carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen. We zijn blij dat je over het algemeen een positieve ervaring met ons hebt gehad en we waarderen je waardering van 4/5 voor onze producten, levering en service. We streven ernaar om duurzame werkkleding te leveren die voldoet aan de hoogste normen op het gebied van kwaliteit en comfort. Jouw feedback helpt ons ervoor te zorgen dat we aan deze normen voldoen. Nogmaals bedankt voor je beoordeling! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen. We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent over onze producten en het leveringsproces. Hier bij Carhartt hebben duurzaamheid en kwaliteit van de service de hoogste prioriteit, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke werkervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat je prettig met ons blijft werken! Groet, Carhartt Europa
12 nov 2023
14 nov 2023
Bedankt voor je eerlijke mening! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad met Carhartt. We streven ernaar om kwaliteitskleding te leveren die onze klanten helpt om comfortabel en stijlvol te blijven. We waarderen de feedback en we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat Carhartt altijd een goede keuze is. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven! Groet, Carhartt Europa
8 nov 2023
9 nov 2023
Bedankt voor de beoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij dat je de schoenen in het algemeen goed vond. Bij Carhartt zijn we toegewijd aan het leveren van kwaliteitskleding aan onze klanten die gemaakt zijn om lang mee te gaan. We streven ernaar dat iedereen die onze kleding draagt de best mogelijke ervaring heeft en we waarderen je mening als we doorgaan met verbeteringen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen - het maakt echt een verschil! Groet, Carhartt Europa
20 okt 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen. We waarderen je feedback enorm en zijn blij dat je onze producten en bezorgservice zo goed vond. We streven ernaar om de beste kwaliteit producten en service te leveren aan al onze klanten, dus het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. We danken je voor je steun! Groet, Carhartt Europa
6 okt 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij dat je een over het algemeen positieve ervaring met ons hebt gehad! We streven ernaar om onze klanten producten van topkwaliteit en uitstekende service te bieden. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze klantenservice en de algehele winkelervaring voor onze klanten. Nogmaals bedankt voor je steun! Groet, Carhartt Europa
8 aug 2023
9 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de levering en service, en we waarderen je voortdurende loyaliteit. Hoewel we je beoordeling van 4/5 over de producten begrijpen, zijn we er trots op dat we kwaliteitsproducten leveren die lang meegaan. Onze filosofie is om artikelen van hoge kwaliteit aan te bieden die voldoen aan de behoeften van onze klanten. Bedankt dat je ons de kans geeft om dat te bewijzen. Groet, Carhartt Europa
23 jul 2023
24 jul 2023
Hallo daar! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn zo blij dat je tevreden was met onze levering, producten en service. Als we je feedback horen, kunnen we ons blijven verbeteren en streven naar uitmuntendheid. We hopen dat je blijft en alles blijft ontdekken wat we te bieden hebben! Nogmaals bedankt voor je review. Groet, Carhartt Europa
4 jul 2023
5 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u over het algemeen tevreden was over onze producten en bezorgservice. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het spijt ons dat onze service niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten, en we blijven werken aan het verbeteren van onze diensten om al onze klanten de best mogelijke ervaring te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Groet, Carhartt Europa
4 jul 2023
5 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. Het verheugt ons te horen dat u onze producten van hoge kwaliteit vond. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te creëren en het spijt ons dat we tekort zijn geschoten op het gebied van levering en service. Hier bij Carhartt doen we er alles aan om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Wij stellen uw feedback op prijs en zullen hard blijven werken om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling! Groet, Carhartt Europa
29 jun 2023
5 jul 2023
Beste klant, We zijn zo blij dat u uw ervaring met ons over het algemeen prettig vond en dat u tevreden was over onze levering en service. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. In ons bedrijf streven we ernaar om elke klant kwaliteitsproducten en -ervaringen te bieden. Wij begrijpen uw opmerkingen over de producten en zullen er alles aan blijven doen om onze klanten een eersteklas assortiment te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling - wij waarderen alle feedback van leden van onze gemeenschap! Vriendelijke groeten, Carhartt Europa
13 jun 2023
Bedankt voor je waardevolle feedback. We zijn erg blij om te horen dat je ons een algemene waardering van 4/5 hebt gegeven voor onze levering, producten en diensten. We waarderen je vriendelijke woorden en streven ernaar om verbeteringen te blijven aanbrengen om iedereen de best mogelijke klantervaring te kunnen bieden. Bij Carhartt geloven we in het leveren van producten van uitstekende kwaliteit en een superieure klantenservice. We begrijpen hoe belangrijk het is voor klanten om een prettige ervaring met ons te hebben en we hopen dat we dit elke keer weer kunnen waarmaken. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten! Groet, Carhartt Europa