Podobrace.nl

1.926 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.708 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

1 sep 2023
Ik had dringend nieuwe kousen nodig. Die waren op stock. 5 dagen later volgt een mailtje met excuses, en 14 dagen later vertrekt de zending. Echt niet fijn. Liever dan meteen aangeven dat er geen voorraad is…
1 sep 2023
Goedemiddag, u heeft gekozen voor een product met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen zoals aangegeven op de website. Helaas hadden wij wat leveringsproblemen met de leverancier zoals aangegeven in de mail. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We vinden het jammer om te horen dat het geen fijne ervaring was, aangezien we altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling.
3 dec 2023
Wel een aardig kwaliteit, maar zit gel stuk in waar ik een allergische reactie door kreeg ( roode en pijnlijke plek) Wel snel geleverd.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u een allergische reactie van ons product heeft gekregen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd en hopen dat contact met ons opneemt zodat wij u een oplossing kunnen bieden.
11 jul 2023
Verschuift tijdens het wandelen in open schoenen en verschuift bij het aantrekken van dichte schoenen. Voor mij een miskoop.
12 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de hielsokken. U heeft de hielsokken 30 dagen geleden aangekocht maar wij kunnen een uitzondering voor u maken en u kunt de hielsokken naar ons retourneren. Wij hebben een mail gestuurd met een retourlabel, wij zien uw retourzending tegemoet en zullen na ontvangst uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
27 jul 2023

niet zo dik als verwacht

ik vind de dikte van de brace te weinig, er is daardoor weinig demping, die ik wel verwacht had
2 aug 2023
Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de brace. Uiteraard is het mogelijk om de brace te retourneren. Wij zien uw retourzending graag tegemoet!
14 nov 2023
Ik wilde 4 van de vijf ongeopende rollen strengh tape terug sturen. Dit was niet mogelijk??
14 nov 2023
Goedemiddag, inderdaad is dit een automatische instelling op onze website wegens hygiënische redenen. In dit soort gevallen kunt u contact met onze klantenservice opnemen zodat wij een uitzondering voor u kunnen maken. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet!
7 sep 2023
Bied veel te weinig ondersteuning aan de duim en klitteband om de duim gaat steeds los
7 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat de Medidu Duimbrace/Duimbandage niet voldoende steun heeft geboden. De brace biedt steun in Beschermingsniveau 1, dit is de lichtste ondersteuning. Uiteraard heeft u bij Podobrace 14 dagen retourrecht. U valt nog dit termijn, dus het is natuurlijk nog mogelijk uw bestelling te retourneren. U kunt uw gratis retour aanvragen via: www.podobrace.nl/retour Na ont vangst van uw retourzending ontvangt u het aankoopbedrag + verzendkosten teruggestort op de gebruikte rekening. Wellicht dat u als alternatief een sterker model uit Beschermingsniveau 3 kunt uitproberen. De volgende Dunimed Duimbrace Manu is een vergelijkbaar model, die een stuk meer ondersteuning biedt middels een stevige spalk. Link naar product: https://www.podobrace.nl/shop/product/dunimed-duimbrace-manu/ We zien uw retourzending tegemoet! Met vriendelijke groet, Het team van Podobrace
MM
Michel M.
Uithoorn
3 okt 2023
De voering van de rubber ring in de kinderbrace laat na 1 dag al los. Is verlijmd.
3 okt 2023
Goedemorgen, heeft u wellicht een paar foto's, zodat het iets duidelijker in beeld komt en we dit gelijk naar de leverancier kunnen sturen? Want dit mag absoluut niet gebeuren en gaan we ook zeker voor u oplossen, want bij Podobrace staat de klant altijd voorop en we zullen dan ook zeker een klacht indienen bij de leverancier en fabrikant, want zij zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit van het product. U kunt de foto's onder vermelding van uw naam en ordernummer/ referentie mailen naar info@podobrace.nl.
RT
Ria T.
Berg En Dal
10 jun 2023
Het hulpstuk is niet fijn om tussen je tenen te hebben het verschuift en iriteerd
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de tenenspreider. Uiteraard mag u producten waar u niet tevreden over bent retourneren. Omdat de retourtermijn al verlopen is hebben wij u een mail gestuurd met een retourlabel. Wij zien graag uw retour tegemoet. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
22 okt 2023
De brace is niet ademend. Je krijgt een klets natte bovenbeen. Geen aanrader.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat spijtig dat de brace niet bevalt. Uiteraard mag u de brace retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd met een retourlabel en een advies voor een brace die meer ventileert. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag.
26 okt 2023
Geen goede pasvorm en onhandig bij het dragen.
27 okt 2023
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat het artikel geen goede pasvorm voor u heeft. Wij zien dat wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen. Onze financiële afdeling heeft inmiddels uw aankoopbedrag op uw rekening teruggestort. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren voordat dit op uw rekening staat. Mocht u advies willen over een alternatief product dan staat ons team voor u klaar via de chat, mail en telefoon.
8 nov 2023
Helaas allergisch voor het materiaal.
8 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u allergisch bent voor het materiaal, onze excuses voor het ongemak. Bij Podobrace staat de klant voorop dus wij willen u graag laten weten dat alle artikelen geretourneerd mogen worden, ongeacht of deze gebruikt zijn. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet! Update: Helaas hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen
5 aug 2023
Elleboog stuk is niet soepel genoeg
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig om te horen dat de elleboogbrace stuk is. Graag ontvangen wij een mail met foto's van de brace want er zit uiteraard garantie op de brace.
20 okt 2023
Niet echt wat het beloofd.
20 okt 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product. Uiteraard is het mogelijk om het product kosteloos te retourneren. Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening na ontvangst van uw retour. Wij hebben u een mail gestuurd met instructies hoe u kunt retourneren. Onze excuses voor het ongemak.
24 jun 2023
Zit niet echt strak
30 jun 2023
Goedemiddag. Om te beginnen is het altijd spijtig als producten toch niet helemaal voldoen, helemaal omdat we er altijd naar streven om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar retourneren is nooit een probleem, want bij Podobrace staat service namelijk altijd voorop. Hier kunt u een retourlabel aanvragen: www.podobrace.nl/retour Zodra wij uw retour hebben ontvangen zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
27 jul 2023
i
28 jul 2023
28 jul 2023
Goedemiddag. Wij vinden het jammer om te zien dat u ons beoordeelt met 2 sterren, aangezien we altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling. We horen graag van u hoe we u alsnog tevreden kunnen stellen en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring. Neem gerust contact met ons op, wanneer het u uitkomt, om dit te bespreken.
11 jul 2023
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wij vinden het spijtig om te zien dat u ons beoordeelt met 2 sterren. Wij horen graag hoe wij dit kunnen verbeteren en hopen dit dan alsnog voor u te kunnen oplossen.
9 jun 2023
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen. Bedankt voor uw review, wij vinden het spijtig om te zien dat u niet geheel tevreden bent. Helaas zien wij niet precies waar u niet tevreden over bent. Mochten wij u advies kunnen geven of op een andere manier kunnen helpen dan horen wij dit graag via de mail, telefoon of de chat!