Canoof- Logo - Beoordelingen

Canoof

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2024
Canoof voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Canoof

2 mei 2024

Top service, top prijs, wij zijn fan.

Ik wilde mijn woonkamer herinrichten maar vind het moeilijk om die leuke bank met het juiste tapijt en dat leuke tafeltje te vinden. Bij Canoof werd ik helemaal ontzorgd. Zij combineren betaalbaar designmeubilair dat perfect in de stijl is, waar jij je helemaal comfy bij voelt aan een fijne prijs . En dan werd het ook nog eens geleverd op een dag die mij goed paste en op het tijdstip dat me goed paste. Ik heb al veel complimenten gekregen over mijn mooie woonkamer en ik zou dan Canoof ook aan iedereen willen aanbevelen.
Canoof is een prachtig bedrijf met een excellente dienstverlening. Er is veel persoonlijke aandacht en er wordt meegedacht hoe meubels passen in de woning en combineren met bestaand interieur. De collectie is immens en kwalitatief hoogwaardig. De mensen die er werken zijn betrokken en proactief. Ook de levering verloopt soepel en professioneel. Kortom: een echte aanrader voor liefhebbers van design meubels.
2 mei 2024

Canoof zorgt voor 'wauw effect' in ons interieur!

Canoof is echt de winkel voor mensen die een wauw effect willen in hun interieur! Kortom echt een mooie zaak met te gekke woonspullen! Van mooie designmeubels naar accessoires met een knipoog, i love it;) Ik heb een uitgebreide, gezellige, rondleiding gehad van Loes, er werd fijn meegedacht en advies gegeven. Dankjewel. Hier shoppen is voor herhaling vatbaar.

prima

er was wat misverstand omtrent het verzendadres, toen bleek dat het naar het verkeerde adres gestuurd was en het pakketje terug gestuurd zou worden naar Canoof: zonder daarop te wachten werd er een nieuw exemplaar verzonden naar wel het goede adres@! Snel geregeld, helaas te laat voor valentijnsdag... met het kwam uit een goed hart!
Super ervaring gehad bij canoof, Ze hebben mij uitstekend geadviseerd met betrekking tot het samenstellen van de weltevree hut. Zo hartelijk ontvangen door Loes en Pauline. Uiteindelijk gekozen voor aflevering. Die verzorgd werd door Britt en Gaby. Wat kunnen die meiden sjouwen zeg
2 mei 2024
Wat een snoepwinkel! Zowel online als in die mega mooie showroom in Breda. Het lijkt wel een museum! En dat in combinatie met de gasvrije Dames die er werken, en de gezellige borrels die er af en toe georganiseerd worden, is dit iets wat je niet mag missen!
2 mei 2024
Canoof heeft prachtige en unieke producten in het assortiment die betaalbaar zijn. Bovendien is het personeel uiterst behulpzaam en denkt met je mee. Een bezoek aan Canoof in Breda is zeker een aanrader.
3 mei 2024
Een wereld vol mooie design items voor een mooie prijs. Ons uitstapje naar Canoof maakte ons hebberig en gaf ons dé reden om terug te komen. De meiden zijn erg vriendelijk, behulpzaam en meedenkend!
2 mei 2024
Bij Canoof heb ik drie keer een hele leuke stage mogen lopen en inmiddels werk ik al bijna twee jaar met heel veel plezier in dit dreamteam samen met mijn lieve collega’s.
2 mei 2024
Goede service!! Mooie producten, prijs ook netjes. Kortom ik beveel het iedereen aan hier te winkelen voor je huis. Tip ga op zaterdag even koekeloeren. Mooie showroom.
1 mei 2024

Topbedrijf met top collega's

Canoof is een topbedrijf waar ik al bijna 8 jaar met heel veel plezier werk. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door mijn toppers van collega's; Pauline, Britt & Gaby.

Vriendelijk personeel met veel kennis!!

Canoof heeft een prachtige showroom waar je je ogen uit kijkt! Er is heel erg vriendelijk en gastvrij personeel met heel veel kennis! Ik kom er heel graag!
Geïmporteerde beoordeling

Het ontvangen van mijn pakket was net een cadeautje!!!!

Duidelijke communicatie en supersnel ontvangen. Ondanks dat de bestelling voor mijzelf was, leek het door de persoonlijke noot wel een cadeautje!
1 mei 2024

Geweldig enthousiaste service.

Het team van Canoof doet er alles aan om je een fijne ervaring te geven en een geweldige service te bieden. En dat alles met een brede lach.

Prima interieurzaak

Mijn bestelling vlot afgewerkt. Eerst fotos van de aankoop en na accord zeer vlot toegestuurd. Het gekochte voldeed prima aan de verwachting.
2 mei 2024
Goede service. Vriendelijke mensen. Die heel snel reageren. En ook nog een goede prijs maken voor de meest fantastische design producten.

Prachtige collectie

Alvast voor valentijnsdag, de hart sleutel van Seletti besteld. Prachtig verpakt en het persoonlijke kaartje maakt het af.

Fijne sales en aftersales

Heel plezierige ontvangst en fijn meegedacht bij de levering, goede ondersteuning en begripvolle technische begeleiding.

top service

heel fijn contact gehad na aankoop van een showroommodel. snelle service, vriendelijke mensen en fantastisch product.

Snoepwinkel voor designmeubilair

Alsof je in een snoepwinkel voor design meubels loopt. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en relaxed