tattooforaweek.com/nl

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden184 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2022
tattooforaweek.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beautiful one week tattoos. Not childish but adult. Big and small. Everytime I use them, I get plenty of question marks in the eyes and above the heads. Did you always have these? I didn’t know you had….Are they real??? Buy them. Try them. And you never want a real one again, because you can change and adjust yourself EVERY week. Amazing, right?

It has been 10 days and I still did not receive my order. They only sent me an email saying that my order is on its way but nothing else. There is no trace and track number. Nothing. Do not use this shop.

Beoordelingen voor tattooforaweek.com/nl

Mooie tattoo maar ging er heel snel af maar wel water dicht heb ik getest
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
Hallo Richard, dank je voor je recensie. We gaan de tattoo voor je uittesten, want het kan niet de bedoeling zijn dat hij er snel terug af is. Het T4AW-Team
de levering en communicatie was boven verwachting, het produkt viel wat tegen.. geeft niet!
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
Hallo Joke, dank je voor je recensie. Wat leuk dat je tevreden was van de levering en communicatie. Het belangrijkste echter, het product viel tegen. Kan je preciseren wat je er meer van verwacht had? Dan kan ik dit communiceren met Stargazer. Groetjes, Lili
21 mei 2023
Mooie tattoo, maar blijft slechts 2 dagen zitten.
22 mei 2023
Beste Cindy, dank je voor je recensie. Zoals vermeld op de website is het van veel zaken afhankelijk hoe lang de tijdelijke tattoo blijft. 2 dagen is echter heel kort. Laat je eens weten waar je de tattoo hebt aangebracht. Dan kijk ik met jou hoe we de tijd dat de tattoo mooi blijft kunnen verlengen. Groetjes Lili
20 jun 2023
Was na halve dag al vervaagd
22 jun 2023
Hallo Femke, dank je voor je recensie. Kan je laten weten welke al vervaagd was, dan kan ik het hier intern onderzoeken. Alvast mercikes! Groetjes Lili