carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com
Beoordelingen:

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

de meest kritische beoordeling

27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor carhartt.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

overhaal week aangehad rits kwam vast…

overhaal week aangehad rits kwam vast te zitten kreeg niet meer los geprobeerd met waterpoptang los te krijgen ook niks toen met mesje voorzichtig open te krijgen is gelukt niet gaat de rits niet meer dicht en open
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
12 apr 2024
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We nemen je feedback serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten te verbeteren. Bij Carhartt streven we ernaar onze klanten werkkleding en accessoires van de hoogste kwaliteit te bieden die zowel duurzaam als betrouwbaar zijn. Het spijt ons te horen dat je problemen had met de rits van je artikel - we begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Ons klantenservice team kan voor u een nieuw product sturen aangezien dit om een kwaliteitsprobleem gaat met ons product, dit valt onder onze garantie. Neem a.u.b. contact op met klantenservice@carhartt.com, dan kunnen zij u verder helpen. Nogmaals onze excuses voor dit vervelende probleem. Groet, Carhartt Europa
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kledingstuk besteld, niet gekregen.

Kledingstuk besteld; zonder opgaaf van reden wordt mijn aankoopbedrag teruggestort. Geen bestelling ontvangen derhalve. Dit is één keer maar nooit weer.
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
12 dagen geleden
Het spijt me te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Het is begrijpelijk dat u teleurgesteld bent. Uw aankoopbedrag is waarschijnlijk teruggestort omdat het kledingstuk niet op voorraad was, maar u had een e-mail moeten ontvangen met deze informatie. Deze e-mail kan in uw spamfilter zijn beland. Nogmaals onze excuses voor deze slechte ervaring. Groet, Carhartt Europa
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen bevestiging over ontvangst retour, ook geen reactie op email omtrend vraag van status.
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
6 dagen geleden
Beste Heer Laman, onze excuses voor de vertraagde refund, ik kan zien dat dit process op 29 april is begonnen. Ik zal direct naar uw mail een bevestiging sturen van de refund zelf, met de transactie gegevens kunt u dit controleren met uw bank! Aangezien de betaling via creditcard is gegaan kan het nog 1-2 dagen duren voordat u het geld daadwerkelijk ontvangt. Mocht u nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De ervaring was prima tot me er naar gevraagd werd. Rot op met je klanttevredenheidsonderzoek.
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
14 feb 2024
Bedankt voor het delen van je feedback, en het spijt me te horen dat je ervaring minder positief werd toen we om je mening vroegen. We waarderen openhartige opmerkingen omdat ze ons helpen onze diensten te verbeteren. Het is spijtig dat het klanttevredenheidsonderzoek als storend werd ervaren. We begrijpen dat dergelijke verzoeken op het verkeerde moment kunnen komen en het gevoel van jouw ervaring kunnen beïnvloeden. Jouw mening is belangrijk voor ons, en we zullen ons best doen om dit aspect van onze interacties te verbeteren. Als je bereid bent, zouden we graag meer inzicht krijgen in wat er specifiek aanleiding gaf tot dit gevoel. Je kunt ons meer details geven via e-mail op jengelsman@carhartt.com, zodat we de situatie beter kunnen begrijpen en passende stappen kunnen ondernemen. Nogmaals bedankt voor het delen van je gedachten, en we hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst een verbeterde ervaring te bieden. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Associate Carhartt Europa
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte klantenservice
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
14 feb 2024
Ik betreur ten zeerste te horen dat je een onaangename ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback enorm en willen graag de gelegenheid aangrijpen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je de ondersteuning krijgt die je verdient. Om dit snel en efficiënt te regelen, verzoek ik je vriendelijk om contact met mij op te nemen via e-mail op jengelsman@carhartt.com. Geef alsjeblieft gedetailleerde informatie over je ervaring, zodat ik de situatie beter kunnen begrijpen en passende maatregelen kunnen nemen. We nemen de kwaliteit van onze klantenservice zeer serieus en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren. Jouw input is essentieel voor ons, en we zullen er alles aan doen om de kwestie naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we kijken ernaar uit om snel van je te horen. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Terrible service from Carhartt - Will not buy online their products anymore. I have placed an order with 2 items. Only one was received with no information about the second. I had to call and find out, the item was out of stock - While it said available at the time I bought it! No e-mail whatsoever what send saying the item was out of stock and what to expect. The customer service didn't even know about it and said they had to send me an email ont he next day to find out what happen... I still didnt get refunded 1 week after. Will return my whole order !
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
28 nov 2023
I hope this message finds you well, and I want to express my sincerest apologies for the inconvenience you've experienced with your recent order from Carhartt. Your feedback is valuable to us, and we truly regret that we fell short of meeting your expectations. I understand the frustration caused by the lack of communication regarding the out-of-stock item and the delay in processing your refund. This is not the level of service we strive to provide, and I want to assure you that we are taking immediate steps to address the issues you've raised. I want to inform you that we have just initiated the refund process for your order. While we understand that this should have been resolved more swiftly, please be assured that we are actively working to expedite the process, and you should see the refunded amount credited to your account soon (within 1-2 business days). Once again our sincerest apologies for the inconvenience you've faced due to errors from our side. If you have any follow-up questions, please do not hesitate to contact me at jengelsman@carhartt.com Regards, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europe
10 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kan geen goede beoordeling geven aangezien ik tot op heden nog niets ontvangen heb. Maar goed er word om een beoordeling gevraagd, zodoende 1 ster hoewel dat nog te veel is voor drie shirts die ik niet heb ontvangen. Mvg Willem de Zwart
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
11 aug 2023
Beste Heer Zwart, onze verontschuldigingen dat uw zending nog niet is geleverd. Zou u mij kunnen informeren op jengelsman@carhartt.com of u liever een nieuwe zending of een terugbetaling zou willen ontvangen? Verder zal ik gelijk onderzoeken wat er gebeurd is met uw zending. Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Associate Carhartt Europa
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goed als ze voorraad op orde hebben

Als ze artikelen kunnen leveren gaat het goed. Maar het voorraadbeheer moeten ze nog onder controle krijgen meermaals artikelen besteld welke op voorraad zouden moeten zijn maar enkele dagen later worden de orders geannuleerd.
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
8 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te posten. We waarderen je loyaliteit aan Carhartt en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We begrijpen dat een actuele voorraad belangrijk is voor onze klanten en we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle artikelen die we verkopen altijd op voorraad zijn. We danken je nogmaals voor je beoordeling. Groet, Carhartt Europa
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantenservice is belachelijk slecht. Wacht na ruim een week nog altijd op mijn bestelling. Nadat ze verkeerde producten eerst hebben verstuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
9 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We doen er alles aan om de best mogelijke klantenservice te bieden en betreuren eventuele vertragingen in de levering van uw bestelling, we zullen dit intern gelijk bespreken met onze klantenservice om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurd. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten de hoogste kwaliteit producten en service ontvangen die ze verdienen en we verontschuldigen ons voor de teleurstelling. Zou u kunnen bevestigen of u de kleding al heeft ontvangen? Dit kan verstuurd worden naar jengelsman@carhartt.com Dan pak ik dit graag gelijk voor u op. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven en onze oprechte excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Associate Carhartt Europa
10 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg een kapotte riem en de communicatie daarover verliep dramatisch. Ik bestel er niet meer.
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
18 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met je riem en de communicatie eromheen. We begrijpen hoe belangrijk het is voor onze klanten om kwaliteitsproducten en tijdige communicatie te ontvangen. We zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat het niet meer gebeurd. Nogmaals bedankt voor je review en onze excuses voor deze ervaring. Groet, Carhartt Europa
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

2 bestelling geannuleerd

2 bestelling geplaatst. Beide bestellingen geannuleerd.
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
7 dec 2023
Dank je wel voor je review en voor het delen van je ervaring met ons. We begrijpen dat het vervelend is wanneer een betaling automatisch wordt geannuleerd, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen graag verduidelijken dat we samenwerken met een externe organisatie om fraudepreventie te waarborgen en de veiligheid van onze klanten te waarborgen. In sommige gevallen kan het voorkomen dat het systeem aangeeft dat er een risico is met een bepaalde bestelling, en in overeenstemming met ons beleid wordt de betaling dan automatisch geannuleerd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, maar het is een noodzakelijke stap om de integriteit van onze dienstverlening te behouden en om de veiligheid van alle betrokken partijen te waarborgen. Als je van mening bent dat er sprake is van een vergissing of als je verdere assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice@carhartt.com Het is mogelijk om de betaling via een andere betaalmethode te starten, of door de totale zending kleiner te maken. Nogmaals, onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt, en we hopen dat we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn. Groet, Carhartt Europa
12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er werd een totaal ander product geleverd dan besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
15 mei 2023
Beste Mevrouw Peeters, onze excuses voor de vertraagde reactie op uw review en voor de zending van het verkeerde product. Ik kan zien dat op 8 mei een nieuwe zending was verstuurd met het correcte product, mocht dit niet zijn aangekomen zou u dan naar mij een email kunnen sturen? Mijn email adres is jengelsman@carhartt.com. Nogmaals onze excuses voor het versturen van het verkeerde product, dit mag natuurlijk nooit gebeuren. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Associate Carhartt Europa
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet mogelijk om te ruilen als de maat te groot valt.
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
4 dec 2023
Bedankt voor het delen van je feedback en we vinden het jammer te horen dat je problemen hebt ondervonden bij het ruilen van de maat. We willen benadrukken dat het normaal gesproken wel mogelijk is om bij ons van maat te veranderen, en we willen graag helpen om dit op te lossen. Indien iemand van onze klantenservice al contact met je heeft opgenomen, neem dan alsjeblieft direct contact met mij op via jengelsman@carhartt.com, zodat we je specifieke situatie kunnen bekijken en een passende oplossing kunnen vinden. Als er nog geen contact is geweest, raden we je aan om onze klantenservice te benaderen via klantenservice@carhartt.com, zodat zij je direct kunnen assisteren bij het proces van maatruil. We stellen je geduld en begrip zeer op prijs en hopen dat we de kwestie snel kunnen oplossen. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
1 dec 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We waarderen alle feedback, positief of negatief, omdat het ons helpt onze dienstverlening te verbeteren. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je ervaring. We willen graag meer inzicht krijgen in je specifieke zorgen en je de best mogelijke oplossing bieden. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via klantenservice@carhartt.com? We zijn er om te helpen en zullen ons best doen om eventuele problemen op te lossen. Groet, Carhartt Europa
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van carhartt.com
27 nov 2023
Dank je wel voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, hoewel we betreuren dat deze niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We nemen alle feedback serieus en streven ernaar om onze diensten te verbeteren. We zouden graag meer details horen over je ervaring, zodat we specifieker kunnen ingaan op de kwesties die je hebt ondervonden. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit, en we willen graag de kans krijgen om eventuele problemen op te lossen. Als je bereid bent om meer informatie te delen, neem dan alsjeblieft contact met ons op via jengelsman@carhartt.com. We zijn toegewijd aan het bieden van een positieve ervaring aan al onze klanten, en jouw inzichten zijn van onschatbare waarde. Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen de kans te krijgen om je in de toekomst beter van dienst te zijn. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa