louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.319 beoordelingen in totaal

Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Snelle levering en makkelijk te bestellen met veel artikelen.
Antwoord van louis.nl
Geachte Heer Struil , Bedankt voor uw bericht. Heeft u foto's? Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Besma Loucif / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Joachim Grube-Nagel, Sven Karlstedt, Christian Meierhans Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: info@plutorentals.nl An: info@plutorentals.nl Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 14.05.2024 info@plutorentals.nl info@plutorentals.nl Bewertung 3 Castrol Olie spuitjes besteld Castrol Olie spuitjes besteld, als decoratie en cadeau. Deze zaten helaas onbeschermd los in de doos tegen elkaar aan te krassen. De schade viel mee, maar toch zeker een beetje jammer dit. Ze zijn waarschijnlijk uit de verpakking gehaald en los in de doos gedaan. Aktueller Kommentar von info@plutorentals.nl, 14/05/2024 11:11 Bewertungsdetails Erstellt am 14/05/2024 11:11 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 2387183-861309 Transaktionsdatum 14/05/2024 11:07 Event
Tanktas en tankring besteld. Keurig en snel bezorgd.
TK
T K.
Werkendam
Prima, maar ik zou graag zien, dat ik bij het bestellen gelijk kan invoeren, dat het gestuurd moet worden naar een afhaalpunt bij mij tegenover, dan hoef ik niet thuis te blijven en zij kunnen rechtstreeks!
Als het onderdeel verzonden is een email sturen. Het onderdeel/pakket was er 2 dagen eerder dan de email. Ik was toevallig net thuis.
Snelle levering wel een heel groote doos vöor een rubber maar alles oke
Trage levering
Zeer degelijk en goede montage
corecte levering
EK
Esdert K.
Oude Pekela
Snel geleverd!!
Goed product en prijs Top.