Podobrace.nl

1.940 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

20 jun 2023
Helaas was de pasvorm niet goed
21 jun 2023
Goedemorgen, jammer dat de pasvorm niet goed was. Uiteraard mag u het product kosteloos retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening. Mocht u advies willen over onze andere producten dan kunt u contact met ons opnemen via de chat, mail of telefoon. Ons team staat voor u klaar!
18 jun 2023
18 jun 2023
Veel keuze, nette prijs. Chagrijnige klantenservice, dacht niet mee. Had het idee dat ze niets extras over de producten kon vertellen dan wat ik op de site zelf kon lezen.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring met ons niet volledig naar tevredenheid is verlopen. Wij zullen daarom uw verbeterpunten opnemen, en zullen hier zeker mee aan de slag gaan! Wij hopen dat wij u in de toekomst alsnog mogen verwelkomen als klant, en dat wij tegen die tijd wel de hoogst mogelijke score kunnen behalen.
16 jun 2023
Snelle levering zoals vooraf aangegeven.
15 jun 2023
15 jun 2023
Beide zolen bevallen mij Snelle levering ook
RR
ruud R.
Hellevoetsluis§
14 jun 2023
snelle en op tijd geleverd
snelle service
14 jun 2023
Bedankt voor uw review, fijne dag!
13 jun 2023
alleen de bezorging is niet volgens afspraak,een keer moest meer betalen voor snellere bezorging dat gebeurde niet ,bezorging was niet sneller . laatste keer was de bezorging weer te laat. Dus niets meer beloven als je het niet waar kan maken
14 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij hebben dan ook direct een klacht ingediend bij PostNL. Om u tegemoet te komen hebben wij zojuist de verzendkosten van uw laatste bestelling teruggestort op uw rekening.
GM
13 jun 2023
Ze ondersteunen goed, spijtig dat de linkse en rechtse niet de dezelfde uitvoering hadden.
14 jun 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat u 2 verschillende uitvoeringen heeft ontvangen. Inderdaad is deze brace recent aangepast door de leverancier, onze oprechte excuses hiervoor. Mocht u 2 dezelfde braces willen dan kunt u een mail sturen naar info@podobrace.nl met een foto welke brace u in welke uitvoering wilt ontvangen. Wij kunnen dan in ons magazijn navragen of wij deze nog op voorraad hebben. Wij horen graag van u!

Slecht product

Prima, snel verstuurd. Maar het product is slecht. Dun laagje gel. Slecht gestikt. Ging bij het aandoen direct rafelen. Elasticiteit daardoor verloren gegaan.
16 jun 2023
Goedemiddag, wat spijtig dat deze begint te rafelen. Wij hebben direct een nieuwe set voorvoetkussens naar u verstuurd. Onze excuses voor het ongemak.
Brace werkt goed. Maatindicatie is wat moeilijk. Middelomtrek gemeten, maar brace past maar net.
11 jun 2023
Goede sportbrace. Jammer dat ze hun belofte (voor 21.30u besteld, morgen in huis) niet nakomen.
11 jun 2023
geeft goede steun. alleen geeft de klittenand regelmatig problemen daar het aan de binnenkant van n losse broek blijft haken bij lopen
7 jun 2023
De zolen voelen fijn en geven goede ondersteuning. Je hebt wel een ruime schoen nodig om de zolen goed te kunnen gebruiken. Ze nemen wel wat plek in!
Bedankt voor uw review!