beurskens-schoenmode.nl- Logo - Beoordelingen

beurskens-schoenmode.nl

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden225 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jul 2021
beurskens-schoenmode.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor beurskens-schoenmode.nl

Altijd een hele fijne bediening in de zaak. Goede kwaliteit schoenen. Jammer dat de keuze in de kleine maten in de loop van de jaren duidelijk verminderd is.
Antwoord van beurskens-schoenmode.nl
Fijn dat u onze service zo waardeert. Helaas zijn we afhankelijk van het aanbod van de merken in kleine maten, hopelijk kunnen we u toch nog altijd van dienst zijn! Team Beurskens
Goede kwaliteit
Antwoord van beurskens-schoenmode.nl
Fijn dat u tevreden bent over onze schoenen, bedankt voor de beoordeling! Team Beurskens
7 jun 2023

Keurige levering, jammer van retourkosten

5 sterren voor de website en de snelle, keurig ingepakte levering. Minpuntje is het op eigen kosten retourneren. Daardoor kijk ik volgende keer nog even verder…
7 jun 2023
Bedankt voor uw complimenten! De keuze voor het op eigen kosten retourneren hebben we bij de start van onze webshop gemaakt, en we zien steeds meer collega's dezelfde keuze maken. Met alle extra kosten van verpakking en verzending wordt onze marge anders te smal. Met vriendelijke groeten, team Beurskens
12 okt 2023

Mooie schoenen gekocht.

Telefonisch contact was goed en bestelling is in goede orde ontvangen. Bezoek aan de winkel zelf viel bediening beetje tegen.
16 okt 2023
Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden was over uw bezoek aan onze winkel. We hopen dat we u bij een eventueel volgend bezoek kunnen overtuigen dat dit eenmalig was. Van harte bedankt voor uw beoordeling. Team Beurskens
1 jun 2023
Snelle en nette levering. Alleen jammer dat ik ze terug moest sturen.
1 jun 2023
Bedankt voor de complimenten, en hopelijk vindt u een volgende keer wel de juiste schoenen bij ons! Team Beurskens
Antwoord van beurskens-schoenmode.nl
Bedankt voor de 4 sterren! En als we iets kunnen doen voor de 5e ster dan horen we het graag! Team Beurskens