Felinaworld.com/nl/

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden848 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jun 2023
Felinaworld.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 nov 2023
Producten op tijd geleverd. Klopten ook. Klein puntje? De afmeting van de stations van de skilift kon ik niet vinden. Wel de schaal maar niet de concrete afmeting. Kostte even wat schuiven nu..😉

Producten vielen uit elkaar alle kleine details geplakt met seconde lijm. Geen idee hoe contact op te nemen hierover met bedrijf. Huisjes heb ik gehouden is cadeau voor mijn zoon nu zodat hij z’n eigen dorp kon opzetten. Verder levering was ok.

Beoordelingen voor Felinaworld.com/nl/

4 feb 2024
Ze zijn echt bereid hun fouten op te lossen en snel. Dat bewonder ik heel erg . Perfect om je aankopen te doen met vriendelijke groet 😊
Antwoord van Felinaworld.com/nl/
Dank u wel voor de tijd die u genomen heeft om een positieve beoordeling voor onze webshop achter te laten. We willen ons nogmaals verontschuldigen voor het feit dat een van de ontvangen artikelen niet in onbeschadigde staat was toen u het ontving. We zijn blij om te horen over uw goede ervaring en willen u nog veel plezier wensen met de nieuwe producten!
22 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten voor onze webshop! Oh ja, bedankt voor het laten weten, we zullen in de toekomst de specifieke afmetingen toevoegen aan deze artikelen. We zijn blij om te horen dat het uiteindelijk wel heeft gepast en willen je veel plezier met de nieuwe producten die je hebt ontvangen, wensen.
TS
Tonnie S.
deventer
5 sep 2023
Snelle service. Vandaag besteld morgen in huis. Product was goed verpakt. Wat op de site staat is ook zo in het echt. Snelle levering.
12 okt 2023
Bedankt voor het nemen van de tijd om een positieve recensie achter te laten voor onze webshop! We zijn blij te horen over uw geweldige ervaring en hopen dat u veel plezier beleeft aan de producten die u hebt ontvangen.

vulling is overdoos

Misschien wat vulling tussen produkt en overdoos. Tis goed gegaan maar mn kersthuisje van Lemax was aardig aant schuiven in de doos
7 nov 2023
Bedankt voor het nemen van de tijd om een positieve recensie achter te laten voor onze webshop! We zijn blij te horen over uw geweldige ervaring en willen u veel plezier aan de producten die u hebt ontvangen wensen.
28 aug 2023

Zoveel keus, snel en keurig verpakt!

Zoveel keus, snel en keurig verpakt ontvangen. Het is duidelijk dat de organisatie aangepakt is en ik zou er zo weer bestellen!
12 okt 2023

Goede website en snelle levering

Goede website, overzichtelijk en wat je besteld wordt snel en netjes geleverd . Ook goede prijs . Koop hier vaker
24 okt 2023
3 okt 2023

Snelle levering in een te groot pak.

Snelle levering, maar een veel te groot pak voor de inhoud. Dit had makkelijk in een luchtkussen envelop gepast
12 okt 2023
Bedankt voor het nemen van de tijd om een positieve recensie achter te laten voor onze webshop! Misschien waren er geen kleine enveloppen in ons magazijn en werd het daarom in een doos verzonden. We zijn blij te horen over uw geweldige ervaring en hopen dat u veel plezier beleeft aan de producten die u hebt ontvangen.
11 sep 2023
Snelle service. Zondag besteld en dinsdag geleverd. Ook via klantendienst snel een helder antwoord gekregen.
12 okt 2023

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Prijs kwaliteit verhouding is perfect. Niet te duur. Snelle bezorging. Goed en netjes ingepakt.
17 dec 2023

aangename kennismaking.

snel ,en correct geleverd in een recyclabele en sterke verpakking. fijn,afgewerkt product.
Antwoord van Felinaworld.com/nl/
Dank u wel voor de tijd die u genomen heeft om een positieve beoordeling voor onze webshop achter te laten. We zijn blij om te horen over uw goede ervaring en willen u nog veel plezier wensen met de nieuwe producten!
1 okt 2023
Snel geleverd & goeie prijzen voor wat ik zoek (de kleine aanvullingen voor me kerstdorp)
1 sep 2023
Top geregeld.alles snel bezorgd en bij evt problemen staat de klantenservice klaar.
MB
Mickey B.
's-Hertogenbosch
9 aug 2023
Altijd betrouwbaar, daarom kom ik ook terug. Mooie spullen van Lemax Spooky town.
23 dec 2023
Alles netjes en goed geregeld ook als je retour stuurd en klant vriendelijk top
Antwoord van Felinaworld.com/nl/

Voor mij Felinaworld top!

Heel goede en correcte informatie. Kwaliteit altijd tiptop en snelle levering.
3 dec 2023
Nette mail over je bestelling . Wanneer het bezorgt wordt goede afhandeling .
Antwoord van Felinaworld.com/nl/
Het kerkje past perfect in ons kerstdorpje. Bestelling en levering is top.
14 nov 2023
27 apr 2023
Goede hulp ook als er iets kapot is en als iets geruild moet worden
21 nov 2023
Goede prducten met een mooie prijs. Ik ga hier vaker kopen.
4 nov 2023
Snelle bezorging en netjes verpakt van het Lemax huisje.