carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

Best quality there is.. big big fan..
Antwoord van carhartt.com
Thanks for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear that you are pleased with your purchases. Here at Carhartt, we strive to create the highest quality sustainable workwear and we are delighted that you found our products met your expectations. Thank you for being part of our community and we look forward to continued service in the future. Regards, Carhartt Europe
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen! We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je over het algemeen tevreden bent over onze producten. We streven ernaar duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die de tand des tijds kan doorstaan. Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit en we streven er voortdurend naar om waar mogelijk verbeteringen aan te brengen. Nogmaals bedankt voor je beoordeling - we stellen het zeer op prijs! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen het dat je ons een 4/5 hebt gegeven en dat je onze service, producten en levering allemaal top vindt. We zijn zo blij dat onze Carhartt werkkleding in alle opzichten aan je behoeften voldoet. Hier bij Carhartt streven we ernaar om de beste kwaliteit werkkleding te leveren aan al onze klanten. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt-familie! Groet, Carhartt Europa
Levering prima, even opletten met de maat
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! Wij bij Carhartt waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze bezorgservice. We begrijpen hoe belangrijk het is om de juiste pasvorm te hebben en we zijn er trots op dat we werkkleding van hoge kwaliteit bieden voor elke maat en vorm. Nogmaals bedankt dat je voor Carhartt hebt gekozen! Groet, Carhartt Europa
16 mrt 2024
De rits dicht doen is een uitdaging.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je feedback! We waarderen je opmerkingen en streven er voortdurend naar om onze producten te verbeteren. Bij Carhartt vinden we duurzaamheid en comfort het allerbelangrijkste. Mocht de rits voor problemen blijven zorgen, twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen met een oplossing voor dit probleem. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen. Groet, Carhartt Europa

Sterk, mooi, praktische!

Mooie, sterke broek. Veel zakken en een handig lusje voor de hamer. Een stevige prijs voor een heel stevige broek.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden over onze Carhartt Work Pant! We zijn blij dat je de stevigheid, vele zakken en de lus voor de hamer waardeert. Onze filosofie bij Carhartt is om duurzame werkkleding te maken die elke klus aankan en lang genoeg meegaat om door te geven aan je kinderen. We zijn trots op de kwaliteit die we in elk stuk dat we maken stoppen. Nogmaals bedankt voor je recensie! Groet, Carhartt Europa
Mooie, stevige producten. Goede kwaliteit. Snelle levering,
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We horen graag dat onze producten zowel stijlvol als sterk zijn. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten en een snelle levering leveren, dus we zijn blij dat het je is opgevallen. Hier bij Carhartt geloven we in het uitrusten van hardwerkende mensen met de beste uitrusting en kleding om hun werk gedaan te krijgen. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Groet, Carhartt Europa

Men's Rugged Flex relaxed fit jeans

I bought a pair of Carhartt rugged Flex Men's jeans. Generous fit (e specially after Xmas season), soft fabric to allow for extra comfort. Definitely a product I would recommend to any person seeking exceptional value for money. And it includes the cool Carhartt C patch!
Antwoord van carhartt.com
Thank you so much for taking the time to share your positive experience with the Carhartt Rugged Flex Men's jeans! We're delighted to hear that you found the generous fit and soft fabric to be accommodating, especially after the holiday season. It's great to know that you consider them to be exceptional value for money – that's exactly what we aim for in our products. Your recommendation means a lot to us, and we appreciate your support. If there's anything else we can do for you or if you have any further feedback, please feel free to reach out. We hope your Carhartt Rugged Flex jeans continue to provide comfort and style for many more occasions. Regards, Carhartt Europe
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij dat je tevreden was over onze levering, producten en service. Je beoordeling wordt zeer gewaardeerd en we zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren en de best mogelijke ervaring te bieden. Bij Carhartt streven we ernaar duurzame werkkleding te maken die voldoet aan de behoeften van de actieve werknemer van vandaag. Wij vinden kwaliteit het allerbelangrijkste en doen er alles aan om kleding te maken die lang meegaat. Nogmaals bedankt voor je feedback! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij dat je genoten hebt van onze selectie Carhartt producten en dat de levering soepel is verlopen. We begrijpen dat er altijd verbeterpunten zijn en waarderen je feedback. Bij Carhartt zijn we toegewijd aan het creëren van duurzame werkkleding van hoge kwaliteit die voldoet aan de behoeften van onze klanten en het milieu. We zijn er trots op dat we onze klanten de best mogelijke service bieden en we verontschuldigen ons als we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor je recensie! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij dat je genoten hebt van het product en de service die Carhartt biedt. We streven ernaar om duurzame werkkleding te maken die comfort en duurzaamheid biedt. We geloven in het maken van producten met een lange levensduur, dus we zijn blij dat je het meeste uit onze kleding hebt kunnen halen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Groet, Carhartt Europa
21 nov 2023

Mooie producten, maar...

Mooie producten. Het is even zoeken naar de juiste maat dus helaas moesten twee bestellingen retour. De retour betaling komt niet snel: nu na meer dan een week nog steeds niet. Zou sneller moeten. Ja, en dan die papieren zakjes waarin de zware kleding wordt geleverd. Een regenbuitje bij de levering en je moet er heel wat tape op plakken om het retour te sturen. En de hele stad doorfietsen om het innamepunt te vinden (op het NS Station) om het retour te sturen.
22 nov 2023
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te delen. Het spijt ons dat het even zoeken was naar de juiste maat en dat er een vertraging is opgetreden bij het ontvangen van uw retourbetaling. We begrijpen dat onze verpakking niet altijd ideaal is, maar we streven er altijd naar om onze producten op tijd en veilig te leveren. Ik kan uw retourzending niet vinden, is het mogelijk om de retour T&T met mij te delen via het email adres jengelsman@carhartt.com Nogmaals onze excuses voor de vertraging met het verwerken van uw retour. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
15 aug 2023
Zeer goed product. Goede verzending; milieuvriendelijk en minimalistisch materiaalgebruik. Retourprocedure is top. Maar; Maatvoering wijkt af van bv. merken als G-Star. Carhartt is 1 maat kleiner in de waist. Verder moet ICT wat puntjes op de i zetten; betalen met ideal ging niet vlekkeloos (de mogelijkheid om vroeg in het proces je bank te selecteren gaf storing), het retourportal had storing en men was telefonisch onbereikbaar vanwege storing.
16 aug 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn blij te horen dat je ons product mooi vindt en het milieuvriendelijke en minimale materiaalgebruik waardeert. We waarderen ook je feedback over onze maatvoering in vergelijking met andere merken, en we streven naar consistentie in onze maten voor al onze producten. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hebt ondervonden toen je probeerde te betalen met ideal of toen je ons telefonisch probeerde te bereiken vanwege technische problemen. Wees gerust, we werken hard aan het verbeteren van zowel het betalingsproces als de klantenservice, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of problemen hebt. Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback! Groet, Carhartt Europa

levering snel, terugsturen lasig

levering was bijzonder snel en met achteraf betaling. Echter, beide jassen van mijn zending waren te klein. Het terugsturen was lastig: 1 van de teruggestuurde jassen is bij jullie aangekomen. De tweede heb ik weer terug gekregen met met het retourlabel eraf gescheurd. Die heb ik nu voor de 2e keer teruggestuurd. In de tussentijd heb ik niet een grotere jas kunnen bestellen omdat de Klarna aangeeft dat er "iets" fout gaat met de betaling
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je feedback! We waarderen dat je tevreden was over de snelheid en flexibiliteit van de betaling. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als iets niet past en we verontschuldigen ons voor de problemen die je hebt ondervonden bij het retourneren van een van de artikelen. Bij Carhartt geloven we in het aanbieden van kwaliteitskleding die comfortabel zit. We streven er voortdurend naar om kleding te maken die iedereen perfect past en we zullen in de toekomst aan dit doel blijven werken. Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com. Nogmaals bedankt voor je review! Groet, Carhartt Europa

Jas zit zeer comfortabel en is warm, alleen jamer van de mouwen.

Jas zit zeer comfortabel en is warm genoeg als je bezig bent in de kou, ook rond vries temperaturen. Het enige nadeel is dat de mouwen die vast zitten aan de jas niet ver uitsteken en de mouwen (voor mij) wel te kort zijn. Ik ben 185 en 63kg en draag een L, dit is zeker wel de maat die het beste zou passen gok ik, alleen jammer van de mouwen dus vooreerst ideaal. Hij staat wel echt heel leuk.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je positieve feedback over onze jas! We zijn verheugd te horen dat de jas comfortabel is en je warm houdt, zelfs in koudere temperaturen. We waarderen ook je opmerkingen over de lengte van de mouwen en begrijpen dat dit een belangrijk aspect is voor de totale tevredenheid met onze producten. We willen benadrukken dat we streven naar het bieden van kwalitatieve kleding die aan al je verwachtingen voldoet. We begrijpen dat iedereen verschillend is en dat de pasvorm van onze kleding voor sommige mensen mogelijk aanpassingen vereist. Als de lengte van de mouwen voor jou niet helemaal ideaal is en je een andere maat overweegt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com. Ons toegewijde team staat klaar om je te assisteren bij het vinden van de juiste maat die het beste bij jouw lengte en gewicht past. Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback en voor het kiezen van Carhartt. We kijken ernaar uit om je te helpen en ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Groet, Carhartt Europa
27 okt 2023
Tevreden over de kleding. De kwaliteit is dikke prima. Bezorging laat nog wat te wensen over. Het pakket was niet geseald en de berichtgeving van de bezorgdienst was nogal wispelturig. 2 keer een melding dat het niet bezorgd zou worden, vervolgens wel bezorgd op de aangegeven dag.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen je vriendelijke woorden over de kwaliteit van onze Carhartt kleding. Bij Carhartt streven we ernaar om zo transparant en betrouwbaar mogelijk te zijn als het gaat om onze bezorgservice, dus het spijt ons dat je op dit vlak een negatieve ervaring hebt gehad. We werken voortdurend aan het verbeteren van ons leveringsproces en de communicatie met onze klanten om de best mogelijke service te kunnen bieden. Bedankt voor je feedback, die is voor ons van onschatbare waarde! Groet, Carhartt Europa
28 jun 2023
Liked the price of the discounted item. But the size seems to be varying. Usually M size of other brands is L size of Carhatt. So I bought S size but the fitness with hands and body are a very different compared to the regular long sleeve t shirts. Looks very unusual.
5 jul 2023
Thank you for taking the time to provide feedback about your experience with us. We're glad you liked the price of our discounted item and apologize for your size concerns. We strive to provide quality products that fit our customers, and we understand that this can be difficult when shopping online. We hope you visit us again in the future to find a product that suits you. Thanks again for your valuable feedback. Regards, Carhartt Europe

Iets ander product

Snelle levering, mooie verpakking (metalen doos), maar het product ziet er wel iets anders uit dan op de website (het logo is anders). Alsnog een mooie portemonnee, maar toch gek dat het er anders uitziet.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen. We besteden veel aandacht aan onze verpakking en we zijn blij dat het je is opgevallen. Wat het product betreft, streven we ernaar dat elk artikel er online zo uitziet als het is. We zullen dit intern met onze Merchandising afdeling bespreken. Nogmaals bedankt voor je zaken - we waarderen je mening! Groet, Carhartt Europa
13 jun 2023

Makkelijk retour, goede producten

Product was te klein maar retourneren is heel makkelijk. Sluitstrip op originele verpakking en online retourlabel. Het vervangende product past prima en is van ijzersterke kwaliteit.
14 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat het retourneren van het product gemakkelijk voor je was en dat de vervanging van goede kwaliteit was en goed paste. We streven ernaar om de beste klantenservice en producten te leveren, en we waarderen je vriendelijke woorden over de kwaliteit van ons product. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je mening te geven en we hopen je snel weer te zien! Groet, Carhartt Europa
26 aug 2023
Prima website, werkt naar behoren. Alleen kon ik een keer mijn bestelling niet plaatsen via mijn mobiel. Vervolgens via de laptop gedaan, waar dit wel goed ging.
28 aug 2023
Bedankt voor de feedback! We zijn blij om te horen dat onze website goed voor je werkt. Helaas spijt het ons om te horen dat het niet goed werkte op je mobiele apparaat. We streven ernaar om je een naadloze ervaring te bieden, welk apparaat je ook gebruikt, en we zijn vastbesloten om onze website voortdurend te verbeteren - zodat je Carhartt kleding kunt shoppen zonder haperingen. Nogmaals bedankt voor je beoordeling! Groet, Carhartt Europa