Podobrace.nl

1.926 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.708 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

30 apr 2024
1 mei 2024
Bedankt voor uw beoordeling!
24 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Bedankt voor uw beoordeling
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw review!
Bedankt voor uw review!
Ik vind de brace veel te stug en te dikke stof. Het knelt aan de achterkant van de knie bij het buigen.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de kniebrace, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en wachten uw reactie met belangstelling af.
3 mei 2024
Niet wat ik dacht helpt maar moeilijk om aan te passen (heb maar ene arm die goed functioneert)
6 mei 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wist u dat wij een niet goed geld terug beleid hanteren/ Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet
Heb een pols brace besteld nog geen twee weken. En de bandjes laten al lost.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat spijtig om te vernemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, dus we hebben contact met u opgenomen via de mail voor het vinden van een passende oplossing. We wachten uw reactie met belangstelling af!

MISKOOP !!!

na 4 dagen waren beide gescheurd en dus onbruikbaatr . MISKOOP !!!
20 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig te lezen dat het product defect zijn geraakt, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard zit er garantie op het product en zullen wij dit voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
26 apr 2024
De levering ging goed maar het artikel werkt niet.
26 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
2 mei 2024
De zolen zijn waardeloos
3 mei 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wist u dat wij een niet goed geld terug beleid hanteren zoals op de website aangegeven? Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
21 apr 2024

Het is te dik voor tussen kleine teen en volgende teen. Zonder schoeisel gast het maar met schoenen niet te dragen.

Het brac
22 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te horen dat het product niet naar wens is. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om het product te retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
30 apr 2024
1 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij vinden het jammer om te zien dat u ons beoordeelt met 2 sterren. Aangezien wij altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling, horen wij graag van u hoe we u alsnog tevreden kunnen stellen en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring. Wij hebben u zojuist een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Bandje van klittenband om de duim sterker en breder maken. Laat telkens los. De hele dag bezig het bandje weer vastzetten. Verder erg prettig met dragen
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat het klittenband niet meer goed kleeft, onze oprechte excuses hiervoor. Dit mag zeker niet zo snel gebeuren. En zullen wij zeker voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet.

Snelle oplossing bij fout in product

Product bleek een fout te hebben. Werd meteen nieuw opgestuurd zodat ik snel weer vooruit kon. Even een appje en alles werd geregeld.
Antwoord van Podobrace.nl
We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn
LV
lenie v.
dordrecht
24 mrt 2024
Snel geleverd. Wäs v dochter met zeer pijnlijk hielspoor. Draagt nu ruim n week maar werkt nog niet echt. Mss wat langer gebruiken.
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u de bestelling snel heeft ontvangen. Alle producten mogen even uitgeprobeerd worden en mochten deze niet naar wens zijn dan mag u het product geheel kosteloos retourneren.

Sokken .

Laatste bestelling (sokken) waren goed. Doch leken ze op de site , wat meer ,dan als je ze dan daadwerkelijk ziet.
17 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag.
Ik heb holle voetzolen ,deze zooltjes lopen prettig en ik ben ook minder last van mijn kniepijn!
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u baat heeft bij onze zooltjes, hartelijk dank voor deze beoordeling