spijl-in-stijl.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden423 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2024
spijl-in-stijl.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor spijl-in-stijl.nl

dat ze hier persoonlijk langs kwamen om zich voor te stellen, wie zijn ze, en wat kunnen ze leveren. Bovendien hebben ze een erg mooie brochure:
11 feb 2024

spijltjes

Ik had nog wat oude spijltjes van jullie en die waren er niet meer dit vond ik jammer om dat ik er nu niet veel meer aan heb

Bestellen en keurig geleverd!

Niets op aan te merken, goede service, bestellen en op tijd binnen gekregen!
PV
Peter V.
HEEMSKERK
Goed materiaal. Goede coating. Snel geleverd. Top
11 feb 2024
Snelle en correcte bezorging. Goed artikel
Snelle levering van het gevraagde. Prima.
Snelle levering en kwaliteits spijlen
snelle service
21 jun 2023

Een 10.

Perfect materiaal en toebehoren, zeer deskundig en vriendelijk advies. De levering was supersnel en zeer, zeer goed verpakt.Deze vakmensen verstaan hun vak als geen ander in de branche. Nogmaals..eigenlijk een perfecte 10, Nee, suggesties voor serviceverbetering heb ik niet, Diep onder de indruk van dit fantastische bedrijf.
26 okt 2023

Fantastisch product

Na zoeken op het internet op deze site terecht gekomen. Omdat we de spijlen liever eerst in het echt wilde zien zijn we naar de showroom gegaan. Echt top advies en hebben producten direct uit voorraad mee kunnen nemen. Top :)
6 sep 2023

Super!!

Super snelle levering. 2x bij jullie besteld en 2x de dag erna al in huis. Zo fijn dat je meteen weer door kunt met je werk en niet een aantal dagen op je pakketje moet wachten.
Geïmporteerde beoordeling

Erg mooie spijlen, zeer snel geleverd!

Eerst lang geweest om te kijken, een keuze gemaakt en een paar weken later besteld. De bestelling werd ondanks afkorten de volgende dag geleverd. Wij zijn er superblij mee!
23 nov 2023

Klant vriedelijk

Het snel leveren en goed contact met het bedrijf en alles op voorraad zodat je ook je eigen klanten afspraak kan maken
3 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goede en mooie producten + snelle levering

Een betrouwbaar goed bedrijf,Ik zou zeggen twijfel niet, ga met dit bedrijf in zee. U kom zeker weer terug aan land!
30 aug 2023

Prachtige spijlen

Groot assortiment, goede prijzen en prachtige spijlen. Levering keurig netjes per stuk verpakt en binnen een week.
26 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

De spijlen waren goed verpakt en in perfecte staat geleverd. En ook snel verzonden. Ben er erg tevreden mee!
16 jul 2023

Snelle afhandeling

Je hoeft niet lang op het artikel te wachten, en retour wordt ook op een snelle manier geregeld