Felinaworld.com/nl/

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden848 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jun 2023
Felinaworld.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 nov 2023
Producten op tijd geleverd. Klopten ook. Klein puntje? De afmeting van de stations van de skilift kon ik niet vinden. Wel de schaal maar niet de concrete afmeting. Kostte even wat schuiven nu..😉

Producten vielen uit elkaar alle kleine details geplakt met seconde lijm. Geen idee hoe contact op te nemen hierover met bedrijf. Huisjes heb ik gehouden is cadeau voor mijn zoon nu zodat hij z’n eigen dorp kon opzetten. Verder levering was ok.

Beoordelingen voor Felinaworld.com/nl/