carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

3 feb 2024
Ik heb een jas binnengekregen die niet overeenkomt met de foto’s op de site. Ik probeer dit op te lossen en dit duurt maar lang. De kwaliteit overigens is heel goed
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de feedback en het spijt ons echt om te horen dat er een discrepantie was met je bestelling. Bij Carhartt streven we ernaar dat onze klanten een kwaliteitsproduct krijgen dat aan hun verwachtingen voldoet. Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com Zij kunnen u verder helpen, het controleren van het product en het opnieuw verzenden van het correct bestelde product. Groet, Carhartt Europa
17 dec 2023

Slow - My parcel is still not with post NL

My parcel is still not with post NL Hope it arrives soon I cannot say about the article as I’m waiting for it ;)
Antwoord van carhartt.com
Dear customer, our apologies that you have not received your parcel as of yet. It seems that PostNL has lost the parcel. Could you please verify with our customer service department at klantenservice@carhartt.com that you indeed did not receive your order. After this we can start the reshipment process to ensure that you still receive your ordered parcel. Regards, Carhartt Europe