tattooforaweek.com/nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden183 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2022
tattooforaweek.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beautiful one week tattoos. Not childish but adult. Big and small. Everytime I use them, I get plenty of question marks in the eyes and above the heads. Did you always have these? I didn’t know you had….Are they real??? Buy them. Try them. And you never want a real one again, because you can change and adjust yourself EVERY week. Amazing, right?

29 okt 2023
De verzending was snel, maar de ‘tattoo’ gaat er letterlijk na 1/2 dagen af. Dan kan je het net zo goed met pen tekenen.

Beoordelingen voor tattooforaweek.com/nl

Een van de drie tattoos blijft lang en goed zitten. Deze was zwart, de anderen gekleurd. Een plakte niet goed en het cadeau tattoo was er na een dag al af.
Snelle levering, kan persoonlijker met uitleg hoe de tattoo weer te verwijderen. Formaat kwam overeen met verwachting.
Snelle levering, goede kwaliteit, leuk presentje ondanks kleine bestelling
snel en correct
toffe tatoos, piece of cake om aan te brengen
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
Hallo Nisa, zoals in de mail gezegd kan het steeds zijn dat een bestelling 'verloren' gaat. Ik heb de bestelling direct voor een 2e keer verstuurd. Dank je voor je begrip. Het T4AW-Team!
27 jan 2024

Super!

Goede kwaliteit product, precies zoals verwacht :) snelle en nette levering!
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
Hallo Sanne, dank je voor je mooie recensie! Veel plezier met de tattoos! Groetjes, het T4AW-team
De bestelling was volledig en was binnen een redelijke termijn geleverd.
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
Hallo Pamela, dank je voor je mooie recensie! Veel plezier met de tattoos! Groetjes, het T4AW-team

tevreden

snel geleverd, goed product
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
Hallo Ellen, dank je voor je mooie recensie! Veel plezier met de tattoos! Groetjes, het T4AW-team
Top!
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
Hallo Ron dank je voor je mooie recensie! Veel plezier met de tattoos! Groetjes, het T4AW-team
17 feb 2024
Mooie tattoo maar ging er heel snel af maar wel water dicht heb ik getest
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
Hallo Richard, dank je voor je recensie. We gaan de tattoo voor je uittesten, want het kan niet de bedoeling zijn dat hij er snel terug af is. Het T4AW-Team
Bestelling niet ontvangen en geen reactie op mijn mails en berichten
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
Beste Marlies, ik heb jou al 3 mails gestuurd hieromtrent. Graag uw reactie hierop. Groetjes, Lili
10 aug 2023
Thank you for your lovely review Sjors. And how nice that your friends think they are real. That's just what we want. Many greetings from the T4aw-Team
31 okt 2023
Goede kwaliteit, snelle verzending, top! Volgens mij miste ik, bij 1 of meerdere losse tattoo's, een afmeting op de website.
9 nov 2023
Hallo Samantha, dank je voor je recensie. Het is altijd goed om door te krijgen als er iets mist op de website, zo kunnen we het aanpassen, wat ik ook gedaan heb. Vele groetjes, Lili