Podobrace.nl

1.751 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.532 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Snelle verzending. Helaas was het product niet naar mijn verwachting dus retour gestuurd. Werd keurig op de hoogte gehouden waar mijn retourzending zich bevond en ook geld terug gestort zonder probleem. Mocht ik in de toekomst nog een keer een bestelling plaatsen dan zeker bij deze firma.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service!
De schouderbrace kruipt omhoog, als je handelingen met je armen en handen verricht. De brace, die om de buik vastgemaakt kan worden, kruipt niet omhoog.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij zien graag uw retour tegemoet!

Snelle oplossing bij fout in product

Product bleek een fout te hebben. Werd meteen nieuw opgestuurd zodat ik snel weer vooruit kon. Even een appje en alles werd geregeld.
Antwoord van Podobrace.nl
We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn
Steun op de juist plaats om mijn enkel door stijve 'balijnen'. Weliswaar minder comfortable als elastische banden alleen.

Sokken .

Laatste bestelling (sokken) waren goed. Doch leken ze op de site , wat meer ,dan als je ze dan daadwerkelijk ziet.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag.

Goede kwaliteit

Snelle bezorging en wat ik heb besteld had ik gewoon en is van goede kwaliteit.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Retourafhandeling uitstekend

Product voldeed niet, maar retour afhandeling is keurig gedaan.
Antwoord van Podobrace.nl
Snelle service, proefperiode van 14 dagen, gratis retourneren.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze service. We zien u graag nog eens terug op onze website!
Makkelijk aan te doen, zit comfortabel. Wel nogal warm
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, fijn om te horen dat de kousen comfortabel zitten. Mochten ze erg warm zitten hebben wij de kousen ook met open teen: https://www.podobrace.nl/shop/product/dunimed-premium-comfort-steunkousen-tot-de-lies-open-teen/ Wellicht dat dit wat luchtiger aanvoelt.
WV
Wil V.
Grave
Goed materiaal, snelle levering, goede prijsverhouding
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling
GD
G v D.
Elburg

stevige brace

ben erg blij met m'n brace hij is goed stevig
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten. We zien u graag nog eens terug op onze website!
Duidelijke uitleg op de site, snelle levering
Antwoord van Podobrace.nl
Dank u wel voor deze review!
doe wat je uitdracht+: dan lieg je niet !.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses voor de vertraging, wij vinden dit ook bijzonder spijtig. Wij hopen ondanks dat u uw bestelling later in handen had toch tevreden bent over de producten.
Alles precies volgens afspraak
Antwoord van Podobrace.nl
Dank u wel voor uw beoordeling
Al vaker besteld altijd goed.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve review!
AR
A R.
Nieuwe Tonge
Snelle levering, product past
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat de brace past, bedankt voor uw review
Goede steun Voor de pols
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat de brace goede steun geeft.
De snelleheid en prijs
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelheid van levering. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag.
goede snelle service
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service!
veel minder pijn
Antwoord van Podobrace.nl
Wij zijn blij te lezen dat u baat heeft bij de brace. Bedankt voor uw beoordeling