen dat de brace niet naar wens is. U heeft bij Podobrace retourrecht dus het is uiteraard mogelijk om de brace terug te sturen, zodat wij het aankoopbedrag kunnen restitueren.
de schouder-brace voldoet niet; daarom zal ik hem ook terug sturen.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat de brace niet voldoet. Uiteraard mag u producten bij Podobrace uitproberen en als deze niet aan uw verwachtingen voldoen mag u deze kosteloos retourneren. Wij zien uw retourzending tegemoet en zullen na ontvangst uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Mocht u advies willen hebben voor een alternatieve brace dan horen wij dit graag!
7 sep 2023
Binnen 1 dag de gaten in de sokken. Beslist het geld niet waard.
7 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat het bestelde product na een korte tijd defect is geraakt. U kunt een foto van het defect mailen naar info@podobrace.nl. We kunnen u dan onder de garantie een gepaste oplossing bieden. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
30 jul 2023
werkt niet , heb net zoveel last van mijn kleine tenen als zonder
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat de teenspreider niet voldoet. Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Hier kunt u een retourlabel aanvragen: www.podobrace.nl/retour Wij zien uw retourzending tegemoet!