carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

7 jul 2023
Antwoord van carhartt.com
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was over onze producten en diensten. Bij Carhartt streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en kwaliteitsproducten die voldoen aan de behoeften van onze klanten. Wij nemen uw feedback serieus en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in al onze diensten. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hebt ondervonden bij de levering en danken u nogmaals voor uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Carhartt Europa
7 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. We zijn zo blij om te horen dat u van onze producten en diensten genoten heeft. Wij streven ernaar om klantenservice en producten van topkwaliteit te leveren, en we zijn blij dat u dit heeft ervaren tijdens uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn. Groet, Carhartt Europa
6 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n positieve recensie te schrijven! We zijn erg blij om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad met onze diensten, producten en levering. Uw vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we hopen hetzelfde serviceniveau te kunnen blijven bieden. Groet, Carhartt Europa
6 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw ervaring met ons bedrijf. Het verheugt ons te horen dat u tevreden was over de snelheid van levering. Wij streven naar een uitstekende service en zorgen ervoor dat onze klanten hun bestellingen op tijd ontvangen. Nogmaals bedankt voor uw feedback - wij waarderen de mening van alle klanten en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn! Groet, Carhartt Europa
4 jul 2023
5 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u over het algemeen tevreden was over onze producten en bezorgservice. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het spijt ons dat onze service niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten, en we blijven werken aan het verbeteren van onze diensten om al onze klanten de best mogelijke ervaring te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Groet, Carhartt Europa
4 jul 2023
5 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. Het verheugt ons te horen dat u onze producten van hoge kwaliteit vond. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te creëren en het spijt ons dat we tekort zijn geschoten op het gebied van levering en service. Hier bij Carhartt doen we er alles aan om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Wij stellen uw feedback op prijs en zullen hard blijven werken om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling! Groet, Carhartt Europa
2 jul 2023
5 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven. We zijn blij om te zien dat u ons een algemene beoordeling van 5/5 hebt gegeven. We begrijpen uw gevoel dat onze levering en productkwaliteit beter hadden gekund, en we nemen uw feedback serieus. In ons bedrijf streven we ernaar om de kwaliteit van onze producten en diensten voortdurend te verbeteren, zodat we aan de hoogste normen van klanttevredenheid voldoen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als we nog iets voor u kunnen doen, want we stellen uw inbreng altijd op prijs. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven! Groet, Carhartt Europa
2 jul 2023
5 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze producten, levering en service. Wij streven ernaar om alleen producten en diensten van de hoogste kwaliteit aan onze klanten te leveren, en we zijn blij dat dit tot uiting kwam in uw ervaring. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we kijken ernaar uit om u goed van dienst te blijven zijn. Hartelijk dank voor uw steun! Groet, Carhartt Europa
1 jul 2023
5 jul 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u een geweldige ervaring had met onze producten, levering en diensten. Uw feedback en tevredenheid vormen de hoeksteen van onze missie. Wij streven er elke dag naar om producten en diensten van de beste kwaliteit te leveren en zijn blij om te weten dat onze inspanningen door u gewaardeerd worden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. Groet, Carhartt Europa
29 jun 2023
5 jul 2023
Beste klant, We zijn zo blij dat u uw ervaring met ons over het algemeen prettig vond en dat u tevreden was over onze levering en service. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. In ons bedrijf streven we ernaar om elke klant kwaliteitsproducten en -ervaringen te bieden. Wij begrijpen uw opmerkingen over de producten en zullen er alles aan blijven doen om onze klanten een eersteklas assortiment te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling - wij waarderen alle feedback van leden van onze gemeenschap! Vriendelijke groeten, Carhartt Europa
29 jun 2023
5 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden was over onze producten, diensten en levering. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten en feedback met ons te delen. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden! Groet, Carhartt Europa
27 jun 2023
5 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een 5-sterren recensie achter te laten. We zijn erg dankbaar dat u onze levering, producten en service bevredigend vond. Wij waarderen ook uw vriendelijke woorden en nemen alle feedback van klanten serieus. Carhartt blijft zich inzetten voor een eersteklas klantenservice en kwaliteitsproducten voor onze klanten. Hartelijk dank voor uw blijvende steun! Groet, Carhartt Europa
23 jun 2023
26 jun 2023
Bedankt voor het achterlaten van uw recensie en voor uw positieve feedback! We zijn vereerd dat u zo tevreden bent over onze producten, levering en service. Bij Carhartt streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en zijn we trots op de kwaliteit van onze producten. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en deze zelfs hebben overtroffen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling achter te laten - we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te blijven! Groet, Carhartt Europa
22 jun 2023
26 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we zulke hoge beoordelingen hebben gekregen en waarderen het dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bij Carhartt streven we ernaar om de beste service en producten van de hoogste kwaliteit te leveren, dus het is geweldig om te weten dat u een prettige ervaring heeft gehad. We hopen dat we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent! Groet, Carhartt Europa
21 jun 2023
22 jun 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke feedback en de tijd die je hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat je tevreden was met de levering, producten en service. We streven ernaar om onze klanten alleen de beste service en kwaliteitsproducten te bieden, dus het is geweldig om te weten dat we dat doel bij jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
18 jun 2023
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. We vinden het geweldig om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze producten, levering en service. We stellen je feedback zeer op prijs en zijn blij dat je je ervaring met ons prettig vond. Het is ons een waar genoegen om je van dienst te zijn. We doen er alles aan om onze klanten te voorzien van de beste kwaliteitsproducten en diensten die we kunnen bieden, en we hopen dat je ook in de toekomst graag met ons samenwerkt. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
16 jun 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze producten, levering en service. We streven naar een hoogwaardige klantervaring in elk aspect van ons bedrijf en we zijn blij dat je dat bij ons hebt gevonden. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn. Groet, Carhartt Europa
14 jun 2023
14 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze producten en service. We streven ernaar om de beste kwaliteit en klantenservice te bieden en we waarderen je vriendelijke woorden. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Groet, Carhartt Europa
13 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te zien dat je genoten hebt van onze producten en diensten. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van producten en diensten van de hoogste kwaliteit, dus we waarderen je vriendelijke woorden. Bedankt voor je vertrouwen in ons en we kijken ernaar uit om je ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn. Groet, Carhartt Europa
13 jun 2023
Bedankt voor je waardevolle feedback. We zijn erg blij om te horen dat je ons een algemene waardering van 4/5 hebt gegeven voor onze levering, producten en diensten. We waarderen je vriendelijke woorden en streven ernaar om verbeteringen te blijven aanbrengen om iedereen de best mogelijke klantervaring te kunnen bieden. Bij Carhartt geloven we in het leveren van producten van uitstekende kwaliteit en een superieure klantenservice. We begrijpen hoe belangrijk het is voor klanten om een prettige ervaring met ons te hebben en we hopen dat we dit elke keer weer kunnen waarmaken. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten! Groet, Carhartt Europa