carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

Niet onder de indruk

De verzending is niet echt snel en je moet er ook nog voor betalen. De pasvorm blijft een drama. Niet één maar twee maten kleiner bestellen is mijn advies. Voor een merk met premium prijzen is het product en de service eigenlijk niet zoals je mag verwachten. Al met al ben ik niet onder de indruk.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je eerlijke feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Bij Carhartt is het onze missie om duurzame werkkleding te leveren die goed past en jarenlang meegaat. Het spijt ons te horen dat onze verzending en pasvorm deze keer niet aan je verwachtingen voldeden, we zijn intern druk in bespreking om ervoor te zorgen dat de adviezen die we geven over welke maat gekozen moet worden zoveel mogelijk verbeterd worden. Nogmaals onze excuses voor de mogelijke problemen met de pasvorm. Groet, Carhartt Europa
Wat onhandig in gebruik
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze kleding te beoordelen. Het spijt ons te horen dat je een minder goede ervaring hebt gehad met onze Carhartt-kleding. Bij Carhartt streven we ernaar om alleen werkkleding van de hoogste kwaliteit te produceren voor onze klanten. Onze missie is om comfortabele en duurzame kleding te leveren die een leven lang meegaat. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven en een paar van onze andere producten wilt proberen! Groet, Carhartt Europa
27 okt 2023

Nog geen passende jas kunnen vinden.

Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven over je Carhartt-winkelervaring. Onze excuses voor de problemen die je hebt gehad met de maat van onze jassen. Bij Carhartt zijn we toegewijd aan het maken van kleding die ontworpen is om te passen en de zwaarste werkomstandigheden te doorstaan. Het is jammer dat we in dit geval niet iets konden vinden dat aan je wensen voldeed. We waarderen je suggestie voor een sorteerfunctie op de Nederlandse website en we zullen er zeker naar kijken en we gaan dit bespreken met onze Merchandising afdeling! Bedankt dat je een trouwe klant bent en we hopen dat je ons in de toekomst nog eens wilt proberen! Groet, Carhartt Europa
15 nov 2023
Wat moet ik beoordelen? Is dit de broek of het jack dat ik heb besteld. Onduidelijk! Het Jack: afwijkende maten. Normaal heb ik XXL maar bij Carhart is XL al zeer ruim. De broek: hetzelfde. Afwijkende maten. Wat normaal 34/34 is, blijkt bij Carhartt 36/32 te zijn. Dus op en neer door de regen naar het NL Servicepunt dat wordt aangegeven door Carhartt. Maar die accepteerde de retourzending niet. Vijf kilometer verderop zou dat wel het geval zijn. Echte, de dunnen papieren verpakking was door de regen gescheurd. Dus voor 5 euro tape gekocht en alle scheuren dichtgeplakt. Op het station was er wel een Service Punt van PostNL (gelukkig had ik mijn OV kaart bij me) en die heeft de retourzendingen in ontvangst genomen.
16 nov 2023
Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ondervonden met zowel het jack als de broek die je hebt besteld bij Carhartt. Het is begrijpelijk dat de onduidelijkheid over welk item je hebt ontvangen frustrerend kan zijn. Het lijkt erop dat de afwijkende maten voor wat verwarring hebben gezorgd, en het feit dat je naar verschillende servicepunten moest reizen om de retourzending te regelen maakt het natuurlijk niet prettiger. Het is jammer dat het eerste servicepunt de retourzending niet accepteerde en dat je extra moeite moest doen om het pakket naar het andere punt te brengen, vooral in de regen. Het is goed om te horen dat het uiteindelijk is gelukt om de retourzending bij het tweede servicepunt af te geven, zij het met enige improvisatie vanwege de beschadigde verpakking. Het feit dat je zelf tape moest kopen om de scheuren te herstellen, voegt een extra laag van ongemak toe aan de hele ervaring. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie is geweest en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Als er verdere stappen zijn die we kunnen ondernemen om deze situatie voor jou op te lossen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We waarderen je feedback enorm, omdat het ons helpt onze service te verbeteren en soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Groet, Carhartt Europa

Factuur opvraag

Factuur Ik snap niet waarom de factuur niet gewoon in pdf meegemaild kan worden met 20 emails die je krijgt. Nu moet ik weer inloggen met een bestelnummer wat niet werkt. Waardoor ik weer moet gaan mailen/bellen wat weer onnodig tijd kost. Please fix dit.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je feedback! We waarderen je opmerkingen en houden er rekening mee bij het doorvoeren van wijzigingen in onze service. Bij Carhartt streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden. Het spijt ons voor het eventuele ongemak door het ontbreken van een PDF factuuroptie. Wees gerust dat we ons zullen blijven richten op hoe we het bestelproces in de toekomst handiger kunnen maken, we zijn dit intern aan het bespreken binnen Carhartt. Groet, Carhartt Europa
2 jul 2023
Product voldoet niet aan de verwachtingen
5 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons product te beoordelen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en vinden het jammer om te horen dat het niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij Carhartt streven we ernaar om onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit te bieden. We zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren en zouden graag meer horen over uw ervaring, zodat we onze klanten in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Groet, Carhartt Europa
6 aug 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten voor Carhartt Shoes. We waarderen je feedback en je mening. Bij Carhartt streven we ernaar om je te voorzien van kwaliteitsproducten en een voorbeeldige service. Het spijt ons te horen dat je ervaring deze keer niet helemaal aan de verwachtingen voldeed, maar we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat elke klant in de toekomst tevreden is met onze producten en diensten. Mocht u nog verdere klachten willen bespreken, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com Groet, Carhartt Europa