Podobrace.nl

1.865 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.646 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

LV
lenie v.
dordrecht
24 mrt 2024
Snel geleverd. Wäs v dochter met zeer pijnlijk hielspoor. Draagt nu ruim n week maar werkt nog niet echt. Mss wat langer gebruiken.
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u de bestelling snel heeft ontvangen. Alle producten mogen even uitgeprobeerd worden en mochten deze niet naar wens zijn dan mag u het product geheel kosteloos retourneren.

Prima service, producten ff wenen

Super snel geleverd. Helaas kan ik met die brace echt niet slapen. Naar uur gaat het erg irriteren maar misschien went het nog
GS

Helpt wel

Podobrace is lastig aan en uit te krijgen. Verder werkt het wel maar je moet er geen wonderen van verwachten
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review! Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u over het algemeen tevreden was met ons. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag!
Ik heb holle voetzolen ,deze zooltjes lopen prettig en ik ben ook minder last van mijn kniepijn!
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u baat heeft bij onze zooltjes, hartelijk dank voor deze beoordeling
Eerste paar steunkousen gekocht. Zitten perfect dus binnenkort bestel ik nog 2 paar.
23 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent en hopen u binnenkort nogmaals van dienst te mogen zijn.
24 mrt 2024
Zo graag 2 klittenbandjes er om heen hebben dan schuift het niet weg als ik omdraai
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Helaas hebben wij geen losse onderdelen voor het kniekussen verkrijgbaar, onze excuses voor het ongemak.
16 mrt 2024
perfecte service, mijn brace ging na 4 dagen stuk en kreeg gratis nieuwe opgestuurd.
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn en ook in de toekomst staan we altijd voor u klaar.
17 mrt 2024
de eerste week is de brace goed bevallen hopenlijk blijf dat zo
19 mrt 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij te horen dat u baat heeft bij de brace!
Fijne ervaring, goede uitleg en klantvriendelijk.
Hartelijk dank voor uw review!
doe wat je uitdracht+: dan lieg je niet !.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses voor de vertraging, wij vinden dit ook bijzonder spijtig. Wij hopen ondanks dat u uw bestelling later in handen had toch tevreden bent over de producten.
Snelle bezorging en een prima rollator
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze rollator. We zien u graag nog eens terug op onze website!
Nette en vlotte afhandeling bestelling
17 mrt 2024
Prima brace Goede prijs Makkelijk
19 mrt 2024
Bedankt voor de positieve review. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden met onze service bent en ook in de toekomst staan we altijd voor u klaar.
Ontlasting tijdens het wandelen.
JS
Jan S.
Malden
correcte levering. Goede website
Hartelijk dank voor uw review!
Goede pasvorm, geeft veel steun
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent en hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn.
19 mrt 2024
Product is snel geleverd.
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw review, we vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent!
Goede steun Voor de pols
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat de brace goede steun geeft.
Ondersteund goed
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
16 mrt 2024

Voldoet aan mijn verwachtingen.

19 mrt 2024
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling, we vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent en hopen u ook in de toekomst te mogen verwelkomen.