Podobrace.nl

1.940 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

22 sep 2023
mijn bestelling nog niet ontvangen en ik krijg ook geen antwoorden op de vragen waar mijn bestelling blijft.
29 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat uw bestelling nog niet is toegekomen. Het bestelde product is helaas tijdelijk uit de voorraad geraakt. Hier hebben we u op 12-09 over geïnformeerd per mail. Het lijkt erop dat deze mail niet goed is ontvangen. We verzoeken u om contact op te nemen via info@podobrace.nl. Uiteraard lossen we dit graag met u op. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
20 sep 2023
Andere bezorgdienst nemen ipv DHL
17 okt 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden over DHL ben. Onze excuses hiervoor.
9 sep 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent. Graag vernemen wij van u hoe wij u alsnog van dienst kunnen zijn en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring met ons. Neem gerust contact met ons op, zodat wij u hopelijk een passende oplossing kunnen bieden.
7 sep 2023
Binnen 1 dag de gaten in de sokken. Beslist het geld niet waard.
7 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat het bestelde product na een korte tijd defect is geraakt. U kunt een foto van het defect mailen naar info@podobrace.nl. We kunnen u dan onder de garantie een gepaste oplossing bieden. Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
Artikel werkt niet. Totalen miskoop
7 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat de Solelution Silicone Hiel Gelsokken niet de juiste steun/demping hebben geboden. U heeft bij Podobrace 14 dagen retourrecht. U valt nog dit termijn, dus het is natuurlijk nog mogelijk uw bestelling te retourneren. U kunt uw gratis retour aanvragen via: www.podobrace.nl/retour Na ont vangst van uw retourzending ontvangt u het aankoopbedrag + verzendkosten teruggestort op de gebruikte rekening. We zien uw retourzending tegemoet! Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
6 sep 2023

Duimbrace

De brace geeft mij geen enkele steun of verlichting . Is veel te flexibel, houd ook de duim niet in rust stand. Helaas mag het niet retour, dus weg gegooid geld. Ook duurde antwoorden op mijn mail erg lang. Al met al een teleurstellende ervaring
6 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat de Medidu Duimbrace niet de juiste steun heeft geboden. U heeft bij Podobrace 14 dagen retourrecht. U valt nog dit termijn, dus het is nog zeker mogelijk uw bestelling te retourneren. U kunt uw gratis retour aanvragen via: www.podobrace.nl/retour Na ont vangst van uw retourzending ontvangt u het aankoopbedrag + verzendkosten teruggestort op de gebruikte rekening. We zien uw retourzending tegemoet! Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
22 aug 2023
Te klein
5 sep 2023
Hartelijk dank voor deze review en wat spijtig om te vernemen dat de brace niet voldoet. Wij zijn u ten alle tijden graag goed van dienst en helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing. De brace kunt u uiteraard gratis retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
17 aug 2023
18 aug 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Wij vinden het spijtig om te zien dat u ons maar 1 ster geeft. Wij horen graag van u hoe wij u alsnog van dienst kunnen zijn en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring met ons. Neem gerust contact met ons op, wanneer het u uitkomt, om dit te bespreken.
6 aug 2023
Uiteindelijk is aan mijn verzoek wel tegemoet gekomen (tenminste dat moet ik nog afwachten) maar op mijn opmerking is op geen enkele manier ingegaan. Dus zeer onbevredigend!
5 sep 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het aankoopbedrag is inmiddels teruggestort op uw rekening. Wij zijn u ten alle tijden graag goed van dienst en hopen u zo voldoende te hebben geholpen.
30 jul 2023
werkt niet , heb net zoveel last van mijn kleine tenen als zonder
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat de teenspreider niet voldoet. Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Hier kunt u een retourlabel aanvragen: www.podobrace.nl/retour Wij zien uw retourzending tegemoet!
26 jul 2023
Als je wat besteld en betaald is het 1 uur voor dat ik moest betalen was het uitverkocht maar wel de aktie door laten gaan Terwijl je weet dat het uitverkocht was 😡
26 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Nogmaals onze excuses. De voorraad was net opgeraakt toen u uw bestelling plaatste. Wij hebben de volgende dag direct uw geld teruggestort op uw rekening. We vinden het jammer om te horen dat het een teleurstellende ervaring was, aangezien we altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling.
23 jul 2023
Een stuk is reeds gescheurd
25 jul 2023
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat het product reeds gescheurd is. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zullen wij zeker voor u oplossen. Graag zien wij een mail tegemoet met een foto van het defecte artikel en wij zullen dan een nieuw product naar u versturen. Mocht u liever uw aankoopbedrag terug willen dan is dat uiteraard ook mogelijk, dit kunt u dan aangeven in uw mail naar info@podobrace.nl

Beste ,Podobrace,

Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u blij bent met de bestelling. Inderdaad heeft u ervoor gekozen om achteraf te betalen met Riverty. Waar loopt u tegenaan met betalen met Riverty? Mocht u hierover vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij horen graag waarmee wij u kunnen helpen.
15 jul 2023
Voeg niets toe
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de kniebrace. Uiteraard is het nog mogelijk om deze bestelling te retourneren. Hier kunt u een retourlabel aanvragen: www.podobrace.nl/retour Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie uw factuur bij Riverty annuleren.
9 jul 2023
Verkeerde maat
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Hebben wij de verkeerde maat naar u verstuurd dan ontvangen wij graag een mail op info@podobrace.nl met een foto van de verkeerde zolen dan zullen wij dit uiteraard direct voor u oplossen. Heeft u per abuis de verkeerde maat besteld dn kunt u deze kosteloos retourneren en een andere maat kunt u opnieuw bestellen.
7 jul 2023
De stoel rijd niet op de laminaat, daarover contact gehad, maar de wieltjes zitten er standaard onder, er kon verder niets geregeld worden. Nu moet ik bij een ander bedrijf andere wieltjes aanschaffen.
7 jul 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat de wieltjes niet rijden op laminaat. Dit hebben wij eerlijk gezegd niet eerder gehoord. Kan het zijn dat er iets mis is met de wieltjes? Graag ontvangen wij dan een filmpje hiervan en dan zullen wij uiteraard de wieltjes voor u vervangen. Helaas hebben wij geen andere wieltjes in ons assortiment, uiteraard is het ook nog mogelijk om de bureaustoel te retourneren naar ons.
28 jun 2023
Slecht en slap product en kon niet retouren online
28 jun 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Uiteraard kunt u dit product gewoon retourneren. Wij hebben uw bestelling aangemeld voor retour, als het goed is heeft u een bevestigingsmail gehad. Wij zien uw retour graag tegemoet!
Had gemeten zoals aangegeven maar tot 2x toe geen goeie pasvorm
30 jun 2023
Wat spijtig dat de pasvorm tegenvalt. Uiteraard is het mogelijk om de producten kosteloos te retourneren. Soms is het even zoeken naar het juiste product. Mocht u advies willen over een ander product dan zijn wij te bereiken via de mail, telefoon en chat om u te adviseren over een soortgelijk product.
21 jun 2023
ik wacht nog steeds op terugbetaling... duurt wel erg lang!
21 jun 2023
Goedemiddag, onze retourafdeling heeft uw retourzending gisteren verwerkt. Onze financiële afdeling heeft het bedrag op uw rekening teruggestort. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren. Op uw bankafschrift wordt de bijschrijving vermeld onder: MultiSafePay by Podobrace.